Nogle husker måske at SuperSennels forsvandt fra PokerNet for nogle måneder siden grundet forskellige kontroverser.
Vi har nu besluttet - efter lange samtaler med SuperSennels selv- at han nu igen får adgang til PokerNet, og kan fungere på lige fod med alle andre herinde. Vi er glade for at have ham tilbage som den store kapacitet han er i analyseforummet.
Velkommen tilbage SuperSennels!
SuperSennels tilbage på PokerNet
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej...!
Nu var lugten endelig forsvundet
I LIKE!!!
Welcome back Sir!
@Krede88
Er det ikke lige meget hvilke kontroverser der har været?
De har fundet ud af det nu ;-)
krede
Han lavet noget affiliate ting..
wee jeg drømte om det ville ske i nat :)
p.s kan vi ikke os få otten tilbage??
@ alle
Jeg går stærkt ud fra, at hverken Pisfisk eller jeg ønsker at denne tråd skal omhandle, hvorfor jeg i sin tid blev banned. Den korte version er, at jeg kvajede mig, fik en straf og i samråd med PN er vi blevet enige om, at jeg får skriveadgang igen.
Jeg skrev en mail til Pisfisk, fordi jeg gerne ville tilbage og være aktiv i analyseforummet, hvilket han accepterede. Det sætter jeg naturligvis pris på.
...og tak for de fine ord btw:-)
umm, hvis vi ikke må vide hvad grunden til beefen, er denne tråd da sick værdiløs....
Tiltthis er spot on ;) haha..
Sjov situation ellers.
tror ikke man finder andre forums hvor folk har lange samtaler med brugerne vedr. deret ret til at skrive...
Sådan, velkommen tilbage til flere substantielle NL-analyser, og en bunke retarderede omaha-analyser :)
@ Cawbow
Det handler jo om, at det er i vores fælles interesse, at jeg skriver herinde, fordi 1. Jeg får selv en masse ud af det og 2. Der er en del lowstakes-spillere, som kan få gavn at at læse, hvad jeg skriver i deres tråde, hvilket i sidste ende gavner PN.
@ JoeLOL
LOL. PLO er jeg stoppet med. Endte på mirakuløs vis even over ca. 5K hænder, hvilket selvsagt skyldes en ordentlig røvfuld positiv varians♥
Yeeeeeeeeeeeeeeees
PNs mavesure analytiker nr 1 er tilbage.
Han må ha en helveds masse opsparet galde han skal ud med. Forudser en epic kommende uge i analyse delen :)
+1 Soze
soze +100000000 :D
Niiiceee! Altid nice med analyser fra supersennels, ser frem til alle de hænder med genialt plays som vi har misset du gerne vil have analyseret :)
Velkommen tilbage
Hvornår får vi andre dødelige en chance til?
Er sgu (stadig) lidt træt af at min postkasse er lukket. Det har den nu været i ca. halvandet år. Tror efterhånden at jeg har fattet at I mener det alvorligt.
@svendsvin
Kan du lave en god analyse, så du inde i varmen igen ;-)
Man ved man er blevet til noget på internettet når man får en PSA-tråd om sin unbanning. wp :)
wtf?
Den dag jeg begynder at drømme om brugerne herinde, quitter jeg PN insta.
pfff orty, man bestemmer jo ikke selv ens drømme lol :D
har savnet én at skændes med :D
VELKOMMEN TILBAGE!!!!
Super at du er tilbage. Du er mere eller mindre den eneste gave til lowlimit grindere efter at Mickey droppede at skrive.
Forstår ikke hvorfor det fortjener et indlæg?
IMO har dette link større relevans
www.bt.dk/paradise-hotel/carlos-overfaldet-igen-slaaet-i-hovedet-paa-diskotek
Hvordan smager det?