Nåh nu gider jeg simpelthen ikke min HP skodcomputer mere (gav 10K for det bras for et år siden og har ikke haft andet end problemer). Så skal have en ny (kun til poker) og den skal sådan set bare køre uden problemer, og det skal ikke være en HP!! Lidt ligegyldigt, hvad den koster, men den skal have en hurtig harddisk. Any suggestions?
Grandmaster
Ny stationær
ved ikke selv synderligt meget om det, men du kan prøve at kigge her:
www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=computer
27" iMac ftw!
Smæk Windows 7 på den og du har den fedeste stationære du kan tænke dig!
Havde samme problem med en Dell computer jeg købte for godt et år siden. Jeg har købt en ny fra MM Vision. Så godt som lydløs, rigelig kapacitet til poker og til en fornuftig pris. Derudover ved de hvad de snakker om hos MM Vision, så de kan hjælpe med at finde den rigtige til dit behov.
Jeg lavede en fejl og købte først - uden at snakke med dem - deres Vision Game 80+ Silent, fordi jeg bare skulle have en lydløs computer. Men den larmede alt for meget til min smag. Snakkede med dem og fik forklaret at støj er realtivt og af en gamer PC var den støjsvag. Jeg returnerede den og fandt med deres hjælp en anden, som kostede det halve og opfyldte mine behov.
www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99121&type=pcsystem
Sørg for at få en SSD harddisk i din kommende maskine.. Det får systemet til at lette!
Har btw. også en stationær fra MMvision, og kan kun sende anbefalinger dertil..
@Zerostack
Det skulle være supernice - der er bare det problem, at det vist ikke kører ret godt med Holdemmanager?