Hej alle!
Jeg har/havde en pokerbruger på Eurobet, men den er uden varsel blevet lukket. Jeg skrev hvorfor de havde lukket min bruger, og fik følgende svar:
Dear Mr Bersang,
Thank you for your message.
We would like to inform you that , your account has been closed due to links with other accounts and will not be reopened.
May I finally take the opportunity to thank you for choosing Eurobet and apologise for any inconvenience caused by this matter.
Many thanks for your cooperation.
If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself or the Customer Services Team.
Kind regards
Mauro
Eurobet Customer Services
Jeg ved godt det sikkert at standard at sige at det ikke passer, men det gør det virkelig ikke! Jeg har aldrig på noget som helst tidspunkt spillet sammen med andre spillere, eller snydt på anden måde. Jeg blev rådet til at skrive ind til dem at det var en fejl, og skulle dermed få den genåbnet. Desværre bliver jeg bare spist af med standard svar som
"Dear Mr Bersang,
Please be advise that, we received this feedback from Ongame informing us with the message forwarded to you , we do not have more information regarding this.
Så skrev jeg at jeg gerne ville have en mail til Ongame (kunne ikke finde en på deres hjemmeside), så jeg kunne komme i kontakt med dem. Så fik jeg denne mail:
"Dear Mr Bersang,
Please be advised that Ongame has closed your account therefore their decision is the final .
Clients cannot contact Ongame directly as us Customer Service Team are the referee between clients and Ongame.
We apologise for the inconvenience"
Hvad pokker gør jeg nu? Det er virkelig en frustrerende situation jeg står i, og er det ikke vildt dårlig service Eurobet giver mig?
Ville sætte kæmpe pris på jeres hjælp eftersom det i mine øjne ser lidt håbløst ud.
Venlig hilsen Bersang. :-)
Eurobet lukker brugere uden grund.
Det kunne være at Ongame-skins skulle tage at stramme ballerne lidt mht. lukning af accounts. Det er imo ved at være lidt grotesk.
Havde omkring 170euro. Ved godt det sikkert ikke er det vilde for de fleste af jer, men når man er ung og på SU er det rigtig bittert.
"May I finally take the opportunity to thank you for choosing Eurobet and apologise for any inconvenience caused by this matter."
TILT!
@MartinB
Haha.. Ja, det er virkelig en provokerende linje de lige fyrer af til sidst.
I min verden er det lige meget om der står 0, 170 eller 200.000$ på kontoen. De kan da ikke bare lukke ens konto uden grund. Synes sgu efterhånden der er mange af disse sager!!!
Pokersites der vælger at lukke brugeres konti bør som minmum sende en email omkring hvad det vedrører og hvad grunden er til at de gør som de gør.
Visse folk bryder reglerne på et site, men ofte som jeg ser det er det af grunde som spilleren ikke selv kender at deres konti bliver locked, og så bør siderne trods alt være behjælpelige til at tage hånd om deres kunder.
Har lige hævet et fire cifret $ beløb (aka hele min rulle) og skriver en mail om at jeg ikke vil spille på en side der lukker kontoer uden mere grund end "case closed", men først når pengene står på min account. Kan godt referere til dig hvis du smider account nummer.
Kan simpelthen ikke snuppe hvordan de bare lukker kontoer uden dialog når der er pengebeløb på spil. I pokerbranchen er der desværre skræmmende lidt fokus på kunden og alt for meget på kortsigtet profit.
Håber det løser sig selv om det ikke ser for godt ud!
Se lige, hvad den gode Hr. Witt skriver her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=231750.
Jeg ville skrive tilbage og true med at kontakte gamblingstyrelsen i deres juristikt, poste det hele paa et pokerforum, samt din blog.
Hvis de saa stadig naegter at udbetale pengene, saa goer du det faktisk :)
@birdshake
Ved godt det er noget rod, men det fik jeg aldrig skrevet ned, og nu er det ret svært at få fat i eftersom min konti er lukket. Kan et brugernavn eventuelt bruges? - og tak!
@BimBam
Jeg har TDC. Dog bor jeg i et lejlighedskompleks eller hvad det nu hedder, kan det være derfor min bruger er lukket? Bruger det trådløse net alle i opgangen har til rådighed.
@K_B_B
Kan du eller en anden eventuelt skrive nogle få linjer på engelsk? Ved godt det er meget at spørge om, men jeg skrev åbenbart ikke de rigtige ting sidst jeg selv prøvede. Det eneste jeg fik var kedelige standardsvar som ikke svarede på noget som helst.
/Venlig Hilsen Bersang :)
kbb +1
det har vist sig at være den eneste vej igennem amøberne (email support) sådan er det desværre på alt for mange sites. fortæl dem hvor store idioter de er og post på samtlige sites du kan komme på og hæng dem ud på alle tænkelige måder.
"Bruger det trådløse net alle i opgangen har til rådighed." <-- Case closed.
Det er 95% sikkert det her, men det er ikke ensbetydende med at du ikke skal have din konto genåbnet.
@Fissehans
Det er selvfølgelig muligt. Dog virker det ret urealistisk, at en person fra min opgang skulle have sat sig på netop et af de borde jeg spillede? Jeg ser meget få potentielle pokerspillere i opgangen, og at de netop vælger samme "mindre" site som mig + samme borde virker urealistisk, men det er selvfølgelig ikke umuligt!