Så kommer der endelig en ny tråd om den nice FIFA-turnering, der så småt er ved at komme i gang. Den anden tråd om emnet var trods alt ved at blive bare en kende for lang. Nå, here goes...
Detaljer:
- Man må kun vælge et hold med maksimum 4,5 stjerner
- Antal deltagere: 16*
- Buy-in: $20 pr. næse
- Overførsel af penge foregår således:
1) PS-konto (nick = AAPrince)
2) FTP-konto (nick = El Prince)
3) Pr. bankoverførsel.
- Der laves fire grupper á fire hold, og man spiller mod hinanden to gange; én ude og én hjemme
- De to bedste hold fra hver gruppe går videre til knald-eller-fald-kampene (kvartfinale), hvor man også spiller mod hinanden to gange
- Der spilles selvfølgelig en finale samt en bronzekamp slutteligt
- I knock-out-kampene tæller udebanemål 'dobbelt' - altså, ligesom i CL.
- I finalen og bronzekampen spiller man kun én kamp mod hinanden, og den må selvsagt blive afgjort ved forlænget spilletid og derefter straffesparkskonkurrence, hvis den står uafgjort efter de første 90 minutter.
- Der er penge til top-3: 1) $190, 2) $90 og 3) $40.
- Man må ikke være hold i grænselandet mellem 4,5 og 5 stjerner (f.eks. Arsenal).
- Der skal ikke spilles over rangliste.
- Man må udelukkende være klubhold.
*Deltagere:
- poker prince = Bayern München
- RasmusKelm = AC Milan
- Nittefar = Tottenham
- Gropstar =Bayern München
- Luuuund = Manchester City
- Jenskr = AC Milan
- joonas = Manchester City
- MasterRohde = Bayern München
- Reveal = Bayern München
- Koller = Aston Villa
- hahila = Aston Villa
- cje1234 = Bayern München
- MetalMania = Atletico Madrid
- whitey = Valencia
- Jesper_H = Manchester City
- Slclausen = Valencia
Som det ses ovenfor, er der stadig et par stykker, der mangler at vælge hold, så det skal ske ASAP.
Puljer:
Gruppe A
1) Luuuund (Manchester City): 15 point
2) whitey (Valencia): 4 point
3) cje1234 (Bayern München): 4 point
4) joonas (Manchester City): 12 point
------------------------------------------------------------------
Luuuund - whitey = 1 - 2
Luuuund - cje1234 = 5 - 4
Luuuund - joonas = 3 - 0
whitey - Luuuund = 0 - 3
whitey - cje1234 = 4 - 4
whitey - joonas = 0 - 2
cje1234 - Luuuund = 1 - 5
cje1234 - whitey = 6 - 3
cje1234 joonas = 3 - 4
joonas - Luuuund = 0 - 3
joonas - whitey = 3 - 0
joonas - cje1234 = 4 - 2
Gruppe B
1) hahila (Aston Villa): 9 point
2) MetalMania (Atletico Madrid): 2 point
3) Koller (Aston Villa): 10 point
4) MasterRhode (Bayern München): 13 point
hahila - MetalMania = 4 - 0
hahila - Koller = 1 - 7
hahila - MasterRhode = 6 - 3
MetalMania - hahila = 1 - 4
MetalMania - Koller = 2 - 2
MetalMania - MasterRhode = 0 - 5
Koller - hahila = 5 - 3
Koller - MetalMania = 4 - 3
Koller - MasterRhode = 1 - 4
MasterRhode - hahila = 5 - 1
MasterRhode - MetalMania = 4 - 4
MasterRhode - Koller = 9 - 0
Gruppe C
1) Nittefar (Tottenham): 15 point
2) Jesper_H (Manchester City): 12 point
3) Reveal (Bayern München): 9 point
4) Gropstar (?): 0 point
Nittefar - Jesper_H = 3 - 2
Nittefar - Reveal = 4 - 2
Nittefar - Gropstar = 2 - 1
Jesper_H - Nittefar = 2 - 1
Jesper_H - Reveal = 4 - 3
Jesper_H - Gropstar = 3 - 0 (ikke spillet)
Reveal - Nittefar = 1 - 3
Reveal - Jesper_H = 1 - 0
Reveal - Gropstar = 3 - 0 (ikke spillet)
Gropstar - Nittefar = 0 - 3 (ikke spillet)
Gropstar - Jesper_H = 0 - 3 (ikke spillet)
Gropstar - Reveal = 0 - 3 (ikke spillet)
Gruppe D
1) Jenskr (AC Milan): 3 point
2) RasmusKelm (AC Milan): 5 point
3) poker prince (Bayern München): 18 point
4) Slclausen (Valencia): 7 point
Jenskr - RasmusKelm = 1 - 1
Jenskr - poker prince = 2 - 3
Jenskr - Slclausen = 0 - 4
RasmusKelm - Jenskr = 1 - 1
RasmusKelm - poker prince = 1 - 3
RasmusKelm - Slclausen = 1 - 5
poker prince - Jenskr = 3 - 2
poker prince - RasmusKelm = 4 - 1
poker prince - Slclausen = 4 - 1
Slclausen - Jenskr = 2 - 2
Slclausen - RasmusKelm = 0 - 2
Slclausen - poker prince = 0 - 5
Jeg kommer til at opdatere denne besked/tråd én gang om dagen (om aftenen).
- NEWS -
Fristen for at have spillet kampene i grupperne går på onsdag kl. 24.00.
FIFA10-turnering (PS3) - DEADLINE: 19/5 KL. 24.00
@PP
Endnu engang, super arbejde! :)
@SlClausen
skrubtyren skrev tidligere i dag i den anden tråd, at han var klar. Jeg sagde til ham, at han skulle sende en pm til PokerPrince og overføre penge. Såfremt han ikke har gjort det endnu - hvilket jeg ikke tror - så tror jeg sagtens, at du kan tage pladsen. Det er trods alt stadig først til mølle.
Venter bare på poker prince så han også kan se om der er blevet overført. :)
@Slclausen:
skrubtyren skrev for efterhånden syv timer siden, at han var klar. På daværende tidspunkt havde jeg desværre ikke mulighed for at svare. Derfor synes jeg, det er mest fair, hvis han får lidt tid at løbe på. Sådan forstår jeg i hvert fald først-til-mølle-konceptet. Jeg er dog lidt på vaklende grund, må jeg indrømme.
Kan sagtens vente, du kan jo bare smide en PM imorgen om han har fået overført eller ej.. :-)
Er ihvertfald klar såfremt skrubtyren ikke melder klar.
Hvis jeg er med så bliver det Villa og co. som tager turneringen her ned:
www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19875848
Bump for kampe i gruppe D...
Forstår simpelthen ikke, hvor folk ikke bare er klar på at komme igang?!
jeg er klar. så vidt jeg husker, gik du ret langt i sidste tour. spændende :D
Jeg er game mellem kl.10 og kl.16 i morgen, hvis en fra gruppe D er frisk...
bare tilføj mig og inviter. Spiller elendigt for tiden så må træne :-)
Selv tak, er sikker på at jeg godt kan slå dig ;)
4-1 i den sidste var måske lige i overkanten :b
Jeg er klar imorgen på noget FIFA grinderi... More or less hele dagen :)
Så fik mig og MetalMania spillet.
Koller - Metal: 4-3
Metal - Koller: 2-2
gg bjarke drengen.
Koller - MetalMania: 4:3
MetalMania - Koller: 2:2
Bump
Gruppe B jeg er klar til et par kampe nu :)
Du er på Slclausen. :-)
gruppe B
Hahila 6-3 Master Rohde
MasterRohde 5-1 Hahila
Gruppe C: Jeg kan spille i aften fra ca. kl.18 og i hvert fald nogle timer frem, muligvis hele natten. Så skriv hvis I vil have en match i aften.
Grubbe B
MasterRohde 9-0 Koller
Koller 1-4 MasterRohde
Og så er mig og hahila også færdige.
Koller - Hahila: 5-3
Hahila - Koller: 1-7
Gruppe B
MetalMania 0 - 5 MasterRohde
MasterRohde 4 - 4 MetalMania
Jesper_H 2-1 Nittefar
Nittefar 3-2 Jesper_H
Jesper førte 2-0 i 80. minut i den sidste, haha. Så vigtigt!
vi skal snart have en turnering mere btw. på tilt over at være ude instant.
Sick gruppe jeg er med i.
Overfører imorgen engang.
Kan først spille fra torsdag af, men der kan jeg også stort set hele dagen. :)
Så har jeg opdateret OP ift. dagens kampe. Det er godt at se, der har været gang i den. Som det fremgår i OP, er det allerede nu sikkert, at det er MasterRhode og Koller, der går videre fra gruppe B.
@Gropstar og Luuuund:
I skal se at melde jer på banen her - ikke mindst med det hold, I gerne vil være. Det er ved at være lidt lol nu.
@Slclausen:
Cool. Hvilket hold er du?
@Pokerprince
Du har opdateret vores gruppe forkert. Jeg har 4 point og whitey 0 point :)
1 point tak!!!!
Hvordan kunne du tabe næste kamp? Du spiller sgu da god bold?
Nu har jeg ændret det. Jeg beklager.
Er Valencia CF, overfører når jeg kommer til en computer med PokerStars client.
TDC har været så venlige at fucke mit net up... det skulle imidlertid blive fixet i dag, og jeg er formegentlig klar på kampe her nogen af dagene i Kristi himmelfarts ferien :)
Hold: Manchester City
Gropstar, Reveal
Meld lige op hvornår I har lyst til at spille. Jeg kan det meste af idag fx.
Jeg er frisk på kamp i morgen, bar ikk mellem kl.12 og kl.18... men både før og efter :)
Gruppe D :)
Er også klar imorgen, hele dagen sandsynligvis. :)
@poker prince
Får lige overført hurtigst muligt.
Jeg er klar et par timer i dag mellem 14 og 18, tror jeg...
@poker prince
Penge sendt på Full Tilt.
@Gruppe D
Klar imellem 13-18 i dag. :)
@Slclausen:
Modtaget. :-) Skal vi ikke tage vores to kampe senere så?
Nu er jeg endelig klar... er du der?
Arrgh mand.. Har startet tours her kl. 15 fordi du ikke svarede.. :S
@Slclausen:
Fair nok.
Er der nogen deadline for hvornår alle gruppekampe skal være spillet?
Er klar alligevel på kampe i GRUPPE D!!
ANYONE!?
Add mig: slclausen10
Jeg kan hele dagen i dag, så kom friske, folk fra gruppe D...
@poker prince
Jeg er klar kl. 12.30, præcist!
Add mig, "slclausen10"
@Slclausen:
Super. Jeg addede dig i går. Mit nick: mivara1.
Skal man gøre det som 'spil mod en ven'?
Cool. :-)
Jeg inviterer dig til den anden kamp nu.
Kommer ingenting frem.
Ellers kom ind i Online-lobbyer --> Spiltyper --> Normal #6 og inviter mig der.
Okay. Skal det være på rangliste eller ej så?
Tak for kampene. :-)
Slclausen - poker prince = 0 - 5
poker prince - Slclausen = 4 - 1
Skal vi spille bagefter, Jenskr?
Valencia - Milan 2-2
Milan - Valencia 0-4 (afbrudt ved halvleg :S)
Sorry Slclausen...
Mit net har været utilregnelig på det sidste, derfor jeg blev afbrudt... du bestemmer om vi skal spille fra anden halvleg, hvor du fører 4-0.. eller vi bare skal sige den var færdig??
Det er iorden.. :)
Jeg er ligeglad om vi tager 2. halvleg eller ej, det er op til dig!
Ok så siger vi bare du vandt den... :) så er vi fri for at spille første halvleg om.. gg
Pokerprince så er jeg klar til at møde dig ;)
Super. Inviterer du til at starte med?
Hvor hader jeg grænseløst at spille i regnvejr. Nå, men tak for kampene, Jenskr. De var sgu lidt for tætte efter min smag. :-)
Jenskr - poker prince = 2 - 3
poker prince - Jenskr = 3 - 2
Ja hader også regnvejrs kampe... Men synes der var rimelig mange "skøre" mål... men gode tætte kampe, som begge (desværre) blev afgjort til sidst...
@Jenskr:
Ja, det synes jeg også. Specielt det der indlægsmål, jeg lavede, var fandme lol og heldigt. :-) Du har da stadig en chance for at gå videre, selvom det ikke ligger i dine egne hænder.
Ja okay, teoretisk set kan jeg stadig nå videre.. :) Ja, tænkte WHAT da dine spillere begyndte at juble.. troede den var røget i sidenettet! hehe...
@RasmusKelm:
Kan du spille i dag eller i morgen inden kl. 15.00?
Bump.
Jeg har i øvrigt sat tidsfrist på ift. at få spillet de indledende gruppekampe. Den står i OP. Kom i gang.
Kom nuuuuuuuuuuuuuuu...
Bump for folk, der tilsyneladende er gået i hi/skjul/whatever.
Undskyld jeg har været lidt inaktiv herinde. har haft lidt travlt.
men jeg er klar til nogle kampe i dag.
@Jenskr
du skriver bare når du er klar
Reveal+Gropstar
Er i derude? Har sendt PMs til jer begge og flere gange skrevet i tråden om vi skulle spille, men intet svar. Er på vej ud af døren nu, så kan ikke spille idag, men tror jeg kan spille det meste af dagen imorgen fx.
Skriv nu bare et tidspunkt I kan spille her eller svar på PMs, så vi kan få det overstået.
jep, har lige logget ind. Add mig PSN nick= ChelseaManiarc
joonas - jeg kan spille fra ca. 19.30 og så frem resten af aftenen.
RasmusKelm 1-1 Jenskr
Jenskr 1-1 RasmusKelm
Tak for kampene
skriv hvis du er klar joonas.. jeg burde være klar resten af aftenen.
@Joonas
Kan ikke helt lure om du læser dine PM, da jeg havde efterspurgt kamp igår uden svar, og at du så pludselig skriver herinde.
Skal vi snart få de kampe spillet?
Bump.. Deadline imorgen.
@poker prince
Hvad vil der ske med de kampe, som ikke er blevet spillet inden imorgen kl 24.00?
Luuuund 5-4 cje1234
Luuuund 5-1 cje1234
EDIT: @Joonas: Jeg er klar fra 21.15 og et par timer frem (har også sendt PM igen)
Fatter ikke hvordan jeg kan præstere at komme bagud hhv. 3-0 og 2-0 efter 10 min i begge kampe.
Men mon ikke anden kamp havde blevet lidt anderledes hvis du ikke havde lavet den der "snydeopdækning" ved frispark og derved reduceret til 2-1 :)
Men gg, gode kampe :)
Tak for kampene btw. Er glad for jeg kom ud med 3 point alligevel:)
haha - snydeopdækning? :D Alle stiller da en mand ind på stregen for at man netop ik kan score hver evig eneste gang på frispark (ubegribeligt at de har gjort det så let).
nogle fra min gruppe som vil spille?
Ahhh jeg gør sgu ikke, synes det er en kæmpe bug. Du skal bare lære at hoppe med muren, eller styre den til den rigtige side jf. dine reads på modstanderen ;)
Men vi kan godt blive enige om at de ikke har gjort det svært at score på frispark, så lad os håbe begge ting bliver rettet i 11'eren, hvor jeg også kræver revance :)
@Kelm
Klar det meste af dagen imorgen fra kl. 13 med noget et lille smut væk i en times tid mellem 13-18.. Hele aftenen har jeg til rådighed.
@Joonas!!!
Der er deadline idag!!! Skal vi få dem overstået????
Jeg kan mellem 16:30 og 17:30 og igen efter kl 22. Kom nu ind i kampen!!!
Jeg har umiddelbart heller ikke nogle planer i dag, så vi kan lige finde et tidspunkt. Det passer mig dog bedst hen af aftenen...
@PokerPrince
Har du også tid engang i dag?
@pokerprince
Hvad sker der hvis en spiller ikke reagerer og dermed kampene ikke spilles?
Jeg opdaterer OP senere, så de seneste resultater er med.
@RasmusKelm:
Jeg kan stort set hele dagen i dag.
@whitey:
Ja, det ved jeg ikke helt desværre. Umiddelbart vinder dem, der i denne tråd har givet udtryk for at ville forsøge at få spillet kampene, 3-0, men jeg ved sgu ikke helt...
@pp
jeg tænker det samme mht. hvad der skal gøres med de ikke spillede kampe. Dem som har gjort udtryk for at ville spille og ikke har fået svar, vinder 3-0. Hvis ingen har givet udtryk, må de bare ende 0-0 :)
@Kelm
lyder fornuftigt, jef kan fra 18.30 - 20.00
Og fra nu, indtil kl. 18.
@RasmusKelm:
Jeg er klar, når du er.
@Slclausen:
Skal vi tage en warm-up?
@pp
Sure, giv mig 15 min. Inviterer dig kl. 16.45 og smider en PM på PSN når jeg har inviteret :)
Hov, my bad. Jeg kan desværre ikke alligevel indenfor den næste halve time. =/
Bump.
Jeg er klar nu. så hvem vil give mig 6 point først? ;)
Slclausen - Kelm 0-2
Kelm - Slclausen 1-5
GG selvom det er sygt du vinder 1. kamp :)
RasmusKelm 2-0 Slclausen
Slclausen 5-1 RasmusKelm
Kæft Milan svigter mig i begge kampe!
men tak for kampene :)
Hvornår er du klar PokerPrince?
Jeg kan lidt senere...
Jeg er klar nu...
Jeg har nu inviteret dig. :-) Mit nick er - som du nok ved - mivara1.
har accepteret
Invitér du nu.
@PokerPrince og Joonas
Jeg har endnu ikke hørt fra Joonas!! Kan jeg give op og blot gå ud fra at han ikke kan spille, eller hvor længe skal jeg holde øje herinde??!?!?
? Jeg har lige spillet mod Lund, jeg er klar mod dig nu også, men var nødt til at forfeite mod Lund pga lag.
3-0 0-3 til Luund i vores kampe.
add mig på MSN whitey:
[email protected]
3-0 til Luuuund ved pausen mod Joonas.. Joonas mente dog at der var meget lag, og da ingen af os rigtig kunne gøre noget ved det, har Joonas bestemt sig for at forfeite begge kampe.. (altså 2 sejre til Luuuund).
Tak for kampene og held og lykke videre i turneringen :)
Du er videre :)
Tager du pis? Jeg har prøvet at få fat på dig i flere dage og så skynder du på mig nu?
Tilføj mig på ps3... kuhnel12
Jeg er online om 4 min...
Tager du pis? Jeg har prøvet at få fat på dig i flere dage og så skynder du på mig nu?
Tilføj mig på ps3... kuhnel12
Jeg er online om 4 min...
Hvordan kan Joonas have Robinho for City? I mit Fifa spiller han for Santos????
Vi spillede invite game som du spurgte om, der er squads ikke opdaterede. Luund har også haft ham hvis i har spillet invite på samme måde, bare ikke valgt at bruge ham.
OMFG!!! Pænt irriterende... Så har du jo et bedre hold... FFS det var sgu da pænt latterligt!!!
Alt mit spil foregik på højrekanten. Mine 5 mål blev lavet 2 af Wright Phillips, 2 af Tevez og et af Bellamy. Robinho spillede i midten for mig til at starte med, hvilket egentlig sejler sygt da han absolut ikke er bedre, bare meget hurtig, hvilket er ligemeget. Bellamy er en bedre spiller alligevel ingame, og jeg mener egentlig ikke han er en fordel.
Du sendte 5 beskeder til mig under kampen, den ene har du endda bolden på midten, sender mig en besked og snap trykker så ned og kontra angriber mens jeg er inde og læse den - det er om muligt noget af det mest flabede jeg har set. Robinho er ikke nogen afgørende fordel, og du bad som sagt selv om at spille i invite game.
Opråb til folkene, der mangler at få spillet kampe i gruppe C...
@whitey:
Vi spiller ikke med opdaterede hold. Der spilles ikke-rangliste.
Invite game? Noget anderledes fra, at man inviterer "en ven" eller hvordan?
Ej okay jeg håber du er stiv?!?!?
Jeg sendte dig 3 beskeder. 1. besked havde jeg bolden foran eget felt og skrev til dig "please" da du skulle ALLE langsomme gentagelser. Frisparks FORSØG, redninger, offside osv. 2. besked kom i pausen da jeg på længere tekst bad dig stoppe med at se alt igen. 3. Besked kom da jeg opdagede at du havde Robinho på banen, og skrev der en besked til angående hvordan det hang sammen!
Jeg er sgu da ligeglad med hvem der scorede hvad osv. Undrede mig bare over at du havde spillere som ikke længere er i klubben.
Og m.h.t. flabet er det sgu da dig. Lige efter jeg har brokket mig over dine langsomme gentagelser vælger du at se et standard hovedstøds forsøg 3 gange. Så kan man sgu da tale om flabet. Ligeledes så du alle dine mål 3 gange, og det er i min verden ligeledes dårlig stil, men det er så forskelligt.
Men vær nu bare glad for din sejr, og gl videre.
Altså du lyver direkte, men du er nok deluded over dit loss. Jeg så den første replay fuldt, 5 minutter inde i første kamp hvor jeg laver det syge skud med Tevez der går på indersiden af sammenføjningen, triller langs stregen og så til målspark til dig, det var sku sygt. Jeg så ingen andre, det har jeg ingen ide om hvor du får fra.
Nu ved jeg godt du er ekstremt dum, men hvis du tænker dig kort om i den situation hvor jeg ser et standard hovedstøds forsøg LIGE efter din besked, og så bemærker du selv modtog en besked i samme periode, så kan du eventuelt prøve at ligge 2 og 2 sammen (det giver 4 btw), og se om der ringer nogle klokker. Jeg så 1 replay, jeg ved ikke hvad det er du snakker om med jeg så mine mål, jeg insta trykkede væk fra alle sammen, lavede 1 jubel kun også.
Fuck min sejr, men du skal ikke sidde og lyve, det er jo bare dumt.
"Nu ved jeg godt du er ekstremt dum"
Hvordan ved du det? Men Din arrogance alene gør at jeg ikke gider kommentere mere efter denne post...
Hvorfor skulle jeg sende dig besked om please ikke at se alle replays midt i kampen hvis det ikke var fordi du gjorde det? BTW modtog jeg ikke noget svar fra dig andet end i halvlegen, så den holder jo heller ikke!!!
Men drop dog det her. Du er det da ikke værd.
Prøv dog lige at læs din post og overvej om den ovelegne/nedladne tone er den måde du vil fremstå på? Håber jeg da ikke!!!
@poker prince
Mht. de manglende kampe i gruppe c, så sendte jeg Gropstar en pm for en 4-5 dage siden og har ikke fået noget svar. Har desuden uden held flere gange bedt ham melde noget ud i tråden. Synes bare han skal tabe 0-3 i resten, hvis han ikke viser sig inden 24, men det er jo selvfølgelig også lidt til min fordel - så jeg vil lade dig og andre være dommere omkring det.
Som I kan se, er det lykkes mig, efter et par PMs og ved at skrive i tråden, at få spillet en enkelt kamp mod ham. Efter den ene kamp har jeg ikke hørt et ord fra ham.
Det er ikke tilfældigt, at det er hans 5 kampe, der mangler. Jeg synes helt klart, at han skal tabe sine kampe 3-0, ligemeget om det er til nogens fordel eller ej. Sådan må reglerne være. Det er helt klart, at det er hans skyld, at kampene ikke er spillet :)
Gropstar taber resten af sine kampe (3-0). Jeg kan beklageligvis ikke rigtig gøre andet. Jeg ved godt, at det er ærgeligt for Reveal, men jeg kan ikke rigtig gøre andet.
@Nittefar:
Hehe. Det bliver i morgen. Der laver jeg en ny tråd og trækker lod. :-)
@Gropstar
Den der deadline har været her siden lørdag eller søndag middag.
Man må da forvente at når folk tilmelder sig noget her, at de minimum er herinde en gang om dagen :)
bevares, troede lige den var lavet idag, eller igår må det så være.. Må lære at læse tråden så:)
Spiller vi ikke rangliste kampe pokerprince? Det tror jeg da at vi har gjort. Ind i lounges, lobbyes og så joine hinandens spil derinde har det da været ranglistekmape eller tager jeg fejl?
Det troede jeg også Koller, men gider slet ikke brokke mig, for det betyder ligeledes at jeg skal i dialog med Joonas igen, og det orker jeg slet ikke...
Jeg er ikke teknisk inden for fifa, men når jeg normalt spiller er alle hold opdateret med nye spillere osv...
Svært for dig at brokke dig når 1) Intet er speciferet i reglerne, og 2) Du spurgte selv om jeg invitede. Så ville det være sådan noget "jeg brokker mig efter jeg har tabt", og det bliver jo altid noget snot. Men sure, lad os undlade dialog.
Vil i øvrigt hvorfor finalen kun er 1 kamp? Det virker da lidt tåbeligt at den kamp af eller mest betydning bliver gjort random :)
@Luuuund:
Arh, come on... det er vel trods alt begrænset, hvor meget mindre random det er at spille én finalekamp fremfor to. :-) Spiller du kun, som du bør, hver anden eller tredje kamp da?
@alle:
Jeg har nu trukket lod til knald-eller-fald-kampene. Jeg laver en ny tråd senere, men det kommer til at se ud som følger:
joonas - poker prince
Jesper_H - Slclausen
MasterRhode - Luuuund
Koller - Nittefar
Må man også spille med live season slået til eller kan man ik det online?
Ad nittefar har jo været totalt godt kørende:S
@Koller:
Det ved jeg ikke. Man skal bare ikke spille med opdatere hold, hvilket klares over ikke-rangliste.