Betsafe VM managerspil, PN-ligaen
Competition:
Pokernet liga oprettet her:
www.dr.dk/Sporten/Spil/135311_2.htm
Når du klikker på linket ovenfor, så står der i tredje linje i artiklen:
Spillet er åbnet og du kan sætte dit hold ved at klikke her
Så er det bare at klikke og sætte sit hold samt melde sig til PokerNet-ligaen.
Password til liga: pisfisken
Betingelse: Du skal have en PokerNetprofil.
1st prize (sponsored by PokerNet & Betsafe)
Token til en 100+8 tour, samt:
En fodboldtrøje placeret til højre for dit PN-nick, når du skriver indlæg på PN. Når man placerer cursor over trøjen, vil der stå: Vinder af VM managerspil 2010
2nd prize (sponsored by Betsafe)
Token til en 50+4 tour
3rd prize (sponsored by Betsafe)
Token til en 30+3 tour
Al kommunikation omkring præmier sker til OP via pm.
OP afklarer enhver strid, der måtte opstå og svarer på spørgsmål omkring konkurrencereglerne.
OPs afgørelser kan ikke appelleres.
Dagens tal: Der er 95 tilmeldte i PokerNetligaen.
(Endeligt deltagertal: 129)
Der er åbnet for yderligere 10.000 tilmeldinger til managerspillet, og der er omkring 5.000 ledige pladser p.t.
Starttråd:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=221492
♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣Competition sponsored by Betsafe♦♠♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣♦♠
Ikke mange der skriver "Jeg er med" i denne og den foregående tråd. Alle håber vist, at tråden dør, så der ikke bliver for mange til at kæmpe om præmierne.
8)
1 dag og 20 timer til første kamp begynder!
Aftenens tal: 101 PN'er tilmeldt PokerNet-ligaen
jeg er også med og har været det længe. med det fantastiske hold navn. vi ligger da ikke sidst
Jeg er med:
Holdnavnet er GipsyKing. Kæle/øgenavn jeg fik på studieturen for et par måneder siden. Hvorfor mon? :P
Skal man skrive sit holdnavn i tråden for at være med eller kan man bare skrive det til dig? Jeg føler af en eller anden grund ikke rigtig for at oute mit navn i offentligheden, da jeg har et semispecielt efternavn og jeg godt kan lide lidt anonymitet.
Alle der ønsker at være anonyme, kan fint være det.
Men når vi når de sidste runder, vil jeg gerne have, at de, der ligger i TOP 10 sender pm til mig med deres PN nick og holdnavn (nothing tjekker og aftaler med Betsafe, hvem der skal have de forskellige præmier), så vi kan få præmier afklaret før jeg drager til udlandet på sommerferie.
Jeg havde tænkt mig at skrive TOP 10 i tråden efter hver runde. Her vil jeg bruge det holdnavn, som managerne har valgt. Jeg vil aldrig skrive "rigtige" navne nogen steder. Hvis nogle PN nicks så ønsker at fortælle. hvilket hold, de ejer, så er det fint med mig.
Jeg er klar...er tilmeldt gruppen. Ville bare lige høre, om man spiller om point eller om værdistigning? Eller er det begge dele? Deres regelside virker nemlig ikke hos mig.
@superwerder
Regelsiden er nede.
Der spilles om point m.h.t. placering i konkurrencen.
Så er jeg tilmeldt :D
jeg satser udelukkende på angribere, 1 midt-bane mand, og 1 målmand og træner :D
resten er rent lort :D
Føj det er tæt i vores liga inden sidste og afgørende runde !!
1.numero_uno 4.282 p.
2.Ringridderpølserne -1 p.
3.Dres BoYs -85 p.
4.JK Dream Team -87 p.
5.Kollers BombSquad -93 p.
6.Donks!!!! -104 p.
7.Wu Tang Foto -164 p.
8.Forza-Nerazzurri -275 p.
9.Hold i ryggen -308 p.
10.Dianalund United -530 p.
Kun 1 point mellem nummer 1 og 2 i øjeblikket...
Og kun 19 point mellem nummer 3 og 6...
Ja... er du gal den er tæt... Jeg fører kun med sølle 1 point.. det er jo crazy...
Husk nu nedenstående, så I ikke skal vente med jeres præmie til efter, jeg returnerer fra en ferie i lækre Skotland.
Fra konkurrenceregeltråden:
Alle der ønsker at være anonyme, kan fint være det.
Men når vi når de sidste runder, vil jeg gerne have, at de, der ligger i TOP 10 sender pm til mig med deres PN nick og holdnavn (nothing tjekker og aftaler med Betsafe, hvem der skal have de forskellige præmier), så vi kan få præmier afklaret før jeg drager til udlandet på sommerferie.
Plus Betsafe username!