Projektet indledes fredag d. 2. april og forventes at have en løbetid på 5-7 uger.
Oplæg: At skabe en MTT-rulle på 5k$ hvor Drnoe tegner sig for 60%. 4 stakere indskyder de resterende 40%. Formålet er at spille 3-4 MTT sessions per uge med min. 4 spillede tours / sats per session.
Anparter:
4 anparter udbydes à 10%
Pris: 10% = 500$
Anparten betales i 2 rater således at kun 250$ shippes i første omgang. 2. rate forfalder kun hvis det bliver nødvendigt.
Betaling til stars / ftp: zauron111
eller Jyske Bank
Dealen: Overskud mellem 0 1500$ deles 55 / 45 i DrNoes favør. Overskud over 1500$ deles 60 / 40 i DrNoes favør. Overskud beregnes først når der er gennemspillet tours for 5k$. Ved ændring af dette kræver det enighed blandt alle anpartshavere samt DrNoe.
Cake: Hvis cashes er mindre end investorers samlede indskud, er jeg forpligtet til at spille 100% af cake hjem i kommende BAP / stakes på lignende eller lavere buyin i form af mtt og sats
Spillet:
Jeg spiller jævnligt 22 / 44 Deep Stack på Bossmedia og er ikke synderlig imponeret over modstanden.
Derudover har jeg spillet et lille antal tours på Everest poker hvor deres MTT er relativt langsomme i strukturen. 2 cashes omkring 1k$ - kategorien i 22$ freezeout tour.
BRM:
- Der må spilles MTT med enkelt-buyin op til 2% af rullens størrelse ved begyndelsen af en session.
- Der må ikke spilles for mere end 5% af den samlede rulle på en enkelt session.
- Der må kun spilles MTT med et buyin på mere end 109$ / 81 såfremt projektet er i plus.
- Ud fra ovenstående giver det sig selv, at der kun må spilles større søndagsturneringer såsom 150 100k og Everest 215$, såfremt jeg har kvalificeret mig via satelitter eller steps.
- Skal der dispenseres fra ovenstående kræver det enstemmighed blandt anpartshavere.
Railen: Der spilles en blanding af Deep stack tours, mindre sats til søndagstours samt billigere rebuy tours på Boss Media og Everest poker. De passer fint til min tilværelse lige nu da jeg er på 12 ugers barselsorlov med min 6 måneder gamle søn. Jeg vil altid skrive et udkast til aftenens program inden spillet sættes i gang. Der bliver dog tale om redigering af planen undervejs, da bad beats jo af og til forekommer i poker.
Stats fra Shark Scope:
Alle større cashes er fra de 2 deep stack tours samt 11R-tours med et par håndfulde finaleborde deriblandt nogle sejre og et par andenpladser.
Username:Zauron111
Games played: 138
Av. Profit: $65
Av. Stake (Buyin): $38
Av. ROI: 180%
Total Profit: 9,035$
www.sharkscope.com/?username=zauron111(...)
Motivationen:
Hovedsigtet med projektet er via nogle investorer at optimere min koncentration og fordybelse i netop disse tours med solid value.
Anpartshavere:
Kdal: 10 % - overføres via bank - 1, rate modtaget
Leopatra: 10 % - overføres via neteller - 1,rate modtaget
Atilla: 10 % - 1. rate modtaget
Ploc: 10 % - 1. rate modtaget
DrNoe BAP uge 2 -- SHIP SHIP
Program:
22:30 44 Deep 48 / 70 44
23:00 22$ Freezeout 85 / 171 22$
23:30 3.30R - 2 rebuys - 64 / 368 9.30
Totalt: 53.30 22$
2. session: lørdag d. 3. april
Program:
21:35 11 freezeout - bust lige før pengene
22:30 33 deep - bust 13/72
Totalt: 44
3. session: søndag d. 3. april
Program:
22:30 44 deep - #2 til 663
Totalt: 44
Cash: 663
Oversigt over UGE 1
Buyin: 157.85
Antal sessions: 3
Antal tours: 6
Avg. BI: 26
Cash: 663
Resultat: +505.15
ROI: 320%
Uge 2, 1. session: mandag d. 5. april
Program:
22:10 1.50 hyperturbo sat - bust med 58s vs a4
22:20 3.25 hyperturbo sat - bust 4 / 9 på boblen
22:30 44 deep - bust i 75/25 spot på flop
Totalt: 48.75
Uge 2, 2. session: tirsdag d. 6. april
Program:
20:30 22 deep - bust kj vs aq med 12bb tilbage i resteal
20:35 3.30 freezeout - 9 / 409 24
21:00 11$R Everest - 3 rebuys - bust
21:00 6.60 freezeout - bust med TT vs KK. slowplay fik mig i saksen da donk limpcaller med KK og pusher low flop :)
21:30 5.50$ turbo - bust som nr.110 i move med ATs..desværre vågner sb op med aj :(
22:30 44 deep bust som 20 / 64 - ka ikke vinde crucial flip for 45bb og top 5 stak
Totalt: 75.9 og 46.50$
Cash: 24
Uge 2, 3. session: onsdag d. 6. april
Program:
22:30 44 deep - bust - kj vs aa
22:30 11 HU - bust i lvl 1
22:30 5.50$ turbo - bust med flip 99 vs kj
23:00 11r - 2 rebuys - bust
23:00 22$ freezeout - bust
Totalt: 86 og 27.50$
Uge 2, 4a. session: torsdag d. 6. april
Program:
08:35 5.50 sng - bust a7 vs a4..grrr
08:50 3.30 quick cooler sng 6
08:52 11 sng - bust
08:55 4 HH hyperturbo sat - bust
Buyin: 23.80
Cash: 6
.........
session 4.b
19:00 11R - 3 rebuys -bust - taber giga pot kort før pengene :(
19:00 5,50 freezeout - bust - aq vs at ai pf :(
20:00 55$ deep stack - SHIP SHIP SHIP :) 1620$
20:00 11R Sunday sat - 1 rebuy - taber flip for sikker billet .(
20:30 22 Deep - bust - taber flip
21:30 11 PN torsdags tour - bust
22:30 44 Deep -missede registrering.. URUTINERET ;:)
step 3 33$ tour på everest - step 4 token vundet
Buyin: 124.30 og 88$
Cash: 1620$ og step 4 token (109$)
Oversigt over UGE 2 so far
Buyin: 358.75 + 162$ = 480.50
Antal sessions: 5
Antal tours: 25
Avg. BI: 19
Cash: 1330
Resultat: +849.50
ROI: 177%
sløj start i 44 deep
smider først 500 med low straight vs nut straigt på river action
smider 500 mere da mit flopped hus (22 på AA2) flop blir counterfeited af running 88
smider 3k i 3-way action.. TT på lavt board med 2 klør.. kommer ind mod 444 samt et draw og vinder lille side pot
ude i flip 66 vs aj.. . altid on the river
exit i 22$ på everest - bliver halvshort og laver et move mod utg clicker.. desværre ka han ikke folde sin flotte at og a7 kan ikke suge :(
bust i 11 som nr 54/ 352- -- mega kortdød og taber så flip vs 55 og sjatten ryger ind med 76 vs kQ
lidt uden for pengene.. igen!
bust i 33 med 33 vs 99.. reel busthånd dog hånden før hvor min q9 løber ind i limped aces.. Skidt skidt
2/12..
ramte godt skrub på et 85x flop med 2 hjerter.. jeg repusher mit flush draw plus en overcard - og vinder i et 42-58 spot... NI>C>E
1/6..
var presset og lavede resteal for stakken med at.. IR vågner dog op med tt - men så må man jo bare suge :)
1/3.. tæt hånd med kqs vs at.. dog mange dead money in -så fint spot
Hvordan ser det ud? og hvor meget til nr. 1?
Meh WP Doc - har først set din besked på MSN for kort tid siden :(
Det er i stunder som disse, at man bander og svovler over, at man ikke har økonomisk interesse i dette projekt - FFS
Wp DrNoe :)
Og hvis det er nogen trøst, så er du ikke den eneste strange_man ! :p
Ja godt gået - jeg så også BAP-tråden forsent :( Var ellers tæt på (igen igen)
bærbar løb tør for strøm da jeg var ved at foretage slut-update.
"Tabte" 300 ved kun at blive nr.2 -
Jeg er godt tilfreds med spillet undervejs - Jeg synes dog efterhånden det er blevet til lidt for mange 2.pladser for diverse BAP-projekter. Kanske der sidder en HU chef derude med et par råd??
Forhåbentlig bliver der plads til min. dobbelt så mange spillede tours i den kommende uge
PS spillede også en 33 HH tour i aftes - men da den var resultat af en kvalbillet fra tidligere på ugen valgte jeg at køre den uden om vores BAP. Fremover vil al action på de 2 sites være for denne aftale. Dog er Sunday tours (+200$ buyin) undtaget.
Du skal nok have fat i Orty eller MHau i dette spot, men vil da lige give mit bidrag hertil, da jeg bare godt kan li' at blande mig :-)
Er langt fra HU-chef og bliver det nok aldrig, men har trods alt flere 1.pladser end 2.pladser i min karriere hehe.
HU i en MTT clicker jeg pre-flop med hele min range. Formålet med dette er at spille så mange flops som muligt, da jeg generelt godt kan lide tanken om, at jeg er bedre post-flop end min modstander (overvurderer nok egne evner til tider). Derudover så bliver spillet dybere, når sizing sættes ned, hvorfor jeg også konsekvent better omkring halv-pot i både donk-leads og c-bets. Dybden HU er imo altafgørende, da vi nedsætter variansen en smule og vil godt vove den påstand, at du meget ofte vil have edge HU i de tours du spiller på Bossen og Everest.
Pottens størrelse bliver knapt så uoverskuelig og har en tanke om at den lave sizing kan induce en anelse mere random spas-outs hos dårligere villains.
Der er i ovenstående self. ikke taget højde for, at du til tider vil møde spillere, der glædeligt floater fuld pot bets osv., som eks. din modstander i Everest-touren for en uges tid siden, så i sidste ende handler det obv. bare om at justere, men håber da mine tanker kan bidrage til en diskussion om dette emne, da alt for mange MTT-spillere (inkl. mig selv self.) har markante leaks HU.
når jeg tænker over det kan jeg egentlig også godt lide konceptet at man altid er bedre end sin modstander postflop..
Lidt ligesom at sålænge feltet er stort nok vil man altid være +EV i hvilken som helst tour på stars..
tak for rådene, mate!
Hehe, you get the point :-)
Ser frem til næste FT-rail - måske allerede i aften...
LOLz Frasier, g1 :-)
Nice run Doc!! Ahaa derfor :S Sorry, rettet gl Doc!♥
kører endnu en reduceret session da jeg ikke er på egen pc. Kan ikke multitable effektivt og har heller ikke adgang til HEM osv.
På foranledning af strange_man, vil jeg da gerne give mit besyv med vedr. HU-spil i en MTT.
Inden jeg går igang med at rante, vil jeg gerne sige, at jeg langt fra er ekspert, og rådene herfra derfor skal tages med det in mente.
----------
Først og fremmest synes jeg ikke, at man kan generalisere omkring spillestil, uden at dele det lidt op efter stackdybde:
Shallow (15BB eller derunder effektivt):
Her synes jeg, at ens spillestil skal justeres meget efter modstanderen.
Hvis man har fornemmelsen af, at han er scared money, eller generelt bare for stram, jammer jeg som standard hele min range fra knappen. Her skal det indskydes, at min range er tæt på urimeligt bred. Vi udelukker hermed villain fra at rejamme med eksempelvis A2, hvor hans beslutning er farvet af, at han muligvis har FE. Når vi jammer, er han 100% sikker på, at hans turneringsliv skal sættes på spil med den hånd han har. Jeg er derfor overbevist om, at scared money/tighte spillere folder alt for meget med eksempelvis 10BB. Her er det en kæmpe fordel for os at samle en "gratis" pot op på knappen hver gang.
Derudover har denne type spillere tendens til at limpe meget på knappen. Når det sker jammer jeg rigtigt bredt fra BB. Dog skal det indskydes, at modstanderen på et tidspunkt vil adjuste til dette, og at vi derfor skal sætte frekvensen kraftigt ned, hvis matchen fortsætter udover meget mere end 20 hænder. Når villain raiser fra knappen, vil det ofte være en god handske, og min range for et 3bet-jam er derfor forholdvist tight, da jeg hellere vil grinde ham ned, end komme skidt ind, fordi jeg har jammet for løst uden FE.
Hvis villain er callish/loose passive, vil jeg ofte clicke fra knappen og forvente et call. Hvis villain donker floppet, folder jeg med mindre floppet smasher mig. En passiv villain har en god handske når han donker. Hvis han (som oftest) checker floppet, varierer jeg mine cbetstørrelser i starten af matchen. Hvis jeg har ramt godt, better jeg tæt på pot, da jeg forventer at villain caller light (et ramt mellempar er rigeligt for mig her...). Hvis jeg har misset totalt cbetter jeg under halv pot, for at tage potten ned de gange villain også har misset totalt. Hvis jeg bliver kaldt, lukker jeg ofte ned, hvis jeg ikke improver - villain kan jo ikke folde... Hvis jeg har A- eller K-høj checker jeg ofte bag, da jeg ikke får value fra dårligere hænder. Derimod vil villain calle med alle hænder der har SD-value, og jeg har derfor ikke noget imod at tage et frikort og forsøge at potcontrolle med min egen marginale SD-value. Hvis jeg har et draw er det samme tankegang. Jeg tager gerne et frikort, og forsøger at improve. Der er ingen grund til at bygge potten uden at have en hånd imo.
Hvis vi møder en dygtig aggro villain, har vi problemer. Her vil jeg som std clicke knappen og calle 3betjams rimeligt friskt. I denne situation, vil matchen oftest afgøres af et flip preflop, da ingen af os spiller særligt mange flops ude af position. Jeg clicker altså knappen og forventer at han gør det samme. Jeg 3better derfor også forholdsvist friskt, og forventer ligeledes at blive kaldt light. Der er ikke meget andet at gøre, end at krydse fingrene... :)
"Alm. stacks" (15-40BB effektivt):
Igen adjuster jeg til den enkelte villain.
Hvis han er callish/loose, raiser jeg til 2.5BB, da jeg ikke har noget imod at spille en lidt større pot i position. Jeg er overbevist om, at de fleste spillere kan owne deres modstandere i position, og derfor vil jeg gerne bygge potten lidt op, så vi vinder mere de gange, hvor vi bare tager potten ned (oftest). Disse spillere vil sjældent 3bette, så vi mister ikke så meget ved at raise større. Når de til gengæld 3better, er det bare med at folde det meste. De har altid en handske, så der er ingen grund til at spewe fordi man tænker, at man da lige kan se et flop. Det er væsentligt bedre bare at grinde ham ned i position.
Desuden skal vi til at barrelle en smule mere med de dybere stacks. Villain vil oftere floate eller calle vores cbet light. Vi skal derfor være indstillet på at skyde en del mere på turn end med de shallow stacks. Med det in mente er det derfor vigtigt at cbette forholdsvist lavt hver gang (Jeg varierer ikke her, da jeg forventer at matchen varer længere, og at villain derfor adjuster til mine forskellige sizes). Når vi skyder lavt på floppet, skal vi også skyde lavt på turn. Som std skyder jeg under halv pot, men det kan sættes lidt op, hvis man foretrækker det.
Hvis villain er loose, aggro eller spewish, limper jeg knappen en del. Det er de færreste villains, som bare jammer en 30BB-stack henover et limp, så han vil ofte raise til eksempelvis 4BB, når vi limper knappen. Hvis vi til gengæld havde raiset fra knappen, vil han meget oftere jamme, eller 3bette til eksempelvis 10-12BB. Vi kommer derfor til at spille en "alm" størrelse pot ved at limpe, og det er formålet. I 3bettede pots, er stacks for shallow på floppet til at vi kan spille effektivt positionsspil. Det kan vi dog i den alm størrelse pot. Det er dog vigtigt, at vi ikke bare bliver passive preflop og lader ham køre os over postflop. Vi skal derfor nogle gange limpe stærke handsker og limp/jamme preflop. Og vi skal floate/raise i bluff på floppet, hvis vi bare har kaldt preflop. Igen: De fleste spillere kan finde ud af at owne deres modstandere i position, så det er vores mål at spille i position med så dybe stacks i forhold til potten som muligt. Preflop limp hjælper med dette.
Ude af position folder jeg en del mod denne type villain. Hvis jeg vælger at spille en hånd, 3better jeg den. Mit 3bet vil desuden ofte være et jam, da villain caller alt for løst. Hvis jeg derfor 3better 1/3 af min stack og skal spille et flop ude af position imod en bred range, har jeg problemer. Jeg vælger derfor at stramme min range lidt op, og så bare jamme preflop. Han caller stadig for light, og vi har muligheden for at komme rigtig fint ind.
Generelt er målet altså at spille en masse pots mod ham i position, mens man udelukker ham fra at spille i position mod os.
Imod en dygtig aggro villain har vi igen problemer. Her clicker jeg som std knappen og 4bet-jammer rimeligt løst. Jeg har med andre ord ikke noget imod at oppe variansen lidt imod denne type, da vores edge kan ligge på et meget lille sted. Jeg vil derfor forsøge at "out-aggresse" ham preflop for at lægge en smule låg på ham. Det er ikke sikkert at det vil virke, men hvis vi kan tage et par pots ned med et 4bet, har vi allerede taget en god del af hans stack, og vi kan begynde at grinde ham lidt ned, da han kun kan 3betjamme, og derfor må indsnævre sin range lidt.
Jeg vil meget sjældent spille ude af position imod denne modstander. Igen jammer jeg ofte som et 3bet (overbet), da det forhindrer villain i at "floate" preflop eller 4betjamme. Men som tilfældet er med shallow stacks, er det altså et kæmpe gamble, at spille imod sådan en modstander, og man kan bare håbe at skrubbet er med én.
Deep stacks (40BB eller derover effektivt):
Meget af strategien med deep stacks er den samme som med "alm. stacks". Der er dog et par justeringer:
Hvor jeg med "alm. stacks" raiser til 2.5BB imod en callish/loose villain, raiser jeg her til 3BB (og endog nogle gange mere). Igen er det fordi vi gerne vil have maximalt ud af de mange pots vi kan tage ned postflop i position. Postflop er strategien den samme som ovenfor.
Imod den loose, aggro eller spewish villain clicker jeg knappen i stedet for at limpe. Igen er det de samme overvejelser - de færreste jammer henover et click med 50BB, så vi giver os selv chancen for at owne ham i position med et click. Desuden begynder jeg at calle en smule mere løst i BB, da vores stack er ved at være dyb nok til det. Med det mener jeg, at vi de gange vi rammer, vil kunne extracte mere value fra villain, end vi taber de gange vi må check/folde floppet. Det kan vi fordi villain ofte vil cbette for meget, og han vil desuden betale for meget for diverse marginale draws mv.
Imod en dygtig aggro villain, er den eneste ændring i forhold til ovenstående, at jeg 3better til en mere alm størrelse med deep stacks. Det er trods alt lige frisk nok at jamme 50BB til midten for at samle 2-3BB op :)
---------
Håber I kan bruge noget af det - om ikke andet som inspiration til selv at danne egen spillestil HU. Og så håber jeg i øvrigt ikke at møde én af Jer HU lige med det samme, da I så kan owne mig helt sygt :)
ty orty - glæder mig til at nærstudere det når HU nærmer sig næste gang - hvilket dog ikke blev i aften..
taber stakken med set vs straight draw i 75 / 25 spot - ligner ikke bossen at behandle mig sådan :)
dejligt at se et sådan indlæg - WD Orty :)
for at gi en ide om niveauet :)
Starting game 5722059676.
@bluemchen@ is at seat 1 with 2,995.
virg57 is at seat 3 with 1,500.
lafouine21 is at seat 4 with 1,520.
fatboy71 is at seat 5 with 1,605.
einstein5263 is at seat 6 with 1,560.
mesti is at seat 7 with 1,425.
zauron111 is at seat 8 with 1,440.
elis_mafra is at seat 9 with 1,455.
The dealer is seat 9.
@bluemchen@ posts a blind of 20.
(zauron111 is dealt Kh Ad.)
Pre-flop:
virg57 folds.
lafouine21 calls for 20.
fatboy71 folds.
einstein5263 calls for 20.
mesti raises 50.
zauron111 raises 150.
elis_mafra folds.
@bluemchen@ folds.
lafouine21 folds.
einstein5263 folds.
mesti calls for 150.
The flop comes
6h 9h 7c.
mesti bets 500.
zauron111 goes all-in for 1,220.
mesti goes all-in for 705.
15 is pushed back to zauron111.
Showdown:
mesti shows: 2c Ac
Ac 9h 7c 6h 2c
Ace high
zauron111 shows: Kh Ad
Ad Kh 9h 7c 6h
Ace high
The turn comes 10d.
The river comes 5c.
zauron111 shows: Kh Ad
Ad Kh 10d 9h 7c
Ace high
mesti shows: 2c Ac
Ac 10d 9h 7c 6h
Ace high
zauron111 wins pot (2,910).
og niveauet bekræftes her :)
Starting game 5722163702.
m@dm@xx38 is at seat 0 with 1,700.
zauron111 is at seat 1 with 5,220.
coupo14730 is at seat 2 with 3,135.
schnitzl1922 is at seat 3 with 2,130.
rage76 is at seat 4 with 3,090.
spigolor is at seat 5 with 4,645.
bora13 is at seat 6 with 5,620.
rikelme18 is at seat 7 with 1,760.
Amo5 is at seat 8 with 3,150.
The dealer is seat 3.
rage76 posts a blind of 60.
spigolor posts a blind of 120.
(zauron111 is dealt Js Ac.)
Pre-flop:
bora13 folds.
rikelme18 folds.
Amo5 calls for 120.
m@dm@xx38 calls for 120.
zauron111 raises 540.
coupo14730 folds.
schnitzl1922 folds.
rage76 folds.
spigolor folds.
Amo5 folds.
m@dm@xx38 calls for 540.
The flop comes
10d Kh 5c.
m@dm@xx38 goes all-in for 1,040.
zauron111 calls for 1,040.
Showdown:
m@dm@xx38 shows: Ad 7c
Ad Kh 10d 7c 5c
Ace high
zauron111 shows: Js Ac
Ac Kh Js 10d 5c
Ace high
The turn comes 8d.
The river comes 4c.
m@dm@xx38 shows: Ad 7c
Ad Kh 10d 8d 7c
Ace high
zauron111 shows: Js Ac
Ac Kh Js 10d 8d
Ace high
zauron111 wins pot (3,700).
fint overlay på bossen 44 i aften (ca. 500)
er godt med i "side-event": 3.30: 5/56
bust i 11$R .. røget lidt ned - på ca. 16bb da AQs bliver tildelt mig i late pos.. early pos som har været pænt frisk preflop laver mærkeligt 4.5xbb -raise .. jeg skubber ind over og bliver kaldt af KK.. No luck!
gode hænder i 3.30.. haft KK,KK, JJ.. taber en sjat på første KK da jeg bare flatter til donks 5x utg raise.. flop aqx og jeg er væk
anden gang laver jeg fint KO med KK
tredje gang caller jeg et 16bb skub (q8 self .)) med min JJ
og holder hjem
chipppie nu
1/20
med små 300 til nr. 1.. ikke store prizes -- men kan da redde en session eller to hjem
får desværre et hug i første hånd på final table hvor a9 vinder over min aq
lidt short nu
slutter på ligegyldig 9.plads da biggie vinder sit flip med 88 vs q9s
endelig kom dobleren i 44 efter næsten 2 timers fold / steal..
Aj skubbes med 14bb og får et skønt call af bb-donk med a7.. jeg holder hjem trods nasty strittet flop
out i deep - 20 left..
jeg raiser til 2.7xbb utg med JJ.. utg -1 instashover.. jeg går i tanken og ender med et call.. ka ikke vinde flip mod ak og out
Surt Doc, men gode dybe runs! GG WP :-)
Orty: Fed læsning! og rigtigt gode forklaringer!
Ja, det er fandeme WP Orty - lang tid siden jeg har læst så godt et indlæg.
Tak drenge. Det luner at få god respons, når man har brugt lidt tid på en post :)
Hvis I har rettelser, tilføjelser eller spørgsmål, er I meget velkommen til at skrive på msn eller PM. Vi skal jo nødig spamme Doc'ens tråd :)
bust i 44 deep - kom aldrig over startstack
laver comeback fra 600 chips til 2k efter jeg taber 60% af startstack med JJ vs AQs.. dog ryger mine kj til sidst ind i AA da jeg reskubber med 14bb left mod mid pos raiser
11k i 11r efter addon.. havde kæmpe stak men har drysset lidt mod aggro shorties
så klamt.. AI med KK vs 33 vs AK i 46k / trippel average pot
self ace on the river!!
buster i 11rebuy som ca. 80.
arghh . brickout session
hehe
Starting game 5727636956.
pierrot6397 is at seat 0 with 2,440.
charlii1 is at seat 1 with 2,845.
yllies is at seat 2 with 1,885.
L1v is at seat 3 with 2,440.
zauron111 is at seat 5 with 2,904.
BattalGaZi77 is at seat 6 with 7,425.
tona1318 is at seat 7 with 2,222.
frankinice is at seat 8 with 1,400.
Kredas is at seat 9 with 1,439.
The dealer is seat 2.
L1v posts a blind of 15.
zauron111 posts a blind of 30.
(zauron111 is dealt Qd Qc.)
Pre-flop:
BattalGaZi77 folds.
tona1318 raises 75.
frankinice folds.
Kredas folds.
pierrot6397 folds.
charlii1 folds.
yllies folds.
L1v folds.
zauron111 raises 260.
tona1318 calls for 260.
The flop comes
3s Qs 4s.
zauron111 checks.
tona1318 bets 745.
zauron111 goes all-in for 2,539.
tona1318 goes all-in for 1,112.
682 is pushed back to zauron111.
Showdown:
zauron111 shows: Qd Qc
Qs Qd Qc 4s 3s
Three Queens
tona1318 shows: Ks 5s
Ks Qs 5s 4s 3s
Flush, King high
The turn comes 3c.
The river comes 4c.
zauron111 shows: Qd Qc
Qs Qd Qc 4s 4c
Full House, Queens over Fours
tona1318 shows: Ks 5s
Ks Qs 5s 4s 3s
Flush, King high
zauron111 wins pot (4,459).
taber flip i både 22 deep og i 11 sunday sat lige før det gælder.. surt!
Til gengæld ser det fornuftigt ud i everest 55$ deep
4/12 på everest.. bubble time - og de store stakke er heldigvis ret tørre
gl m8 kigger med.
@Doc
Stort tillykke! Takker for dedikationen. Nu så jeg ikke HU'en, men mon ikke mit bidrag til sejren var minimal set over en hel tour :)
ty all.. virkelig en fornøjelse at spille mod så passive donks.. jeg føler aldrig at jeg mister kontrollen på vej mod final table..
så skal der self lidt skrub til i blind battle med jts vs at - men det tar vi med :)
weeeeeeeeeeee OMFG, GG WP DOC!!!!!!!!!!!! Episk sejr oven på ortys HU crash course!!! WD Sir♥
har opdateret regnskabet - det bliver sgu lidt rodet -jeg overvejer at lave et regneark som så bare kan linkes til -så holder vi rail og money fra hinanden
Det kræver at vi alle har dropbox... Men det er mega genialt til mange andre ting så mon ikke shareholders som ikke bruger dropbox kan logges til det ? Når projektet er slut så fjerner du bare folks adgang til mappen.
Og filerne i dropboxen kan tilgåes fra alle pc'er, mobiler osv... Og der synces automatisk.
www.dropbox.com/referrals/NTU3NDcwMDM5
2GB gratis og 250mb ekstra gratis ved at bruge ovenstående link.... Hvad siger folket ?
Gratz - WD
hitmans 10% er til salg til markedsværdi
dvs 250$ + ca. 40% - skal lige ha regnet det nøjagtigt ud
Har nogen interesse?
trækker mig
No f...ing way!
Hvor er det stærkt gået mate. Tillykke til både dig og backers!
du kan osse bruge dette her der er regne ark i og er gratis
www.google.com/google-d-s/intl/da/tour1.html
Jeg synes at alle anpartshaver incl dig selv kan købe de sidste 10% til normalprisen.. Altså du kan købe 50% af de 10% osv. Ellers kunne man bare fordele dem blandt anpartshavere efter antal % og så trække den del fra i rullen ?
lyder fornuftigt ville da være intresseret i de resterende 10% på en eller anden måde
Ej mine forslag laver vist mere rod end godt er... Synes du skal sælge dem til ny anpartshaver til dagprisen :)
Efter nogen overvejelse har jeg besluttet mig for at beholde de sidste 10% selv - således at fordelingen 60 (DrNoe) -40 (anpartshavere)
Som det ser ud lige nu skal der et gevaldigt dry run til for at projektet ikke som minimum kører i 0 - derfor mener jeg ikke at den ekstra økonomiske sikkerhed det ville give at sælge en anpart mere, kan opveje den fordel det er for mig at sidde på en lidt større del af kagen.
Har desuden redigeret lidt i OP - fx havde jeg indført en begrænsning der hed at en enkelt tour ikke måtte udgøre mere end 1% af rullen - dette har jeg øget til 2%, således at 109$ tours samt 20 rebuy klassen også kan indlemmes i projektet.
Jeg håber at anpartshavere går med til dette - projektet er jo stadig med både lidt livrem og seler hvad angår BRM - men fortsætter vi den positive udvikling ku det da være fristende at give den et skud eller to på en ugentlig søndagstour. Kommenter gerne på dette!
Med din hidtil præstationer har du da helt sikker 2 thumbs up fra mig. Jeg synes også sagtens du kunne tage et skud på noget søndags lir.
Det er klart når vi er flere investorer bør der jo være nogle regler. Jeg mener bare at du som jeg ser det har den sygeste forståelse for gameselection og derfor er det at du rykker buy % imho helt ok. Ville du så spille nogle sunday majors for "skuddets skyld" så for mins kyld ingen alarm, tværtimod!!!
Skal der være en regel kunne det foreksempel være at så længe staket er $500 over start stack kan der smides en sunday major ind($215 sm/wu)hvad du nu helst vil spille.
Du har min stemme til at udbygge til en mere aggresiv brm dajge egentlig ikke er i tvivl om at du aldrig ville gøre noget "hovedet under armen".
gl gl gl Doc......ship os en major imorgen ;-)
Har ingen anparter, men limitrush FTW og det kan kun gå for langsomt :-)
Lad os lige snakkes på MSN senere Doc..
har fået rigeligt med rødvin og øl til maden i aften -så kører ikke meget for rullen i aften ..
måske lidt turbo lir plus en step sat eller to
22:30 11$ SM sat - busto
22:45 5.40 deep and steep - busto
EDIT: Kører de 2 tours for egne penge, da projektet ikke skal garantere for halvberuset donk-spil fra undertegnede