Hvilke videoer skal ses på de forskellige coachingsites hvis man gerne vil rense plo25/plo50 af?
Jeg har fået OK fra Nothing til at oprette tråden, så sig bare hvilke videoer fra hvilke sites jeg skal se.
eller er der et bestemt site jeg bare SKAL tage. Pokeruni har desværre kun 3 lowlimit plo videoer, dem bliver jeg nok hurtigt træt af.
hvilke lowlimit omaha videoer skal ses?
har hørt PLOwing through the midstakes på DC skulle være god..
sig mig er alle fra PN medlemmer på DC? er den side absolute værd at blive medlem af?
Kan kun snakke ud fra egne erfaringer, men har lært ret meget på DC for et forholdvis lavt beløb om måneden. Kan kun anbefale det for smallstakes NLHE spillere.
Hvis man ikke vil betale, så evt. bare brug deres gratis forums, hvor der er tonsvis af gode diskussioner og ca. ingen trolls.
tror også det er PLOwing through the midstakes med michaelsc - han er hvert fald dygtig og spiller lige fra PLO25 til PLO400 eller PLO600
@Nightwolf
Helt sikkert.
Giver ufatteligt meget.
@Hermod
PLO Dojo er suveræn.
Og den har faktisk fra PLO10-PLO200 med i sig, hvor de gennemgår hånd for hånd og DJ_sensei forklarer dit og dat, og spørger dem hvad de synes (hans elever).
Er selv ved at se den lige pt.
Ellers PLOwing through the midstakes som walth har skrevet.
og så MichaelsC har lavet en del gode PLO videoer, specielt den måde han gennemgår sine videoer.
Han sætter nogle punkter op for hvad han vil prøve at skabe i netop den træningsvideo osv.
I den ene viser han hvordan man er aggrassiv, og i den anden spiller han en mere konservativ stil, men han forklarer det før han gør det.
Tak for alle de gode svar. Det virker som om at dc er "The Shit", så der signer jeg op.
DC er the shit.. :) Har muligvis set halvdelen af deres arkiv derinde :D
Som Ductor og NoPokNoFun.
Der er dog et par serier der er ved at blive outdated. Selvom Vanessa har nogle gode episoder så er det ligesom at villains spiller mere "moderne" end da de blev optaget - samme gælder for DOJO.
Jeg synes selv michaelSC er the nuts - lidt tørt - still the nuts thoug!
DC er fremragende til at komme igang på. Efter jeg har set det hele igennem har jeg dog taget mine $ med til cardrunners. Synes især lefty2505 er fremragende samt hastings og townsend ikke er helt ringe. Disse sammeholdt med banana´s grindout på mid/small stakes supplere hinanden rigtig godt.
Jeg har et LANGT (29 sider i punktform) word dokument hvor en tidligere viewer, nuværende video og privat coach, har set hver en film og hamrede de vigtigste pointer ind - hvis nogen skulle være interesseret. Fordre dog jeg finder et sted at uploade det.
Dion
Jeg har ikke helt styr på hvad der er lovligt at linke til. Tog bare googles øverste upload service. Hvis det er et "crooket" site eller ulovlig linket gør i mig bare lige opmærksom på hvor jeg ellers skal uppe det.
Det er noter til alle serier hos CR og DC da det blev lavet på daværende tidspunkt. Derfor er alle nye serier self ikke med. Jeg synes selv det giver en del gode inputs
here you go guys:
www.2shared.com/file/12456091/da108aa7/Poker_Video_Notes_6_.html
Dion