HU tour.
Hvorfor lånte du penge af din mate. ?
Som friis, det virker sært at du i september har lavet 10k(nice forøvrigt) og så skal ud og låne skillinger 5 dage inde i oktober:)
Derudover er du vist også i den forkerte kategori, men good luck
Jeg tager gerne 10% men har du nogle stats fra ss eller lign?
??
Så er der squ danskeropgør
Der er kun 2 danskere tilbage.
Men han spiller mod Sifosis
Flowii.
Havde ham godt nede i hulen. 2200-800. Så får man lige lidt raketter. Måske en anelse heldigt :)
Er på railen, efter næste runde bliver det pludselig rigtigt spændende, gl herfra:)
Sifosis var nok den værste modstander at trække, men ham her ser nu også lidt grum ud.
officialpokerrankings.com/pokerstars/DuckU/poker/results/EBC562DC407D42DAAC98A38F82B75B4E.html?t=2
wp:D
Sick,
Slår Allan Bække, en af de aller bedste HU players, og DuckU, generelt en af de aller bedste online spillere de sidste 3-4 år :)
Håber du tager den.
damn hvor er det nice at se på credestar:)
du køre dem rundt:)
sku iorden at prille tog 20% ser frem til han ser det her hehehehehe
nu napsler du 1 pladsen:)
men det undre mig du har slettet dit øverste indlæg,som handlede om dealen.
han blev 5th..... :):)...... endeligt et godt stake
Mon ikke han får en sjov dag på job ? Der var vist noget med at han skulle møde kl 10 :D
Alle får deres dollers.
I har mig på msn eller indbakke folkens.
Der er lidt problemer med overførelses grænse, den siger 250 pr dag, 300 pr uge. men det bliver fikset.
Over and out fra denne tråd :)
fino.... jeg har ikke travlt, så tag den med ro :)....
@ de andre bap´ere, jeg stoler på OP, og kender ham fra et andet pokerforum så der burde ikke være at frygte
Hvor er det fucking nice.
Mit net røg kl 23 i går aftes - lige da jeg havde sat mit til rette til at raile - så fedt at vågne op til det her :-)
Stort tillykke (til os alle 5 :D)
Fine skalpe du tog :) WD!