Superligatips 11. runde

#1| 0

10. Runde
Hitrate: 2/6
TBP: 120%

Så er jeg på igen med nogle provokerende bets indimellem :,-)

FCM - Lyngby FC 2@ 6.50 Stan James (Pinnacle 6.36)

Lyngby tabte 1-3 i sidste runde ude mod OB, men var foran og kampen kunne have været mere spændende om ikke OB havde scoret i overtiden af første halvleg til udligning. OB vandt dog fortjent. Lyngby fik dog vist at de kan spille med og samtidig har de et væld af offensive spillere der kan sparke til bolden udefra. Albrechtsen er endnu ikke med for FCM og Borring præsterer ikke for tiden. Ellers er FCM fit for fight og den generelle oddssætning virker ok sat her til en start. Men markedet har slashet oddset på FCM sidenhen. FCM har en god hjemmebanestatistik med går vi dybere ind i det så er der en klar hjemmesejr: 2-0 over SIF og et klart nederlag til FCK.
2-1 i en snæver kamp mod AaB, 1-1 med nød og næppe mod Randers og så vandt man jo 4-0 over FCN, men den målfest baserede sig på de sidste 20 minutter og er misvisende for kampen som helhed eller FCMs styrke. Så oddset på 6.50 prøves.

EFB - FCN 2@ 3.20 Willhill/nordicbet

FCN's offensiv har fået løftet effektiviteten og det mundede ud i en måske lidt for stor 3-0 sejr over ACH. EFB fik i sidste weekend lynhentet et truende 0-2 nederlag til 2-2 i den sidste del af kampen hjemme mod RFC. Man manglede efter forlydenhederne effektiviteten. Så vi har to lige hold hvor effektiviteten foran mål kan blive afgørende.

BIF - Horsens 2@ 5.50 Willhill

Det her handler ikke om hvem der er bedst, men hvem der er dårligst. De pt. to dårligste mandskaber skal duellere BIF taber og taber selv som favoritter og Horsens har tabt de to seneste superligaopgør med 0-3. Presset er dog på Brøndby og de er fa også forholdsvis store favoritter her og jeg kan sagtens tage fejl her. Spil hellere Lyngby end Horsens her hvis man jagter en overraskelse. Lyngby laver jo mål for tiden. Men Brøndby har ikke vist at de kan vende deres krisesituation endnu og det bider jeg mærke i. BIF's angribere har ikke rigtig lavet mål i år i superligaregi. Så kan det godt være de har et bedre hold på papiret men når de ikke tør spille bold så er de sårbare. Publikum er også sure på dem. Silkeborg viste vejen i sidste runden - det skal Horsens bare kopiere. BIF mangler S. Andersen som Tørnes erstatter samt Bischoff.

SIF - Sønderjyske 2@ 3.75 pinnaclesport

SIF har vendt den negative trend og Saag har imponeret i angrebet og slået Lekic af. 2 - 2 ude mod FCK, 2-0 ude mod BIF og 3-1 hjemme mod OB. Ja der er sandelig kommet liv i SIF. Men Sønderjyske har formået at skrabe point sammen via deres pindsvinebold og fightermentalitet senest ude mod AaB. SIF har klaret sig godt mod offensive hold på det seneste, men nu skal de altså op mod et hold som pakker sig og satser på dødbolde. Kampen kan blive en dødbider. Endvidere har SIF historisk set det rigtig dårligt mod Sønderjyske og senest blev det en 0-4 snitter i foråret. De to andre opgør på Silkeborg stadion endte hhv. 1-1 og 1-2. X'et til 3.50 kan også spilles, men jeg satser på at Sønderjyske lusker en sejr hjem.

FCK - RFC X @4.99 pinnaclesports
Er det her spew? 13 2 2 siger FCK's hjemmestatistik fra sidste sæson og nu er holdet endnu stærkere så er der ikke værdi i 1.4 til hjemmeholdet hos Betsafe? Tjoe. Alligevel havde jeg forventet noget ala 4.50 på uafgjort i denne kamp, men efter FCK trashede Pana så lagde Pinnacle ud med 5.15 på krydset som nu er dalet til 4.99. Det er altså rigtig meget for uafgjort i en superligakamp. Alt taler næsten for at FCK vinder bortset fra at de point man har sat til i denne sæson er sket hjemme mod SIF og AaB. Jeg synes X'et er sat 10% for højt og derfor spilles dette. Så dette er et longshot lotterispil. Kan du lide varians så tag den og hold dig helt fra kampen hvis ikke.

AaB - OB 2@ 2.3 bet770 (danske spil/expekt 2.25)

her har jeg været lidt langsom ude og oddset startede i 2.35 hos Unibet, men kan stadig nås til 2.3 på falderebet. Markedet er åbenbart enig med mig her. AaB er i krise og OB er på vej fremad selvom man er et stykke fra sin vanlige styrke bevist med 1-2 nederlaget hjemme mod Vfb stuttgart. AaB er underligt ustabile i denne sæson: tager point i parken, vinder i Randers og taber hjemme mod Sønderjyske. Dette har resulteret i et tilskuerfald hjemme. OB har haft nogle hårde opgør og har vel egentlig kun skuffet fælt hjemme mod Nordsjælland(som slår alle på en god dag) og så ude mod Silkeborg. OB trækker nok det længste strå her, men tag den hurtigt - odds vil blive slashet yderligere.

02-10-2010 19:57 #2| 0
ROI: 85.21% (1586)

Flot start må man sige.

02-10-2010 22:53 #3| 0

Flot med den første, havde jeg ikke set komme!

FCN-sejr er realistisk! Så fint spillet.

BØF taber ikke hjemme igen. Det tør de simpelthen ikke hvis de ikke skal halshugges af deres hjernedøde elementer blandt deres "fans" (korrekt term: tilskuere). Så måske en uafgjort, men bliver nok en solid BØF-sejr.

SIF er gode, men SøE er bedre. Så uafgjort tror jeg da det er i SIF.

FCK kører Randers midt over! Slut...

OB vinder den sidste kamp. Aab er jo faktisk talentløse for tiden! Godt fundet :)

02-10-2010 23:34 #4| 0

Kunne ligne FCK at spille uafgjort i morgen.. Imo et ok spil.

03-10-2010 01:09 #5| 0
ROI: 0% (1)

AaB-OB skulle være en sikker 2'er.
AaB foragter Aalborgs publikum!

03-10-2010 01:28 #6| 0
ROI: 197.8% (40)

Flotte analyser! Tak

03-10-2010 01:44 #7| 0

Jeg er inkarneret Brøndby dreng, men jeg har alligevel smidt 500 kr på X2.

Brøndby er vel blandt de fire dårligste hold i ligaen i øjeblikket, og har ingen spillere der er målfarlige, hvis man ser bort fra ligaens dårligste midterforsvarer.

Samtlige spillere virker også generelt ligeglade...

03-10-2010 14:33 #8| 0
ROI: 85.21% (1586)

Har været en tur i kiosken for at støtte danskespil

BIF-Horsens (1-0) 2 odds 12

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar