Hey :-)
Det er efterhånden ved at gå mig lidt på, at jeg hvergang jeg rykker på 11$, bliver en lille bonuswhore.
Forstår simpelthen ikke hvordan jeg kan slå 5$ relativt pænt, og bare tabe så snart jeg rykker op!
Har spillet 700 5$ hu sngs med en ROI på 9%.
Så rykker jeg på 11$, spiller 800 spil med en ROI% på -2.
Har kun lidt over 200 spil på 22$, men der er min ROI% igen oppe på 7.
Har lige over 200 spil på 200$ hu sng med en ROI% på 17.
30-100$, har jeg spillet så få af.
Altså hvad fanden sker der. Er der virkelig så meget forskel på 5 til 10$, og jeg så bare har haft en gigant heater på de højere levels, eller hvad fanden skal jeg gøre, andet end at prøve at få set noget mere teori.
Håber virkelig på hjælp, det er altså okay frustrerende.
hu sng - fra 5$ til 10$
Starter med V, slutter på et eller andet arians.
Altså du er tabende på $11 men storvindende på $200
Du kender jo godt selv svaret på dit spørgsmål, så denne tråd må være lavet, for at komme ud med frustrationerne.
Ellers burde du jo bare spille $200 igen. 17% burde være rigeligt til at leve rimelig godt...
Jamen for satan pingvinfyr.
Altså, det er alligevel lige knapt 2000 spil, det kan sguda ikke passe at jeg bare er cursed på 10dollz.
Nogen der har en Thyssen-udregning for hvordan en std. afvigelse kan ligge over 2000 spil? :)
Nej, det var bare for at vise at det ikke er noget med scaredness eller sometin at gøre.
Selvfølgelig viser 200'erne ikke en skid, det er jeg udemærket klar over.
Mit spørgsmål er som skrevet også, om der er så forbandet meget forskel på 5 til 10, for så gider jeg sgu nok egentligt ikke prøve mere, eller om det bare er variansen.
Altså gu fanden er det da frustrerende at tabe hvergang jeg forsøger at rykke op, men nej, jeg har ikke spillet andet end 3 spil tidligere idag, og det er bestemt ikke derfor jeg poster :-)
Du spørger hvorfor du ikke er vindende på $11 niveuet over 800 spil?
iLuvPenguinz +1
Kan sagtens være det bare er varians, jeg benægter det SLET ikke.
Men det er jo også dumt at skylde variansen skylden, hvis man selv kan gøre det mindste om, og det er det jeg lidt søger.
Er pisse ligemeget hvad det er, og heller ikke sikkert der findes noget, men så ved jeg da i det mindste at jeg har forsøgt! :-)
Kent min fine ven.. Du er bare ikke bedre ;-)
Kom ud forbi, du kender adressen så coacher jeg gerne.
Mvh,
Simon :-D
KK vs Florczak, dejlig grudge :) smider mine penge på KK, da florczak obv ikke kan bide en banan over :)
@ Florczak : Stram venligst op
@OP :
Har selv lidt samme problem i FR, og tror bla det skyldes "selvtilfredshed" altså noget i stil med " NU har jeg smadret donks på det her niveau, er rolled til at rykke op, så nu skal de bare have samme tur på niveauet over"
Efter 200 spil er man breakeven (STd varians) og begynder at spille dårligere end da man var ahead på 5 ....
Ind imellem tager man så nogle skud på de højere SNGs hvor man er fuldt fokuseret og spiller totalt A-game med alle antenner ude, for nu gælder det virkelig noget. Med gode resultater til følge...... Og så er man da pludselig helt rundtosset..... (WTF jeg slår HU500$ :-))
Et bud kunne være at holde et par dages pause imellem levelskift og evt. læse noget teori og se et par videoer fra det nye niveau.
Har iøvrigt spillet lidt HU på de niveuer og mærker ikke nogen stor forskel, selvfølgelig er folk bedre på 10 end på 5 men der er ikke så stor forskel i skills at det forklarer dit problem IMO.
Men Varians kombineret med ovenstående " dårlige cirkel" ?
som SVPE, synes sgu heller ikke der er den store forskel på niveauet, så tror bare det er varians KK!
Nogen der evt. har pæne samples på både 5 til 10?
Bare til at se hvor meget den normalt bør falde :o)
Det er ikke sikkert den boer falde. Mange af de ringeste fisk der saetter penge ind synes maaske $5 er lidt for lavt, mens dem der grinder sig op starter fra bunden.
Nå, skifter fra Ipoker idag, så undgår jeg sgu bare regfesten derinde, og skrider på Bossen.
Enig m K_B_B, min erfaring er også. at $10 er lettere end $5.. sikkert på grund af nævnte årsag