Jeg depositede i går 500 kr til min betsafe konto, da jeg tidligere havde modtaget en mail om en bonus. I dag sætter jeg mig ned for at spille, og ser at min account er blocked!!
sender selvfølgelig straks en mail til support og får følgende svar:
Hi Peter LB,
Your account have been linked fraud and bonus abuse accounts and Ongame have closed your poker account for good.
Your poker account will remain closed for good.
Have a nice day.Jussi Lampi
Support
Safepay Malta Ltd
Level 4, Marina Business Centre
Abate Rigord Street
Ta'Xbiex XBX 1128
Malta
Win a spot in next year's Gumball3000 - Compete with Betsafe for free at gumball.betsafe.com
-----Original Message-----
From: "Peter LB" <[email protected]>
Received: 23.10.2010 12:11
To: "SupportBetsafe" <[email protected]>
Subject: RE: account blocked
Hej. Jeg har lige prøvet at starte poker op i jeres weblæser.
Her får jeg beskeden, "your account is blocked. Please contact support"
Hvad skal jeg nu gøre?
Sender herefter følgende svar:
Are you kidding me??
Why?
What about my 93 $?
I havent recieved any bonus. I mailed support yesterday, because i couldnt recieve my bonus offer, which i got in an e-mail earlier this week? So it was YOUR support that gave me the bonus. Im quite shocked at angry right now.
Peter
Og får følgende svar:
I understand your feelings, but your account was linked to many accounts that were abusing bonuses and doing other things that are against the rules.
Ongame have closed your account permanently and confesticated your funds. Im afraid there is nothing we are able to do at this point.
Have a nice day.
Jussi Lampi
Support
Safepay Malta Ltd
Level 4, Marina Business Centre
Abate Rigord Street
Ta'Xbiex XBX 1128
Malta
Hvad skal jeg gøre nu.
Jeg har aldrig nogensinde snydt eller prøvet at snyde med nogen form for bonus. jeg har selvfølgelig kun den ene betsafe konto, og har aldrig tidligere haft problemer.
Jeg kan se Pokernet har flere aftaler med Betsafe, så jeg håber nogen herinde kan hjælpe,
MVH Peter
Betsafe problemer
Jeg er virkeligt chokeret. Har aldrig oplevet noget lignende. Især at de skriver at den ikke vil blive åbnet igen og pengene ikke kommer igen. Jeg har ikke engang spillet for så meget som en cent at de penge jeg depositede. Så de går lige i deres lommer.
@ Pede-b
Mon ikke du er røget ind i samme problem, som andre har oplevet.....at have logget ind et sted, hvor der har været andre Betsafe-brugere.
Ved dog at -balle- har reddet et par stykker her på PN.
Betsafe kører desværre med et lidt omvendt rets-system, hvor man er skyldig, indtil det modsatte er bevist.
Det er hjemmefra jeg loggede ind og modtog bonusen. Der ved jeg det kun er mig der har brugt pc´en! Jeg har dog været logget på Betsafe på en netcafe. Dog efter bonusen er blevet sat ind, og har stadig ikke spillet derfra. Jeg har dog fået at vide at supporten, at det ikke skulle betyde noget.
@ Pede-b
Læs denne tråd, måske det kan hjælpe lidt på vej.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228594
Mener der var en tråd mere, men kan ikke lige finde den.
Det er saa flabet at supporten pretty much skriver:
We've stolen your money, it's all lost, your account has been locked and you will never come back, your dog is dead and everyone hates you.
....
have a nice day.
KBB:
Det er jo ikke Betsafe som har lukket kontoen. Det er jo mere specifikt Ongame som Jussi skriver.
Nu må -balle- og co. snart til at tage sig sammen. Det kan forhelvede da ikke være rigtigt i kan køre en forretning på den måde. Det der er bare ikke godt nok med 3-4 sager i løbet af en måneds tid. Hvor er i dog ulækre.
@ Balle
fandt lige det her indlæg fra dig..
Hej alle,
Jeg har modtaget følgende retningslinier fra vores finansafdeling:
Når en kunde har fået en bonus af forskellige årsager på Betsafe, så er reglerne således at man ikke må få den samme bonus flere gange. Dette er der mange mennesker igennem tidens løb, som har prøvet på at få og de bliver lukket og bandlyst fra Betsafe.
Vores finans-afdeling tjekker disse ting jævnligt og ligeså gør vores supportafdeling. Det foregår ved at vi tjekker spillerens IP-log, og hvis der er forskellige brugere der har fået den samme bonus på samme IP, så bliver kontoen lukket og vi afventer dialog med kunden. Derefter tages der en beslutning udfra de
beviser vi har via IP-loggen og via vores systemer.
Vi gør ikke nogle skyldige, før vi har haft en dialog herom!
Spiller du poker skal du ikke være nervøs ved at bruge forskellige IP-adresser. Disse problemer vi har oplevet her på det seneste har med bonusser at gøre.
Jeg håber det har besvaret jeres spørgsmål, men skriv endelig hvis I har yderligere spørgsmål... :-
Det med fed skrift er sguda verdensklasse med henblik på det her sag.. Jeez
Ss
Betway er endnu mere syge, de påstår der er lavet flere accounts fra ens IP, og IP-banner så en fra deres Livechat, og svarer ikke længere på mail.
@supersafe
Ja, det læste jeg også lige og undrede mig. Der var ikke meget dialog fra deres side i starten!!
@Guldmageren
Ja, det er ikke Betsafe men Ongame der lukker kontoen. Men det er dog stadig Betsafes samarbejdspartner, så de burde kunne gå ind og gøre noget, og ikke bare kategorisk sige at min konto er lukket! Det var desuden Betsafe der giver mig Pokerbonusen. Så de har i mine øjne et kæmpe ansvar når deres kunder uberettiget bliver lukket ude og får konfiskteret penge.
Jeg har sendt PM til -balle-, dog uden at få svar. Jeg kan også se han ikke har svaret i den anden tråd i længere tid (Han kan dog være på efterårsferie)
Jeg har stadig ikke fået noget yderligere svar fra Betsafe support, efter de sagde de ville gå videre med den.
Den bonus jeg iøvrigt har fået, skal jeg tjene 10x player points i forhold til indskudet inden 31 dage. Så det er jo ikke ligefrem fordi de mister penge på det. Mon ikke min rake fint dækker bonusen. Kan godt forstå de lukker min konto, hvis jeg havde chipdumpet eller noget lignende. Men det er en fucking bonus, som der egentlig ikke er super meget value i for en hobby spiller som mig. Så helt til grin at de konfiskerer mine penge.
@Pede
Du kan ligeså godt afskrive pengene.
Ikke 10 vilde heste vil kunne få Betsafe til at ændre mening.
Det har du vist ret i !!
Har lige modtaget denne mail.
Hi Peter,
Im sorry but this matter closed on our end and we are not able to open your account.
Ongame have closed your account on these charges and your account is permanently closed.
We will consider this matter closed on our behalf.
Jussi Lampi
Support
Safepay Malta Ltd
Level 4, Marina Business Centre
Abate Rigord Street
Ta'Xbiex XBX 1128
Malta
Håber nogle af Mod´s kigger med her og overvejer deres samarbejde med Betsafe.
Har godt nok aldrig oplevet noget lignende. Lorte site!
Jeg har kun oplevet at vinde adgang til 1 dyr turnering, som jeg ikke kunne registrere mig til.
Der gik 14 dage før jeg fik svar og der skrev Ongame, de ikke havde fundet nogle problemer med pokersitet og beslutningen var FINAL.
Det virker helt vanvittigt for mig, at man kan konfiskere penge uden så meget som vise de mindste beviser. Jeg VED jeg ikke har snydt på nogen måde, og vil helt vildt gerne se hvilke beviser de har. Jeg har intet at skjule!
Lige snakket med dem. De skulle gerne have givet dig et mere udførligt svar på grundlaget nu.
Tja, hvis det er denne mail du henviser til, så synes jeg ikke rigtig jeg er kommet meget længere i sagen! :
What we can see on the ongame note's is: " Player has been blocked due to being linked to Chargeback, Fraud cheating accounts. For this reason the account is now Permanently"
Like I said in my earlier email, your account will remain closed and will not be opened again.
Det er jo ikke nogen form for bevis! De må som sagt tjekke alt det de vil. De må sågar scanne min pc igennem for at se om jeg har gjort noget ulovligt!! Jeg har rent mel i posen.
Vil også gerne have et ordentligt svar på min sag, men tager til USA i morgen i 3 uger, så kan først kontakte Betsafe når jeg kommer hjem.
Det kan være mange ting, såsom at du f.eks. er blevet linket til andres kreditkort osv.
Så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor de skriver det mere præcist. Det er jo rent Nordkorea, at de bare lukker ens konto og konfiskerer ens penge uden at give en grund!! De må som sagt tjekke mig igennem alt det de vil. Jeg har på ingen måde snydt nogen.
Nu har jeg jo netop ikke hustlet, hverken på Betsafe eller for den sags skyld andre steder. Men tak for anklagen!!
Jeg må vel for den sags skyld gerne modtage bonus på forskellige sider?? (ikke at jeg dog har gjort det)
Ok,. Sorry.
Er helt med på at det er Ongame. Men det er jo Betsafe der skriver:
Your account have been linked fraud and bonus abuse accounts and Ongame have closed your poker account for good.
Your poker account will remain closed for good.
Det er ikke meget de gør i sagen her. De må jo have et ansvar, når nu det er gennem dem jeg har konto. I det mindste gøre alt for at finde ud af hvorfor præcis min konto er lukket. Det må de som samarbejdspartnere være i stand til.
med alle de problemer der er med Betunsafe for tiden ser jeg egentlig også mest frem til at enten Pisfisk, skod eller en anden af de høje herrer melder sig på banen med en melding.
Det er jo sådan en sag her hvor en god afiliate træder ind og prøver sig lidt frem.
Og PN har jo time and time again vist sig som gode til deres job.
Så lad os nu se om de ikke kan finde ud af noget når de vågner op efter fredags-branderten.
@supersafe
Ja, det ville være dejligt.
Havde lige håbet på at ku spille en sønag aften for første gang i 2 mnd ;-(
@pede-b
Det lyder som en meget klodset sag af Ongame. Betsafe bliver lidt gjort til gidslerne i denne sag, da det lader til at Ongame mener at du har spillet bonusser fri på andre Ongame skins og foretaget chargebacks. Jeg retter med det samme henvendelse til Betsafe om at undersøge dette på en lidt mindre arrogant måde end det er sket her. Jeg kan ikke love hvordan det ender, men man kan i det mindste bede om en bedre forklaring.
Jeg er mildest talt ved at få grå hår heraf... :-(
Jeg har bragt sagen videre, og endnu en gang bedt om at få løst dette her en gang for alle.
Håber at alle er klar over at jeg gør alt herfor...
@Pisfisk
Det lyder godt. Mange tak for hjælpen. Jeg er godt klar over at det er Ongame der er den store synder her, men synes Betsafe var meget hurtige til bare at lukke min pokerkonto, uden at høre mere. Efter noget pres ved jeg dog de er gået videre med sagen. Og ifølge deres support, venter de nu bare svar fra Ongame. De har de dog gjort i 2 dage nu. Det skal også siges, at jeg tidligere altid har været tilfreds med Betsafe, og deres hurtige support. Så derfor var jeg noget chokeret over denne sag, og måden den bare blev lukket på.
Og ja jeg har været på efterårsferie - trængte til at komme langt væk ;-)
Hi All
First i would like to introduce myself, My name is erik hedberg and i work for the Betsafe poker team. I'm swedish so i understand danish but to make sure i will write my answers in english.
@Pede-b
It is very unfortunate what has happend, but just to clarify. It's not Betsafe who has closed your account and are holding you funds, it is ongame. They have their own risk team and they have found some irregularitis with your account, and chosen to close it. The reasons are the ones they stated to us and we are right now investigating this further. I will perosnally be in contact with them and monitor this matter to make sure we find a solution as soon as possible. If you can please send me your username to my Pnet inbox.
Also for everyone else if you have any questions what so ever please send me an IM here on Pnet and i will do all i can to help you.
Regards
Erik
@Erik
Pm sendt
Tak for hjælpen. Håber der snart kommer en løsning.
Peter
Så skal PN bare lige være hurtige til at godkende Erik, så han ikke behøver de obligatoriske 5 posts før PM virker :)
@Erik
JAG VIL HA HÅVARD LEHN!
@ Pede-b: Nå Erik kommer ud af busken burde der blive taget hånd om sagen. Kender ham personligt, og han er helt sikkert manden der kan hjælpe dig :)
@ Erik: PLO flips for pinks?!?!?
@Pede-b
Tack, ska kolla ditt konto i morgen och se vad satus er, återkommer så hurtigt jag ved mer
@Annezh
Haha...jag vaenter fortfarande på flip for b-day cakes
@Pede-b
Hei, ditt poker konto är nu öppnat, från Betsafe sida vill vi be om ursäkt för att du har fått vänta och jag har krediterat ditt konto med en $10+1 sng ticket som tack för ditt tålamod (patience).
Lycka till!!
endnu engang må man konstatere at der er visse fordele ved at have PN som affiliate.
Super at se.
Fornemt arbejde af PN og ikke mindst Erik@betsafe
Hey Erik.
Mange tak for det!
Jeg er selvfølgelig glad for at min konto er åbnet igen. Men jeg må samtidig indrømme at mit billede af Betsafe og jeres support har ændret sig lidt. Jeg synes det er problematisk, i bare godkender Ongames forklaring så hurtigt, og efterfølgende meget hurtigt lukker min pokerkonto med $ på. Det er samtidig ærgeligt, at man skal være nødt til at poste tråde på et pokerforum og hive fat i alle mulige folk, før der sker noget som helst. Jeg er overbevist om, der ikke var sket noget i min sag, hvis det ikke havde været for min udholdenhed og netop denne tråd.
Det skal dog stadig siges, at jeg er klar over at den store synder er Ongame.
Peter
@Pede-b
Jag förstår det du säger, men tänkte passa på att förklara snabbt lite hur denna process fungerar.
Varje dag är det massor av "bad guys" som försöker lura eller bedra oss och ongame. Därför måste vi och ongame sätta upp ngn form av skydd för att skydda oss och även er från detta. I ditt fall så triggade ditt konto en säkerhets spärr hos ongame, vad det var kan vi av säkerhets skäl inte gå in på men t.ex. kan du ha varit inloggad på samma IP som en "bad guy" etc. Tyvär är det så att en good guy tyvär fastnar i detta säkerhets nät ibland.
När jag tittade på ditt konto så hade våran support redan varit i kontakt med ongame för att bevisa att du var en ok spelare, jag satte bara lite eld i baken på ongame så jag kunde få svar asap.
Vi ber ännu en gång om ursäkt för att du fick vänta, men hoppas att allt kommer vara smooth sailing från och med nu
Mvh Erik
Tak for forklaringen Erik. Jeg er slet ikke i tvivl om, i kun prøver at ramme "the bad guys", og det selvfølgelig også kan involvere andre spillere en gang i mellem, som af uheldige grunde bliver linket sammen med dem. Jeg synes dog stadig, i var meget hurtige til at lukke min sag i første omgang.
Takker igen for hjælpen, og fortsat god uge :-)
Ikke for at være smålig, men jeg kan ikke se den 10+1 $ ticket du lovede nogle steder? :-)
@Pede-b
Du ser din biljet då du försöker regga dig till en 10+1 sng. Kollade nyss att den var där.
Sorry, kan godt se den nu. Den er dog først lige poppet op.
Fortsat god dag.
@ Erik og Balle
Jeg forstår godt jeres forklaringer, og sætter også pris på at i tager problemet alvorligt og har hjulpet de Pokernettere der uforskyldt er havnet i jeres "bad guy"-net. Men det hverken undskylder eller forklarer hvorfor jeres support barer lukker et standardsvar tilbage i smasken på folk der uberettiget har fået lukket deres konto, sammen med en besked om at det er den endelige afgørelse og der ikke er mere at komme efter. Det er for det første uforskammet og for det andet jo også faktuelt forkert.
Jeg var i går meget tæt på at lukke min konto hos jer, og jeg er næppe den eneste der tænker sådan. Nu spiller jeg ikke så meget at i ville savne mig i stor udstrækning, men det er ikke pointen.
ERIK@
FORSTÄR DU MEG INTE? JAG VIL HA HÅVARD!
@joakimBL
Givetvis ska våran support agera profisonellt och hövligt vid alla tidupunkter till alla spelare, och det är något som jag kommer ta upp med dem. Dock så måste de ibland vara hårda i sin bedömning för även "Bad-guysen" kan vara väldigt på stridiga trots det är solklara fall av abuse. Men självklart kan vi förbättra oss även här, och i slutändan är vårat mål att alla som spelar hos oss ska känna sig tillfreds och nöjda med våran support.
@iLuvPenguinz
Alla vill ha Håvard....tyvär får du nöja dig med mig.
@Erik@Betsafe
Kan du evt hjælpe mig med min poker konto? Jeg er også blevet lukket, uden nogen forklaring. Det er nu omkring 10 dage siden og jeg har endu ikke fået en tilbage-melding og jeg er begyndt at blive bange for at det ryger i glemmebogen.
@bitchwazzup
Hej
Kan du skicka mig ditt login namn till min inboks eller skriva det här i tråden så kollar jag
@Erik@Betsafe
Jo, log-in navnet er: 93rs14.
På forhånd tak :-)
@bitchwazzup
Jag har kontaktat ongame och bett dem titta på ditt fall så fort som möjligt. Förhoppningsvis kommer vi hitta en lösning fort
@Erik@Betsafe
Mange tak Erik
@Erik@Betsafe
"jag satte bara lite eld i baken på ongame så jag kunde få svar asap."
Hvad siger du til at bruge samme princip her?
@bitchwazzup
Jag har forsatt jaga dem men ej fått ngt deff svar. Ditt konto är ok från Betsafe sida så alla andra funktioner ska fungera som det bör, vi väntar bara på att få ongame att öppna från deras sida
Rart at se PN Har en god indflydelse. I pricippet kunne pede sige at "det var bare ærgeligt". Godt med en løsning :)