Målsætnings-Workshop
Søndag den 15 August vil jeg sammen med to venner afholde en målsætnings-workshop i København, til en helt særlig demo pris!
Her vil du kunne blandt andet lære hvordan du kan:
Blive i stand til at nå dine mål og dermed vinde mere!
Optimere din udvikling og bliver mere motiveret
Fokusere bedre, og eksempelvis undgå tilt, få bedre BRM, gameselection og bedre sessions!
Optimere din personlige effektivitet og nå flere ting i løbet af din hverdag
Samt meget andet der vil kunne forbedre dit pokerspil...
Dette vil du kunne lære vha. forskellige øvelser, værktøjer og mind-sets som vi vil præsenterer dig for, og arbejde intensivt med i løbet af dagen.
Den primære grund til at jeg er succesfuld som professionel pokerspiller er at har brugt rigtig meget tid på at arbejde med, og optimere mine målsætninger og min mentale tilgang til mit arbejde.
Alt den viden og de erfaringer jeg den sidste årrække har fået herfra vil jeg på denne her workshop give videre til dig.
For at gøre arrangementet optimalt, samarbejder jeg med to af mine gode venner og sparringspartnere:
Kasper Andersen. Kasper har tidligere været min personlige coach og har nogle metoder som er meget effektive i forhold hvordan man kan optimere sig selv.
Lars Danielsen. Lars har over 10 års ledelses- og konsulent erfaring indenfor arbejdet med menneskers adfærd og psyke.
Jeg har inviteret Kasper og Lars til at hjælpe med at afholde workshoppen, da de er meget kompetente sparringspartnere for mig, og da jeg ved det de kan videregive er meget værdifuldt.
Workshoppen vil vare fra 14.00 til 19.00 søndag den 15. August centralt i København. Den præcise adresse og andre praktiske ting vender jeg tilbage til jer med via e-mail når I har tilmeldt jer.
Vi har valgt at lave prisen meget billig og kun tage 400 kr. pr. person, hvilket vi kun vil gøre denne ene gang Næste gang vi afholder et lignende arrangement vil prisen være 1500 kr. pr. person.
Men da det er første gang vi afholder det har vi valgt at lave denne her specielle demo-pris. Det eneste vi forventer af dig er at du efter workshoppen er frisk på at give os feedback på arrangementet, så vi kan gøre det endnu bedre næste gang.
Der er begrænsede pladser til workshoppen da vi gerne vil give hver enkelt deltager så meget med som muligt. De første pladser er allerede taget så tilmeld dig hurtigst muligt hvis du er interesseret i at deltage.
For at tilmelde dig så send mig en mail på: [email protected]
Hvis du vil vide mere om nogle af mine holdninger og min tilgang til poker kan du besøge: www.selvforbedring.dk
Som flere Pokernettere nok ved har jeg tidligere afholdt arrangementer, og via nedenstående links kan du se hvad deltagerne har udtalt.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=160455
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=188446
Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at stille dem i den her tråd.
/Tobias, Lars og Kasper
Kan du sige noget om, hvor mange pladser der er tilbage?
@Poker Prince
Jeg ved ikke præcist hvor mange pladser Tobias/Saibot har lavet aftale om på nuværende tidspunkt? Men der skulle gerne være +10 pladser tilbage!
Ellers håber jeg bare der er interesse for vores lille projekt, det vil i hvert fald være givtigt for langt de fleste!
DaBLAM/ Lars
@DaBLAM:
Cool. Tak for svaret. Jeg vil gerne deltage og har sendt Tobias en mail. :-)
Der er +10 pladser tilbage ja. Jeg er lige i sommerhus pt. og derfor ikke så hurtig med at svare tilbage. Jeg har modtaget din samt andres mails. Jeg vender tilbage senere via mail med den praktiske info
mail sendt
Jeg har til aftes netop fået at vide at det mødelokale vi havde booket den 8 august ved en fejl er blevet dobbeltbooket. Vi har derfor rykket datoen til ugen efter, og afholder altså workshoppen søndag den 15 august i stedet. (Samme tidsrum)
Hvis nogle af jer som har tilmeldt jer og overført penge ikke kan denne nye dato så send mig en mail med jeres kontonummer. Så får jeg overført pengene tilbage til jer med det samme.
Jeg synes at seminaret lyder meget interessant, vil du sige at det er let at overføre de elementer fra workshoppen til andre ting end poker. Da min pokermålsætning ikke er til andet end at have det sjovt, vil jeg være mere interesseret i en livsmæssig målsætning.
@hermod
Ja workshoppen vil helt sikkert kunne bruges og overføres til få bedre styr på sine overordnede livs-målsætninger. En af grundideerne med arrangementet er netop at det kan overføres til meget andet end udelukkende poker.
I forlængelse af det Saibot siger, kan der tilføjes at alt for mange mennesker stræber efter nogle mål uden egentlig at være bevidste om (eller reelt vide) hvordan de opnås!
Det er interessant at arbejde målrettet med hvordan 'man' opnår sine mål uanset om målene er:
- At have det sjovt med poker
- Tabe X kilo
- Avancere inden for sin profession
- Vinde mere i poker
- Færdiggøre sin uddannelse
- etc.
På seminaret/workshoppen vil der veksles mellem oplæg og øvelser, som vil give deltagerne de fornødne værktøjer til at arbejde bevidst og målrettet mod de indsatser de prioriterer, uanset om de er poker relaterede eller ej!
DaBLAM
PS. Skulle der være flere spørgsmål, eller noget folk vil have uddybet er I mere end velkomne til at skrive i tråden, vi svarer med glæde (og efter bedste evne) på alle spørgsmål!
Hvordan bliver "faciliteterne". Er der f. eks. bordplads så man kan sidde med sin bærbare og tage noter?
Det lyder vanvittigt spændende, men i har lige fået rykket det til en dag jeg ikke er i Danmark.
Men jeg vil gerne med på det næste seminar med den her titel.
@MSN
Det vil være et standard mødelokale. Og ja, der vil naturligvis være bordplads med mulighed for at have sin bærbare stående på :-)
@hermod
Ærgeligt, men ja, du må bare være med næste gang. Jeg vil anbefale dig at tilmelde dig mit nyhedsbrev på selvforbedring.dk hvis du er interesseret i at høre om arrangementer på et senere tidspunkt
ALLE skal selvfølgelig være velkomne til, at sende en mail til Tobias eller tilmelde sig hans nyhedsbrev, hvis de er interesserede i workshoppen men er forhindrede på dagen eller blot lige vil afvente feedback fra de første deltagere (bemærk dog demo-prisen)
@msm
Jeg har noteret på min huskeliste at medbringe en stak forlængerledninger, så elektronikken ikke løber tør for juice!
iøvrigt fedt med alle tilmeldingerne, jeg ser frem til en god dag!
DaBLAM
Der er mange der skriver en mail og spørger om man skal have nogle specielle poker-forudsætninger for at kunne for noget ud af workshoppen.
Det behøver man ikke da de ting vi vil arbejde med er mentale aspekter, samt personlige værktøjer, hvilket alle kan drage nytte af. Pt er der både professionelle pokerspillere tilmeldte samt begyndere.
Ligesom vi kan træne i et fitnesscenter og komme i bedre fysisk form, kan vi også øge vores mentale kapacitet.
Vi er tilbøjelige til at undervurdere omfanget af vores vanemæssige adfærd og overvurdere de uforanderlige mentale (automatiske) indstillinger, så vi helt har glemt, at vi kan ændre os.
Ved at afdække og bevidstgøre os om de valgmuligheder der er tilgængelige, bliver det lettere at undslippe vores nuværende (dårlige) vaner eller indstillinger.
Et lille bump, dog med indhold!
Der er stadig pladser!
DaBLAM
Hey PN folk!
Skriv endelig hvis I har spørgsmål til målsætningsdelen, så vil jeg meget gerne besvare dem. Jeg hedder Kasper og er lifecoach, og er en del af treenigheden bag denne workshop.
Jeg har arbejdet med personlig udvikling i 4 år, og glæder mig til at dele ud af mine erfaringer og læringer, sammen med 2 meget kompetente talere.
Igen kan det understreges at målsætnings workshoppen er værd at tage et kig på for alle, også Jer der ikke vil arbejde med et decideret POKER mål.
Glæder mig til at høre Jeres spørgsmål!
Venligst
Kasper
Hvis I gerne vil vide lidt mere om hvem jeg er og hvad jeg står for, kan I kigge lidt på min coaching hjemmeside: www.kasperlife.com
Venligst
Kasper
På forsiden af www.selvforbedring.dk kan i pt. se en video hvor jeg snakker lidt om målsætninger.
Der er i øvrigt stadig få pladser tilbage til workshoppen.
Hey Saibot
Ville bare lige skrive at jeg her fra morgenstunden har set lidt video fra ovenstående link, (Optimer din tilgang til poker 1). Da jeg først åbnede op for at kigge med var jeg nok lidt "mistænkelig", men her efterfølgende må jeg sgu sige at selvom 15 minutter er kort tid, synes jeg du får bragt nogle interessante og brugbare ting frem. Der er således ingen tvivl om at også jeg vil klikke ind på din videoblog fremover og se frem til at blive inspireret endnu en gang
Tak og VH
Morten
Hej alle
Lige hjemvendt fra fra 14 dages ferie, må jeg sige det er ultra positivt med en næsten fyldt workshop! Samt alle de positive tilbagemeldinger i tråden og på (Tobias') mail!
"Folk bruger længere tid på at lære, hvordan de skal bruge deres nye telefon end på at lære, hvordan de skal bruge deres hjerne. Man lægger ikke den store vægt på at bruge sin hjerne bevidst på andre måder end de hidtil kendte kendte"
Richard Bandler
Kontaktede Tobias i sidste uge, men har ikke fået svar fra ham endnu.
Hvis der er en plads tilbage, er jeg interesseret?
Flere pladser ? :)
@Jannick
Der er stadig et par pladser ja. Send mig en mail på [email protected] hvis det har interesse
Video 3 om målsætninger er uploadet på www.selvforbedring.dk
Der er stadig et par pladser tilbage, her 1½ uge før workshoppen løber af staben!
Skulle der være nogen spørgsmål, eller andet I vil have afklaret er I mere end velkomne til at stille disse i tråden!
DaBLAM
Som en kæmpe bonus, er det nu lykkes os at få Bjarke Lassen til at deltage på workshoppen og afholde et oplæg omkring mental træning.
Bjarke er coach og mental træner og tager normalt omkring 2000kr i timen. Bjarke har tidligere optrådt på en Camp arrangeret af Poker Universitet, og han giver mentaltræning til en række danske professionelle pokerspillere!
Jeg tager en tur til Amsterdam i morgen tidlig med familien og er tilbage igen tirsdag sen aften. Hvis flere tilmelder sig går der derfor nok lige et par dage, før jeg vender tilbage via mail med tilmeldings-info.
@Til de tilmeldte
Jeg vender tilbage med de sidste praktiske detaljer via mail senest onsdag
Der er én plads tilbage...
For at feriehjemvendte pokernettere får læst tilbuddet, vil vi derfor bumpe denne tråd på det skammerligste de næste dage til pladsen er besat!
DaBLAM
mange sammenligner det at have et mål, med at sætte sig ind i en taxa og sige: Jeg vil gerne væk herfra!
Har du lyst til at arbejde bevidst med at opnå de ting i livet du gerne vil opnå, så tilmeld dig workshoppen!
DaBLAM
Jeg har netop fået arrangeret at 3 af mine bekendte kommer forbi på selve dagen og hjælper til med nogle praktiske ting så det bliver ekstra komfortabelt for alle deltagere.
Vi er altså nu 7 mennesker på selve dagen om at afholde arrangementet.
@Tilmeldte
Jeg har sendt en mail ud med praktisk info
PS:
Der er faktisk stadig en enkelt plads ledig.
Skriv til: [email protected] hvis det har interesse
Alle pladser blev fyldt op i går. Men da der stadig ryger tilmeldinger ind, har vi fået lov til at få et lidt større mødelokale, hvor der står et ekstra 4-mands bord.
Det kan derfor stadig lige akkurat nås at tilmelde sig