Så vil jeg forsøge mig med lidt BAP,
Jeg vil gerne over til theirishseriesofpoker.com/events.html og spille ME.
Setup
Buy-in er 500, men regner med 700 / 950$ så fly og hoteludgifter er inkluderet i prisen.
Jeg sælger op til 50%, min 5% (47.5$) pr anpartshaver. Tager formentlig afsted selvom alt ikke sælges.
P.T. kan man kun reservere %, da jeg endnu ikke er tilmeldt.
Kan umiddelbart kun overføres via Stars
Cake etc
Hvis jeg buster fra ME på dag 1, spiller jeg 250 side event lørdag, hvor alle anpartshavere til ME har 1/4 af deres % i side eventet (f.eks., du har købt 10% til ME, så har du automatisk 2.5% i mig til side event). Dette er istedet for cake.
Lidt om mig selv;
Jeg er 28 år, og har spillet poker i 10-12 år. Jeg har spillet en del live, både i Danmark, men de sidste 3 år specielt her i Skotland, hvor jeg regelmæssigt spiller tours af 30-100£ buy-ins. Jeg har ikke nogle store resultater at skrive hjem om live, mens jeg on-line har lavet et par gode cashes, med min 2. plads i DEG som mit største cash.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Culshrek/poker/results/418704D8BD314D4891CB3E09433E60D6.html?t=2
www.sharkscope.com/?username=JanusShrek&network=boss
Culkasi: 50%
Atillawp: 20%
VonMC: 5%
Ploc: 25%
*edit:
Alle anpartshavere får selvfølgelig alt det kontaktinfo etc de måtte ønske, men der er efterhånden en del herinde der kan sige god for mig
BAP me - Irish Series of Poker ME *sold out* *AFLYST*
Hvis AtillaWP ikke allerede har snuppet det hele, så napper jeg gerne 5% :)
Sweet :) Du siger bare til hvor og hvornår du vil modtage mine skrub-$ :)
Ploc tog 25%, og Atilla har taget de sidste 5%
Tak for tilliden drenge, så må vi håbe jeg kan leve op til det - jeg tager lige fat i jer når jeg ved lidt mere om hvordan / hvornår jeg skal betale for eventet
Er igang med at tjekke op på registrerings info - ser ud til at der kun er én dag 1, om fredagen, men til gengæld skulle reg være ok - mangler dog bekræftigelse
Er helt umuligt at få fat i arrangørerne, og har flere gange prøve at registrere mig online, dog uden nogen form for bekræftigelse.
Jeg ser mig derfor nødsaget til at aflyse denne BAP, men vender frygteligt tilbage engang i efteråret - skal helt sikkert ud og spille lidt live poker i år!