Hej alle
Efter at have læst manualen for HEM halvt igennem, googlet og ikke mindst fået hjælp her er jeg sammen med min poker"samarbejdspartner", nu kommet frem til følgende opsætning i HUD'en:
Opsætning er baseret på Tourspil med 9-10 mandsborde, og altså hverken cash eller Short handed tours.
Vor valgte opsætning er:
Name
Hands
VPIP
AGG factor
Preflop raise
Flop CB
Fold to flop CB
Limp fold
Vi har valgt på flere af disse stats at bruge farver og indsætte grænseværdierne for disse - De er:
HANDS:Under 250/ufuldkommen-250 til 1000/brugbar-Over 1000/sigende
VPIP: Under 20/Tight-20-35/loose-Over 35/Maniac
AGG factor: Under 1.50/Passiv-1,5-3/Normal-Over 3/Aggrasiv
Flop CB: Under 50/En smule weak-50-70/Normal-Over 70 Overaggrasiv
Vi ville også gerne have farver til kategorien Limpfold, men er ikke sikre på hvor grænserne her bør ligge-Har nogen af jer input til dette???????
Derudover må i MEGET gerne kommentere på de grænser vi har sat i de "farvelagte" kategorier, da vi er lidt usikre på "om vi har set rigtigt"??????
Vi håber virkelig at "mestrene" i HEM vil titte frem endnu en gang og hjælpe os videre :-)
VH
Morten
Vore HEM-HUD indstillinger - Hvad sir i til det?
Kære alle-Vi har brugt nogle timer i morges påat nå frem til disse kategorier. De er at betegne som en begyndelse. Vi har således også været rundt om eksempelvis 3-bet, men har i første omgang valgt den fra. Jeg er dog ikke i tvivl om at den vil komme på senere, men, nu prøver vi lige det her af til nogle tours.
Det vi mest af alt er interesseret i at vide er om vore grænseværdier holder vand ift. 9-10 mands tour borde, og ja så som nævnt om man kan sætte nogle grænseværdier op i forhold til Limpfold, og hvad de så evt. bør være?
Jeg takker self for din tilkendegivelse Lassen, men ville måske have været glad for et par argumenter for hvorfor du synes 3-bet bør være nummer 2-3?
Igen-SKYD LØS!!!!!!
VH
Morten
Husk på, at stats er farlige at bruge i tours, fordi spillet er meget forskelligt i early, mid og late. Ellers tilføj 3-bet og fold til 3-bet, så er I nok meget godt kørende. De øvrige stats er jo i jeres pop-up.
I øvrigt er det mere overskueligt, hvis I har VPIP, preflop raise og så agg. faktor.
Håber, det hjalp lidt:-)
Lol, fordi det har ekstremt meget at sige i mid og endgame om folk 3 better meget ift blinds steal osv?
Er der slet ingen der gør brug af farvekoderne og kender lidt til "grænseværdierne" for disse?
VH
Morten