Slasquer og jeg har nu efterhånden snakket lidt sammen i en 14 dages tid om at få stablet et projekt på benene, der dels skulle bringe lidt $ i kassen og samtidig gøre at vi kunne udvikle vort pokerspil, specielt vort endgame. BAP/stake delen af projektet skal bestå af en ugentlig grinderdag hvorfra vi så selvfølgelig poster hænder. Vi vil have fokus på hænder vi er i tvivl om, og vil så løbende gennemgå disse sammen, men meget gerne også med evt. købere. Vi vil ud over dette også bruge pokerUni, bøger, pokerstove, Pokerhand.org med mere i vort forsøg på at blive PNs Skrappe Drenge Vi har afsat 4-5 timer ugentligt til sammen at få hjulpet os i den retning. Vi vil benytte MSN og mail til at få snakket/koordineret. Vi er egentlig allerede startet med opsætning af HEM og har fundet frem til at vi starter med følgende stats: Name, hands, vpip, AF, PFR, flop cb, fold to flop cb, og limp fold.
Vi starter med disse stats og så må vi evaluere om der skal tilføjes eller fjernes nogle senere..
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=225650
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=226149
Specifikke ting vi har kig på at få arbejdet med/bedret er i
Endgamet
Betsizing
Suited connectors
Små PP
ICM
Hvad alt det ovenstående angår er vi meget lydhøre for al input fra anpartshavere
Det program vi har lagt os fast på at spille er:
5.50 Rebuy 5K på Ladbrokes med 5 units = 25,5 = 33,92$
11$ SuperStack 10Kpå Full Tilt Poker
5.50$ 20K på Poker Stars
5.50$ Rebuy 12K på Scandic: med 5 units = 25,5$
I alt 75,92$ pr. gang
Vi vil spille programmet 4 gange. Vi vil gøre hvad vi kan for at det bliver på 4 uger, men der kan jo altid være noget familie der kræver lidt opmærksomhed så måske der kan gå 5-6 uger før programmet er færdigspillet.
Så i alt bliver det: 75,92 x 2 = 151,84$ x 4 gange = 607,40$
Man kan KUN købe procenter i os begge da dette er et fælles projekt, og man kan ikke træde ud midtvejs!
Der sælges 50%
5% = 30,37$
10% = 60,74$
Deal er standard 50/50
Vi har så indbyrdes en deal om at vi deler vores 50% - 50/50, men 60/40 til hest ved FT
Køber man 5% shippes der 15,18$ til Gumple og 15,19$ til LasAllin på stars
Købere i denne BAP må meget gerne komme med spørgsmål og kommentar til hvordan vi spiller en hånd
så alt konstruktiv kritik modtages gerne.
Efter vi har spillet turneringerne evalueres, og backere har forhåndsret til at købe sig ind i evt. nyt forløb, men er self også velkomne til at tage evt. gevinst og træde ud!
Anparter reserveret:
DrNoe 15% - Modtaget
nikolajasms´ven 10% - Modtaget
addict7800 5% - Modtaget
Sander5 - 10% - Modtaget
Erbs 5% - Modtaget
Stats Gumple:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Gumple/poker/results/AAD4A4B8131C43A2A9755843919BBCC5.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/XXGumpleXX/poker/results/F8689C1B155649EBA1404CB82268A80C.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Gumple79/poker/results/E3B756B518A44171936CE6F3FC46398D.html?t=2
Stats Slasquer:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/LasAllIn/poker/results/C4FFF649464C43C7A603C3E2E35F9157.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/LasAllIn/poker/results/7C5D197B3487491A8AE03A80B2B1CD61.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/Las+King/poker/results/F4D172187AD24E23B1E67349A8343ABB.html?t=2
( På ftp har Slasquer en delt 1plads plads i 26$ 33ko til 1200$ som ikke er med da FTP gik ned den dag/Lå 11/15 da det skete)
Kom frisk drenge
vi håber at dette projekt bliver sjovt, indbringende og lærerigt
Vi regner med at vi spiller de første turneringer på søndag..
SKRUB, SUG OG STORE CASHES
VH
Morten og Henrik
Ps. Vi spillede programmet d 8/8 og det gik jo fornuftigt ;)
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=226195
Fælles BAP Udsolgt :)
Tager 5% for ven som ikke bruger pn.
Edit til 5%
Bare et lille indspark;
Hvis I vil have fokus på endgamet, kan det være en stor fordel at have 3bet% og fold to 3bet med i Jeres stats. De er sq vigtige så snart anterne kommer på og folk begynder at løsne op.
@ _Orty_
Takker for indspark :)
Vi er begge nye bruger af HEM.. så alle gode råd modtages meget gerne.. vi vil da helt sikkert lige tage en snak om vi ikke også skal have to stats med også.. :)
Som del af et salgs fremstød :-) kan det berettes at Gumple og jeg i dag har brugt 2 timer til gennemgang af søndagens hænder.
Jeg skal da have 5% sender lidt senere da jeg lige roder med noget andet, der bliver sendt fra fruens konto: Helena_vang
GL til min ynglings gumple og hans kompagnon slasquer, ikke i tvivl om at i sammen gør folk lykkelige, ville ønske jeg kunne være en del af det, men det blir jeg når en glad gumple fanger en på msn med succes historier og blær.
ERBS min yndlings krikke.. ville da også gerne have haft dig med i projektet.. men ja du kan godt forberede dig på at msn bliver spammet for vildt med lækre hænder hvor jeg udspiller de andre.. sikker på at vores indsats kommer til at give pote :)
$ sendt til jer begge
Modtaget, og må jeg så ikke lige sige at det sgu et fedt hold backers indtil videre :-) Det SKAL bare spille det her!!!!!
Har lige downloadet jungles videoer om RB turneringer.. så de bliver set en af dagene og taget notater der til..
Til nuværende backers og måske interesserede backers:
Så der ikke er nogen tvivl er Gumple og jeg blevet enige om, at melder der sig ikke flere køber vi selv de sidste 15%.
Vi vil dog allerhelst at der kommer flere med, og gerne folk der vil gå aktivt ind og kommentere både enkelte hænder og/eller generelle tildenser i vort spil, der trænger til at blive set på.
På den anden side er vi så sikre/håbefulde at vi gerne selv spytter i, såfremt flere rigmænd ikke melder sig :-)
VH
Morten
Nikolajsms ven tager 5% til - Der er således 15% tilbage!
Sådan!!!!
VH
Morten
Hvornår har i planer om at starte såfremt der ikke bliver solgt flere procenter?
Vi starter med at spille programmet søndag uanset om det bliver udsolgt eller ej.. så tager vi selv de resterende procenter.. :)
Vi tror selv virkelig meget på dette projekt :)
Så nærmer vi os søndag og der er 10% tilbage. Er disse ikke solgt lørdag deler Gumple og jeg dem imellem os.
Til backers: Vi vil hver uge oprette ny tråd, med regnskab øverst og link til forudgående uges spil. Vi sender jer en PM med link til denne så i ikke behøves at sidde og lede efter den.
Hvor meget i vil deltage i løbende evaluering af hænder osv. er self helt op til jer. Vi er dog begge indstillet på at tage imod kritik og ja besvare hvorfor vi lige præcis gjorde sådan i en given situation. Vi håber således at i vil komme med comments hvis i synes det er på sin plads!
Vi har i går brugt tid på at aftale sammen at spille nogle lidt billigere tours, udenom staket, for egen regning, hvor vi så vil eksperimentere/implementere nogle af de ting vi arbejder på. Vi har allerede nu besluttet at fokuspunktet i de første af disse bliver at forsøge mere konstant at bygge vor stack-læs der skal raises mere når der foldes til os. Fokus vil endvidere være på betsizing og det at turde at spille postflop. Det gør vi self allerede, men ...........
Anyway bare en lille update, og ja i får lige vores MSN i første PM
Så er det dagen hvor dette "projekt" startes op.
Gumple og jeg er blevet enige om at vi dels opretter en statustråd og så ellers en ugentlig railtråd. Der vil i statustråden blive oprettet links til de ugentlige railtråde og omvendt.
Jeg vil gerne lige takke backers for tilliden-Jeg håber virkelig vi vil være i stand til at honorere jer, og ser frem til nogle spændende uger ved filten!
Umiddelbart inden start sender vi jer alle en PM med links til trådene og med vores email, så i kan adde os på MSN, skulle i ønske det.
Held og lykke til os alle!
VH
Morten