Jeg fandt lige hans blog, det er sgu ret underholdende læsning.
han har tydeligvis ingen respekt for penge, og kender ikke til BRM
isildur1blog.blogspot.com/
enjoy!
Isildur1 / Viktor bloms blog
Han sagde vist i et interview at han ikke bloggede, så jeg tvivler på det er den korrekte ejer..
Troede jeg faktisk.
hvis det ikke er ham, er det ufattelig godt fundet på af den person der har skrevet det.
Obv ikke skrevet af ham...
Denne sætning tvivler jeg f.eks. på er skrevet af en ung svensker:
"The day before I'd felt like some kind of God; wing'd-with-Awe; keen-scented; inviolable."
Det er i hvert fald skrevet af en, der er ret dygtig til engelsk..
Edit: Orty - Præcis samme sætning jeg studsede over :)
Lol det er faktisk en superfed blog, men der er sådan ca. 0% chance for det er ham :)
After two hours six-tabling $100/$200 NLHE, I'm down $100k and really need the bathroom. "brb" I type in chat and dash across the hall. I get back to find my kid sister Gunilla in my room, on my computer, looking at Justin Bieber fan-sites again. I tell her to get off and, as usual, she threatens to tell our parents I'm playing for real money. I cover my ears while she watches him sing 'Someday at Christmas' to Obama for like the hundredth time. When I've got rid of her, I open-shove for the next ten minutes. It costs me $50k.
:D
Isildur ved psykologen:
I realized I was saying all this aloud. In my fatigue I'd told Bengt more than I'd intended. He replied with a rare sincerity "You must learn to listen to your still, small voice within".
"Oh yes, I hear it" I said.
"What do you hear?" he asked. "What does the voice inside you say?"
"Pot, pot, pot!"
Hahahahaha...
Most people go their whole lives without ever losing a million or more in a day. lol
Der er vel en svag chance, for at drengen har fået det oversat, af en kyndig ?
Det virker som ret så omfattende at skulle digte det hele :)
obv. fake lol...
@Tumbleweed
Du undervurderer klart, hvor meget fritid folk i den vestlige verden kan have ;)
Tumbleweed
Giver gerne 100 gange pengene på, at det ikke er den rigtige Viktor Bloms blog.
@GodteTerkel.
Hvis jeg tog dig på ordet ku jeg nu oprette en tråd med overskriften: GodteTerkel er idiot.
hehe
Frederik
Hvad er dit problem Frederik?
Dit indlæg er barnligt og ikke sjovt.!
Jeg har ik noget problem, synes bare man skal tale pænt til og om hinanden.
Frederik
Det er en eller anden fra 2+2 der skriver den, tror jeg, læste i hvert fald i tråd om den der, og det er i hvert fald ikke Viktor Bloms. Han har udtalt at han ikke blogger + enhver der læser den kan vel regne ud det en joke ?
"Giver gerne 100 gange pengene på, at det ikke er den rigtige Viktor Bloms blog."
Hvor store udstiks tage du? :)
coolkjaer
25-03-2010 12:49
@Tumbleweed
Du undervurderer klart, hvor meget fritid folk i den vestlige verden kan have ;)....... Åbentbart :P jeg ville nu bare ha skrevet en bog i stedet & tjent en skilling :P
kspr
25-03-2010 13:12
Tumbleweed
Giver gerne 100 gange pengene på, at det ikke er den rigtige Viktor Bloms blog.
Jeg skrev, Svag chance ^^ :P ergo, det er ikke umuligt at det er ham :)
OBV Mancedrengen har noget at bide i :P ? ^^