Hey :-)
Siden jeg 'forlod' staking en lille måneds tid, er det på tide at komme igang med at spille lidt.
Det er gået op for mig, efter at have checket mine stats lidt igennem, at det er i HU SNG jeg har lavet de fleste penge.
Derfor vil jeg gerne igang med det igen.
Dealen vil lyde, at jeg selv har 66,6%, og derfor sælger 33,3% ud af mig selv.
Jeg vil spille 5,25$ HU SNG på Ipoker med en startrulle på 150. En forholdsvist aggressiv brm-tilgang generelt i denne projekt. Planen er at stige til 10,5$ ved 250$, og så sætte 5 BI's af til det. Lykkes det ikke, vil jeg spille 5,25$ indtil jeg igen når 250.
Planen er at stoppe ved 450$ i første omgang.
Lykkes projektet, vil jeg med stor sandsynlighed starte et nyt, og anpartshaver vil have førsteret til dette projekt.
Jeg vil spille turbo.
Alt bonus vil blive en del af projektet.
Stats:
Taget fra Stars, da min største samples ligger der.
6$ turbo: 449 spil, 7% ROI, 194$
11$ turbo: 322 spil, -1%, -29$
22$ turbo: 184 spil, 7% ROI, 300$
Planen er at starte fredag eller lørdag i ferien, som starter i næste uge, måske før.
Har tidligere kørt et enkelt HU projekt, det gik okay:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=194797
Knuser: 16,65% - 25$
16,65% left.
Håber at have vakt jeres interesse.
Kay :-)
BAP HU SNG PROJEKT
gl havde du solgt i mindre bider havde jeg været klar.. men desværre ikke lige 25$ men kan godt se nemheden i at sælge i to bider..
napper de sidste hvis jeg kan sende på star :-)
Spidermand
Det er helt cool, nick er KentKay.
Jeg har netop fået unblocked mine Ipoker-stats, og er igang med at få dem reset'et, så det er lidt nemmere at holde styr på det.
Du kan også add'e mig på MSN, på wettwilly at hotmail dot com
Så lukker vi BAPpen her :-)
Tak for tilliden.
$ sendt
Damn, hvorfor er jeg ikke med!
GL alle
synes aldrig du når det m8.. du må få dig en hotline så nogen kontakter dig hvergang der er spændende baps :)
KK ved godt jeg ville købe en andel, hvis han spurgte mig via msn eler jeg havde set denne post. Er ikke online konstant.
Client
Ah, sorry.
Har du lyst, kan du få de sidste 16,6%, så jeg ryger ned på 50%.
Passer det ikke, at det bliver 25$?
Så har jeg selv 75$ i projektet, og 75$ fra andre.
Super, ja naturligvis :)
Sender nu!
Så hjalp det jo at græde lidt :)
pik og patter... skriv da på msn din lortedonk :)