Jeg spiller 3/6 NL 6-Max, har det sidste år været svagt vindende( ca. +$2500 pr. md.).
Jeg ønsker at ansætte en coach som kan få mig op at spille 5/10 med succes.
Anbefalinger, nogen som vil anbefale sig selv ?
Coach
Jeg ved positivt, at folk sætter pris på disse:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=143335
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=143403
De kan dog ikke anbefales, medmindre du seriøst mangler aggressivitet. :)
(sry for hijack, men synes det var et gensyn værd :))
Haha tak for det fryden. Jeg er ret ny her, og kendte ikke de to tråde. Det hjalp på en ellers stille fredag.
Fantastisk tråd fryden. Fandeme et af de værste forsøg på scamming ever.
Jeg klaskede mig på lårene over den første, for så bare at bryde ud i deciderede latterkramper da jeg til min store fryd opdagede at den næste var fortsættelsen! :-D Han havde da viljen.
LOL fryden! Verdens klammeste influenza glemt i 10 min. Det skal du sgu have tak for.
Jeg siger mange tak for de fantastiske links... det er sjældent jeg sidder og griner højlydt foran skærmen.
jeg havde også misset dem, super god underholdning, og lidt synd for manden bag.
Lol jeg elsker overspringshandlinger på PN. Burde sidde og læse konkursret, men frydens link var da meget sjovere ;)
Jeg kan lære dig alt hvad du ikke skal gøre. Jeg foreslår at vi tager TW sessions hvor du ser mig spille og bare gør alt MODSAT af mig, så skulle den være hjemme.
pris: en bajer i lufthavnen
Takker Leopatra87, ser fint ud.
Jeg er først og fremmest enig i, at det er lidt synd for manden bag trådene, uanset hvad hans reelle historie/begrundelse er.
Dernæst er jeg tilhænger af, at mere eller mindre alt er ok at få et grin over. Det kan i de værste tilfælde være en måde at rumme noget meget grimt på. Når det drejer sig om andre menneskers død eller ulykke, kræver det naturligvis en god portion fingerspitzgefühl.
Som Orty jublede jeg over den muligvis let redigerede MSN samtale, samt i den første tråd PaulaL123s tørre comment:
CalmCoach
02-11-2007 18:31
GENIUS tråden er lukket.
Tak .
PaulaL123
02-11-2007 18:38
Jeg åbner hermed tråden igen for at sige lol @ calmcoach på caps-lock-forum-tilt.
@CalmCoach
Nej - den var før på 100% altså breakede han even.
Den stiger med 90%.
Simpel matematik 100 + 90 = 190%. HAHAHAHAHAHAHA GENIAAAALT
OMFG det her er ALT for sjovt, er ved at pisse i bukserne af grin, der er SÅ mange guldkorn i de tråde, 1000tak Fryden loooool :) har tårer i øjnene...