Så troede man lige der skulle være raket

#1| 0

Ville logge ind på min bodog acc. hvor jeg de sidste 14 dage har grindet 100$ til over 600$. Nu må jeg ikke længere logge på.

"Your acc. has been disabled"

Har kontaktet supporten pr. mail men de vil ikke ud med hvorfor den er blevet frosset...

De har opgivet et telefon nummer, men hvad koster det at ringe og hvorfor vil de ikke svare pr. mail???

07-04-2010 00:10 #2| 0
OP

fedt med respons

07-04-2010 00:11 #3| 0

Fedt at gide vente mere end 20 min. på en hverdagsaften...

07-04-2010 00:13 #5| 0
OP

Fedt med det gode svar *G*

Hehe

07-04-2010 00:13 #4| 0
"De har opgivet et telefon nummer, men hvad koster det at ringe og hvorfor vil de ikke svare pr. mail???"

Vil du have et svar? Her kommer det:

Hvor dælen skulle vi vide det fra?? Vi ved ikke hvortil nummeret er, og hvilket abbonnement du har, og vi er ikke ansat ved Bodogs support, og kan derfor ikke vide, hvorfor de ikke magter at svare på mail...

There u go.
07-04-2010 00:15 #6| 0
OP

Har andre haft problemer med bodog, de tager heller ikke telefonen nu og svarer ikke på mine mails længere...?

Tak for en ødelagt aften bodog

Tror bare jeg skal have pengene ud nu også tilbage til pacific.. For det er sku ikke fedt det her..

07-04-2010 00:25 #7| 0

Tror du får lidt problemer med at få dine penge ud hvis ikke du får fat i dem. GL.

07-04-2010 00:47 #8| 0
OP

Lorte support siger jeg bare...

Har de overhovedet ret til at lukke min konto uden at forklare mig hvorfor?

07-04-2010 00:57 #9| 0

Hvis du læser deres terms så kan du nok se om det er ok?

07-04-2010 01:04 #10| 0
OP

Læser dem nu. Men håber stærkt på at de tager telefonen når jeg ringer i morgen ;)

07-04-2010 09:10 #11| 0
OP

Også får jeg denne besked her til morgen:

Dear Mr xxxxxxxxxxxxxxxxx
Account: xxxxxxx

We attempted to call you as per your request via the telephone number on file to discuss your account status, however there was no answer.

Your account is now enabled for use. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us [email protected].

Regards,

Bodog Financial Services
00-1-268-480-6399
[email protected]


Tror alligevel det hjælper at true dem over mail

07-04-2010 09:16 #12| 0

hvis da bare fortune var så hurtige så var jeg glad :) 8timer med acc closed er ingenting :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar