5 styks. 60/40 i min favør. Smid dit nick og OPR-link. Vælger fem inden kl 19
edit:
Holdet er :
SimseLSG / mikkelheide
Gumple / Gumple
Bronto87 / SWJ87
tojen 2 / tojen
agrassiv / agrassiv
Jeg overfører pengene nu her. Skriv når de er modtaget og i har regget i denne tråd:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=229850
Staker 5 til DFG kl 20 på stars
Hey.
Jeg melder mig klar til kamp i aften :)
Nick: mikkelheide
officialpokerrankings.com/pokerstars/M(...)=
simse:)
Hej. Jeg vil gerne give det et skud.
nick: Donk Lover91
officialpokerrankings.com/pokerstars/Donk+Lover91/poker/results/3D2DA567EE3F4FBAA287271C8EA28DE4.html?t=2
Jeg har en kammerat, der ligeledes også er klar på denne DFG.
Hans nick er: rottenpede
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/rottenpede/poker/results/2B0224D2339B4FE7B40071017FFFC0F2.html?t=2
Jeg er frisk på at spille den
Nick: WillumE
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/WillumE/poker/results/6E729D5017684A4B9EBE28BEEF0DFD64.html?t=2
messi73 er klar på at spille den.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/messi73/poker/results/203D1BE15D02496A8E80EC5694F7FEA5.html?t=2
Jeg er klar.. skal alligevel spille lidt :)
Nick Gumple
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Gumple/poker/results/AAD4A4B8131C43A2A9755843919BBCC5.html?t=2
Holdet er :
SimseLSG / mikkelheide
Gumple / Gumple
Bronto87 / SWJ87
tojen 2 / tojen
agrassiv / agrassiv
Jeg overfører pengene nu her. Skriv når de er modtaget og i har regget i denne tråd:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=229850
wtf.. er du i dårligt humør idag krusemis.... ??
måske sur over du ikke blev vagt ;)
Velkommen til Pokernet, Krusemis! Tror du vil have lettere med at få stake i fremtiden med en lidt anden fremgangsmåde.
Skulle jeg have skrevet velkommen igen? Med nyt nick herinde og på PS.
Jeg vil give Krusemis ret. En spiller som f.eks Agrassiv. Se på hans OPR.. Ranking, roi = shit? Og alligevel bliver han staket i stort set alt. Money ud af vinduet, ja tak!
For det første... så er det staker der vælger.. så bliver du ikke valgt så RESPEKTER det da!!
for det andet.. at kalde folk for idioter.. ja kæmpe minus i min bog.. så hvis du ikke ændre tone så gidder jeg ihvertfald ikke stake dig når jeg søger heste..
LOL
Donk Lover91 [observer]: G nu bare all in messi
Donk Lover91 [observer]: Din store idiot
WP Fryden.. det hører ingen steder hjemme at kalde folk for idioter fordi at man ikke bliver valgt til at spille...
imponerne stats krusemis og ligledes til din ven