Ligesom under SCOOP vil jeg gerne tilbyde BAP. Og denne gang til de fleste NCOOP tours.
Der er tale om BAP med 100% mark up, hvilket betyder at hvis man køber 10% af en tour har man 5% af action = gevinst.
Jeg har været i tvivl om hvordan jeg skulle udbyde denne BAP, men jeg er endt på en model som jeg har set en anden lave tidligere hvor man køber %er i den enkelte tour.
Der spilles med stakeback inden gevinsten fordeles.
Der spilles også med cake men kun omhandlende NCOOP 2010 tours. Man har kun cake til gode af tours der er investeret i inden et evt. cash. Investerer man igen efter et cash skal der et nyt cash til for at udløse den nye cake. I teorien kan der opstå den situation at der ikke er nok til overs til at alle kan få hele deres cake. I så fald vil der ske en procentuel udbetaling. Efter NCOOP er afregnet bliver al cake slettet da jeg ikke ved hvornår jeg igen udbyder BAP. Og på den måde er der ingen der køber katten i sækken.
Skriv hvilke tours du ønsker at købe andele i og hvor mange du ønsker at købe. Det er først til mølle der gælder.
Reservationer er markeret med rød og når der er betalt bliver den grøn. Der skal betales så hurtigt som muligt da det ellers bliver helt umuligt at holde styr på.
Der kan kun sendes til PokerStars-nick Stenbek
Alle events udbydes i anparter af 5%=2,5% af action. Events bliver kun spillet hvis der er udsolgt.
Mine stats www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Stenbek/poker/results/32C244771303432C8DCE81CBD1373954.html?t=2
Jeg er lidt i tvivl om hvor meget jeg skal skrive om mig selv og mine evner. Jeg slår selvfølgelig niveauet. Jeg har skrevet lidt små kommentarer under hver turnering. Hvis man ønsker yderligere oplysninger så skriv venligst en PM.
Respekter venligst at dette er en salgstråd og hold eventuelle diskussioner af enhver art ude af denne tråd. Du er velkommen til at sende en PM så skal jeg svare efter bedste evne.
Der udbydes BAP til følgende events:
Event 1 4. november 20:00 $55+R No Limit Holdem [6-max] $50,000
Nr 66 til 254,15 = 149,15 i overskud. Se railtråd for detaljer.
Der er beregnet 3 rebuy og 1 addon. Evt. overskydende tilbagebetales til anpartshavere med mindre andet aftales.
Min tilgang til denne tour er at spille frisk til med første rebuy og hvis det ikke lykkedes at bygge en stack på den måde så bliver det noget mere konservativt da strukturen er dyb nok til det. Men den bliver ekstremt actionpræget med anter fra start. Er absolut en turnering som jeg har store forventninger til.
Anparter á 12,75$ = 5% = 2,5% af action
Culkasi 2 anpart
Prille 1 anpart
DrNoe 4 anparter
Toppar 2 anparter
DoubleAcesDK 5 anparter
Herluf 4 anparter
Event 2 5. november 20:00 $109 Pot Limit Omaha $10,000
Nr 103 med penge til 36. Se mere i railtråd.
Denne turnering er at regne for lidt af en lottokupon da jeg ikke har ret stor erfaring i PLO tours. Jeg har spillet ret meget PLO cash og den relativt dybe struktur vil hjælpe mig der. For sjov har jeg spillet 3 sats til denne og shippet en ticket hver gang så mine endgame evner virker tilsyneladende også i PLO. Jeg er dog helt klar over at endgame i store tours og sats er vidt forskellige. Så hvis du har risikovillig kapital og vil have noget lir er det her du skal investerer. Jeg kan love at det ikke bliver kedeligt! ;o)
Anparter á 5,45$ = 5% = 2,5% af action
TiltThis 2 anparter
Culkasi 1 anpart
Prille 2 anparter
Willum 2 anparter
DrNoe 6 anparter
Toppar 2 anparter
Event 3 6. november 20:00 $109 No Limit Holdem [2XC, turbo] $20,000
Nr 40 med penge til 36. For flere detaljer se railtråd.
Det her er min absolutte spidskompetence. Turbo og så endda second chance. Så bliver det ikke bedre! Mange turbosejre og runner up i den samme SCOOP event til 23k. Flere argumenter? Mit bud er at denne bliver først udsolgt. ;o)
Anparter á 10,45$ = 5% = 2,5% af action
Udsolgt
Brixen_dk 4 anparter
voigt2006 4 anparter
miniskive 2 anparter
TiltThis 3 anparter
Culkasi 1 anpart
Herluf 3 anparter
DrNoe 3 anparter
Event 4 7. november 18:00 $215 No Limit Hold'em $100,000
Nr 145 med penge til 54. For flere detaljer se railtråd. Det er desværre ikke opløftende.
Som WU og SM. Bedste resultat 5er i WU og flere andre top 100 placeringer.
Anparter á 10,75$ = 5% = 2,5% af action
Brixen_dk 1 anpart
voigt2006 5 anparter
miniskive 2 anparter
Culkasi 1 anpart
Ålen3060 1 anpart
Prille 1 anpart
Toppar 2 anparter
DoubleAcesDK 5 anparter
DrNoe 2 anparter
Event 5 8. november 20:00 $215 No Limit Holdem [Heads-Up $25,000
Droppet.
Som PLO vil det her være en lottokupon. Jeg har spillet ret mange sng-HU og er fortrolig med dynamikken, men her er man dybere og jeg vil ikke kalde mig erfaren i HU tours.
Anparter á 10,75$ = 5% = 2,5% af action
Culkasi 2 anpart
DoubleAcesDK 3 anparter
DrNoe 2 anparter
Herluf 4 anparter
Event 7 10. november 20:00 $215 No Limit Holdem [1R1A] $60,000
Droppet.
Igen en tour med anter fra start hvilket jeg anser for at være en fordel for mig. Den her glæder jeg mig meget til.
Anparter á 30,75$ = 5% = 2,5% af action
Culkasi 1 anpart
Prille 1 anpart
Toppar 1 anpart
DoubleAcesDK 2 anparter
DrNoe 1 anpart
Herluf 3 anparter
Event 9 12. november 20:00 $320 No Limit Holdem [6-max] $100,000
Nr 75 med penge til 36. For flere detaljer se railtråd
I WCOOP event 1 som KP vandt var jeg i top 10 med 100 igen og lavede så en stor fejl som halverede min stack. Tabte så en hånd der var spillet meget mærkeligt for at slutte af med at tabe et flip med TT mod AQ ai pre i en top 20 pot. Jeg er så ærgerlig over min fejl at den her skal shippes for at få det ud af kroppen.
Anparter á 16,00$ = 5% = 2,5% af action
Brixen_dk 1 anpart
miniskive 2 anparter
Culkasi 1 anpart
Prille 2 anparter
Toppar 1 anpart
DrNoe 2 anparter
Herluf 4 anparter
Event 11 14. november 18:00 $530 Main Event $250,000
Nr. 366 med penge til 63. Se railtråd for detaljer.
En deepstacktour som der vil være mange sats til og dermed god værdi.Også en af dem som jeg virkeligt glæder mig til.
Anparter á 26,50$ = 5% = 2,5% af action
miniskive 1 anpart
Culkasi 2 anpart
Prille 1 anpart
Toppar 1 anpart
DrNoe 1 anparter
NCOOP BAP med 100% MU - Slut
Er ikke meget for 100 % MU
Meeeeeen lad gå.
Vil gerne købe
2 anparter i event 3
1 i event 4
1 i event 9
Har selv kigget meget på disse tours. En af mine overvejelser går på niveauet i disse mtt's med tanke på at det nu kun er scandinaver der kan regge.
Regner selv med at spille flere af disse mtts, og har gjort lidt overvejelser angående hvilken indgangsvinkel man skal tage.
- Tænker at folk ofte vil spille mere aggro end normalt. Et ofte kendetegn ved scandi's
- Har især selv notet rigtig mange finner som meget aggro spillere. Og MEGET villige til at få en stack i starten.Villige til flips. Dermed ikke sagt de er dårlige mtt spillere, men de spiller ofte væsentlig bedre med en stack og derfor stor risiko villighed i starten.
Bare et par tanker.
og GL
Jeg tager også 5 anparter i event 4, så passer det med at jeg sender 100$.
# TiltMePlzTy
Du glemte vist at skrive hvor mange anparter du ville købe? ;o)
Spøg til side, jeg var seriøs da jeg skrev:
"Respekter venligst at dette er en salgstråd og hold eventuelle diskussioner af enhver art ude af denne tråd. Du er velkommen til at sende en PM så skal jeg svare efter bedste evne."
Du kan også starte en tråd om emnet så skal jeg gerne komme med et lille input.
På forhånd tak.
Jeg vil gerne reservere nogle anparter.
2 anparter i event 3 2* 10,45
2 anparter i event 4 2* 10,75
2 anparter i event 9 2* 16,00
1 anpart i event 11 1* 26,50
Samlet 100,9 sender senere.
Opdateret:
Event 1: 4 anparter - ændret
Event 2: 6 anparter - ændret
Event 3: 3 anparter
Event 4: 2 anparter
Event 5: 2 anparter
Event 7: 1 anpart
Event 9: 2 anparter
Event 11: 1 anpart
Smid den i den rigtige kategori.
Undskyld mit sure opstød, men jeg gider simplethen ikke se på de 100% MU tråde og har derfor blokkeret dem.
event 1
1 anpart
event 2
2 anparter uden 100% makeup, smid evt. en pm, så tager vi den derfra.
shipper i morgen :)
# DrNoe
Det er korrekt forstået. Det gælder også den vej at hvis jeg casher i den anden event f.eks. så får du cake af alle dine 5 investeringer. Hvis altså jeg ikke casher i en af de sidste.
Dog gælder det ikke hvis du efter et cash køber i andre events. Så er det forfra med de events.
Betingelse for at få cake udbetalt er dog at man har investeret i den eller de event der cashes i.
Håber det giver mening.
Jeg kommer tilbage med andre kommentarer og opdateringer senere i aften.
# SanderM
Du skal ikke undskylde, sure opstød kan man ikke selv gøre for.
# Epix
Jeg mindes ikke at jeg har skrevet nogen steder at selve aftalen og prissætningen er til forhandling? I så fald er det en fejl da det absolut ikke er tilfældet.
Men hvis du har fundet en forhandler der giver dig rabat på lottokuponer tager jeg gerne en snak om det over PM! ;o)
Jeg noterer dig for de andele du ønsker når du lige bekræfter hvad du er interesseret i.
# voigt2006
Du har sendt en anelse for meget. Jeg kan dog desværre ikke sende retur. Men lad os nu se om jeg ikke skal sende dig et større beløb senere så regulere vi der.
Så bør alt være opdateret, bortset fra Epix som ikke har bekræftet hvad han vil have endnu.
Og Culkasi er på for 112,95.
Er der evt. en der er villig til at afgive en anpart til Culkasi i event 3? Når han nu har en anpart i hver af de andre bør han også have liren i den sidste. :o)
Jeg skal nok opdatere tråden i morgen, er helt booket op af arbejde i dag desværre.
GL derude.
Hey....jeg skal da være med her...
1 anpart i event 1 $ 12,75
2 anparter i event 2 $ 10,90
1 anpart i event 4 $ 10,75
1 anpart i event 7 $ 30,75
2 anparter i event 9 $ 32,00
1 anpart i event 11 $ 26,50
_____
Totalt: $ 123,65
Sendt fra Betforum.dk
Så er alt opdateret. (Bortset fra Epix som jeg ikke har hørt fra endnu)
Jeg kan se at også DrNoe og Prille har luret at det er en fordel at deltage i alle events. ;o)
Lidt nitte at jeg ikke har i event 3 - én der kunne sælge en af deres anparter til mig plz?
Jeg tror at Koalas måske gerne vil afstå en anpart hvis der ikke er andre der melder sig.
Event 1: 4 anparter a $12,75 = $51,0
Event 5: 4 anparter a $10,75 = $43,0
Event 7: 3 anparter a $30,75 = $92,25
Event 9: 4 anparter a $16,00 = $64,0
Total: $250,25
Så er alt opdateret.
Dem der ikke har overført må gerne gøre det nu.
Selvom Event 1 og 2 ikke er udsolgt så bliver de spillet.
Der er kun lidt tvivl om Event 5 og 11 som det ser ud nu.
Stenbek,
jeg er måske klar på at købe lidt mere i event 1 og 5 og 11 - tjekker lige min status når jeg kommer hjem, hvor jeg også overfører til turboen
nupper 1 anpart mere i 1, 5 og 11 til samlet 50$, og med de 10.9 jeg mangler til turboen har jeg overført 60,9$
har sendt første rate:
4 anparter i event 1: 51$
6 anparter i event 2: 32.70$
I alt: - 83.70$
2 anp. i event 1
2 anp. i event 4
1 anp. i event 7
1.anp. i event 9
1.anp. i event 11
ialt 120.25$ fra uhrskoven er sendt
Napper følgende
5 anparter event 1
5 anparter i event 4
3 anparter i event 5
2 anparter i event 7
Ialt = 211,25
Sender fra bigbluffdk på stars
# Alle
Blev nødt til at late regge pga netværksproblemer.
Rail i denne tråd www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=232370
#DoubleAcesDK
Du er på hvis du har sendt inden 21.30.
Alle andre har jeg modtaget fra, jeg opdatere senere, lige nu vil jeg koncenterer mig om event 1.
De er afsendt som jeg har skrevet i pm til dig om du så vil godtage det er op til dig no matter what er det fair ikke din fejl at stars security er bitches til tider :D
#DoubleAcesDK
Du er på. Kommer de ikke i dag så kommer de i morgen.
Så er alt opdateret.
Det ser ud til at DoubleAcesDK fortrød da jeg stadig ikke har modtaget nogen $ og heller ikke på FTP som han selv foreslog.
Hvis der ikke bliver solgt flere anparter i event 5 og 7 bliver disse ikke spillet.
Jeg spiller ikke event 5 i dag.
Dem der har betalt får self deres indskud igen.
Send PM hvis du vil have dem med det samme ellers kommer de sammen med de andre penge når NCOOP er slut.
vil godt tage 2 anparter mere i event 7, hvis du kan tage dem fra overskuddet fra event 1 og dem fra event 5 vil det være super :)
Jeg er ikke helt på toppen så jeg spiller ikke event 7 i dag.
Dem der har betalt får naturligvis deres indskud igen.
Som sidst, send PM hvis du vil have dem med det samme ellers kommer de sammen med de andre penge når NCOOP er slut.
Jeg håber meget at være frisk igen fredag til revancen i short handed.
Vil godt nappe de sidste 7 anparter (hvis jeg har talt rigtigt) i event 9, bare tag fra det jeg mangler at få tilbage og mangler der penge må du lige sige til :)
AA - hvis du kan undvære 1-2 af de sidste 7 anparter snupper jeg gerne en enkelt mere - er i forvejen tegnet for 2 anparter
er helt fint drnoe, napper bare 5 så :) man skal jo dele lidt :D
Fint at I kan finde ud af det. Jeg håber jo at det er DD der ærgre sig i morgen tidlig. ;o)
Vær opmærksom på at det bliver latereg da jeg har glemt et spisearrangement som jeg ikke kan blive væk fra uden at skulle finde et andet sted at bo! ;o))
Ja drnoe kommer obv til at gi middag hvis du scooper turen det kan der ikke være tvivl om :D
3 min tilbage for at nå at være med i event 9...... når du det stenbek ?
***EDIT***
selvf gjorde du det :).....gl med den
Det var desværre løst krudt.
Jeg laver en evaluering og et regnskab i løbet af et par dage.
Så er det blevet tid til at gøre status på NCOOP BAP
(Jeg beklager at der gik lidt tid, men mit job har sgu taget alt for meget af min fritid i denne uge.;o))
Der var solgt anparter i 8 af de i alt 11 events.
2 af de 8 events blev ikke spillet alligevel.
Generelt er jeg egentlig ok tilfreds med min egen indsats. Af de 6 der blev spillet cashede jeg i 1, blev bobbleboy i en anden, kom tæt på i en også, mens jeg kom langt i 2 andre. Kun ME var rigtig skidt.
I ME kunne jeg bare ikke connecte med noget overhovedet og når jeg forsøgte mig med noget alternativt så gik det heller ikke. Set i bakspejlet burde jeg nok have haft en mere defensiv tilgang til den. Men min stil er bare at være rimeligt aktiv. Det er dog klart at sådan en oplevelse giver stof til eftertanke.
Uden at det skal opfattes som klynk, så må jeg bare konstatere at min timing generelt var skidt og at jeg havde heldet i de forkerte situationer. Sådan er det i perioder og som alle ved så vender det pludselig og så kan man gå på vandet. Det skete så desværre ikke under NCOOP.
Af andre ting jeg har hæftet mig ved, er at jeg igen i begge SH gør det godt og jeg befinder mig rigtig godt med det format. Hvorfor jeg ikke spiller det mere ved jeg faktisk ikke. At turbo passede til mig var ikke så overraskende men selvfølgelig dejligt at få bekræftet.
Regnskab:
Der blev brugt 1.388$ i BI og vi vandt 254,15$
Følgende skal have penge retur for uspillede anparter, ubrugt rebuy, stakeback og andel af gevinst.
Culkasi 85,21$
Prille 47,23$
DrNoe 39,42$
Toppar 63,71$
DoubleAcesDK 82,39$ (FTP)
Herluf 201,17$
Jeg håber det stemmer med jeres udregning.
En enkelt har spurgt om ikke bare jeg kunne lave et andet program for pengene.
Hvis der er stemning for det så vil jeg foreslå at jeg spiller nogle SH-tours eller Turbo. Der er 2 FTOPS 6-max, fredag og søndag som kunne være en mulighed. Det kan også være alm. SH og turbo på Stars efter en forudbestemt plan.
Hvis der er stemning for det laver jeg et forslag og hvis ikke, sender jeg bare retur når folk melder op. Giv lige en tilbagemelding om du er interesseret i det og om du vil putte hele dit tilgodehavende i eller bare en del af det.
Der er også cake der skal fordeles af min andel af gevinsten. (74,78$) Det bliver dog meget lidt til hver og jeg vil foreslå at jeg spytter resten i og spiller en 109$ Turbo hvor anparterne har den andel de også havde i Event 1. Giv også gerne en tilbagemelding på det.
Tak til alle der har købt anpart, det er skuffende at jeg ikke kan sende en bunke penge til jer.
Det vil være dejligt at få en tilbagemelding fra hver anpartshaver om selve projektet. Kun på den måde kan et lignende projekt forbedres en anden gang.
Saglig kritik fra anpartshaverne modtages med glæde.
På forhånd tak.
Jeg ser frem til at høre fra anpartshaverne.
De bedste hilsner
Stenbek
Jeg er frisk på du bare spiller et program for pengene :D
jeg modtager gerne min andel retur nu, og hvis jeg er med i cake-begregningen er idéen om en $109 tour fint med mig...
tilbagemelding er sq nok svært at komme med, når jeg nu ikke railede så voldsomt meget... men en MU på 100% skal måske overvejes i næste omgang, og info om diverse late-regs bør måske også komme ud tidligere (ved godt at de fleste tours startede men meget små blinds, men der er stadig bedst mulighed for at nuppe nemme chips fra de lidt blødere sat-spillere mens de stadig er med i touren) bare mine $0.02 :D
Jeg vil godt have dem retur (mest fordi jeg selv har en dårlig måned hehe), og synes ligesom Prille at den 109$ tour for cake er fint.
Jeg vil, som du godt ved, gerne være med i lign. forsøg en anden gang, og af det jeg så var du meget ramt af dårlig timing / bad luck, men, som du sikkert også selv ved, så falder det jo ofte ind i perioder hvor du i forvejen er lidt dårligt kørende.
Jeg skal ikke gøre mig klog på MU, jeg vil stadig gerne betale op til 100% fordi jeg mener dit spil er godt nok til det, men kan også godt se Prills fornuft i at du nu har kørt et/flere programmer siden du sidst cashede stort, og derfor kan man jo overveje, og det er obv. kun dig, om du stadig slår niveauet x2, hvis man udelukkende ser på dine resultater på det sidste og ikke har set dig spille.
Anyway, det var nok nærmere 0.04$ end 0.02$, men det er så også alt du får for denne gang - fang mig på MSN hvis der er mere :)
# Culkasi og Prille
Jeg sender jer $ her i weekenden. (Kan ikke logge på klienten herfra).
Tak for jeres tilbagemelding. Det er altid givende når folk tager sig tid til at formulerer deres tanker.
Jeg er helt enig i at der burde have været en lidt bedre kommunikation om latereg. Det vil jeg være mere opmærksom på hvis jeg laver et lignende projekt.
Jeg er lidt overrasket over jeres kommentarer om 100% markup. De hænger dog nok sammen med det faktum at man her på PN har blandet 2 diskussioner sammen. Nemlig om det skal være tilladt at lave BAP med 100% markup på PN og så det der ligger i selve konceptet med 100% markup.
Diskussionen om det skal være tilladt på PN vil jeg ikke blande mig i på nuværende tidspunkt og den er uvedkommende i denne sammenhæng. Hold den derfor venligst væk fra denne tråd.
Så er der tilbage om hvem der kan tillade sig at lave BAP med 100% markup. Her er stort set alle på PN helt galt afmarcheret. (Sikkert pga ovennævnte sammenblanding).
BAP med 100% markup er fuldstændig identisk med alm. staking. Den eneste forskel er at her er det hesten der selv sammensætter et program og så er det typisk på anparter da der er tale om større beløb end man normalt ser i alm. staking.
Ikke desto mindre bliver undertegnede i en anden tråd nærmest udråbt som den største svindler der kan gå på 2 ben fordi jeg udbød denne BAP?!? Hvordan når man lige frem til det?? Jeg er klar over at et par af bidragsyderne i tråden er de sædvanlige trolls der dukker op når mit navn bliver nævnt, men der er også fornuftigt tænkende folk der har et meget anstrengt forhold til det.
Hvis man nu forestillede sig at jeg søgte de stakedeals der bliver lagt ud så vil jeg blive valgt stort set hver gang og folk vil være begejstret for at jeg vil spille for dem.
Men nu er det den anden vej rundt og så er jeg nærmest kriminel selvom der er tale om nøjagtig samme aftale!?!
Den eneste forklaring jeg kan finde, er at det hænger sammen med den omtalte sammenblanding af diskussioner, og så for enkelte individer en god del Jantelov.
Tilbage til kommentarerne fra Culkasi og Prille.
Som ovennævnte indikerer så syntes jeg at det er skudt ved siden af at I anbefaler at jeg skal overveje de 100% markup. Som I ved så slår jeg spillet mere end langt de fleste herinde. Det man derimod med rette kunne stille spørgsmålstegn ved, er om jeg ikke burde rykke ned i levels i running bad perioder. Ikke at jeg nødvendigvis vil være enig, men det vil være en lagt mere relevant og interessant diskussion. Og i bund og grund tror jeg måske også at det er det I mener. ;o)
Og til Culkasi; jeg har ikke gennemført nogen projekter siden jeg blev runnerup i SCOOP og dermed sendte en stor bunke penge retur via BAP. Og i den serie gjorde jeg det ironisk nok generelt dårligere end i denne. :o)
Der kommer sikkert andre projekter på et tidspunkt, derfor det er vigtigt med disse tilbagemeldinger.
@Stenbek
bare lige for at clarify - jeg mener ikke at du ikke kan sælge med de 100% MU, det var egentlig bare en opfølgning på Prilles kommentar - mener bare man som sælger af BAP altid er nødt til at have den overvejelse med i købet - ikke dig specifikt.
Men du ved jo også godt at det er min generelle holdning, så tror bare du skulle af med lidt steam :)
Der var intet steam over mit indlæg, det er min klare opfattelse at hele konceptet med 100% markup er helt misforstået på PN.
@Stenbek
ja, det ved jeg godt, men den debat ville jeg ikke rive op i - tror bare du misforstod min oprindelige kommentar lidt - men lad det nu ligge :)
God julefrokost i aften!
er mest stemt for at du spiller et lille program hvor mine få dolls indgår.
mht. t. 100 make-up diskussionen.
Jeg er STOR fan af at rutinerede spillere tilbyder action i tourserier / mttprogrammer osv. -
dog synes jeg du kan overveje din cake-politik. Jeg synes godt at Cake kan fremtidssikres til fx næste gang der er WCOOP / NCOP / spring series eller hvad de hedder
Og vil heller ikke vække den slumrende brøleabe ved at tage diskussionen om de 100% endnu engang-- rigeligt af læsestof der i andre tråde.
plz.. der er fler som jeg syntes er en del beder end dig stenbek? ik sagt at du ik er en god spiller, men at sige du er beder end en del her inde er at stramme den lidt. imo ramte du en god heater en overgang og den er væk;)..
Det man derimod med rette kunne stille spørgsmålstegn ved, er om jeg ikke burde rykke ned i levels i running bad perioder eller ryk op når du ramer din heater igen
beder er du altså ik..
# Culkasi og Prille
Så er der sendt.
#joppe
Øhhhhh???
Er det en diskussion du syntes vi skal tage?
Er det en diskussion du syntes vi skal tage?
hva hentyder du til? jeg skriver hvad jeg mener og du er velkommen til det samme..
Jeg har modtaget;
takker
@Joppe
ehm, tror ikke der kan være tvivl om at Stenbek har givet mange $ til bap-købere herinde gennem de sidste par år
@Stenbek
du siger bare til næste gang der er BAP :)
#joppe
Jeg hentyder ikke til noget. Jeg spørger dig om det er en diskussion du syntes vi skal tage. Da det ikke er et "hv" spørgsmål er det meget simpelt at besvare.
Og så undre jeg mig over at du overhovedet skriver i denne tråd?
Den "cake-tour" bliver den 109$ turbo second chance der starter om lidt. Den spilles som en frezzeout.
Fint for mig med den cake tour, er ikke sikker på hvor meget jeg har etc men har du nok styr på :D gl
Nr. 31 til 280,50$
Vil folk have deres andel eller skal den leve videre? Der er ca. 7$ pr. andel = de andele man havde i event 1.
For min skyld så finder du bare noget andet at spille og så kører vi videre :)
Nu er det sgu ved at blive lidt indviklet! ;o) Så her er lidt status og et forslag til hvordan vi kommer videre.
DrNoe 67,42$
Toppar 77,71$
DobleAcesDK 117,39$
Culkasi 14$
Prille 7$
I alt 283,52$
Jeg spiller FTOPS Event 32 i aften. Det er en NL SH KO og den koster 200+40+16.
Anparterne har 50% action som i NCOOP og der er stackeback.
Hvis vi ikke casher og ikke får over 2 KO så spiller jeg en 109$ Turbo for resterne hvor jeg smider resten i puljen. Derefter splitter vi en evt. gevinst.
Hvis vi casher eller får 3 KO og derover står det frit for folk om de vil have deres andel eller om vi skal finde noget andet sjovt at spille.
Hvis der mod forventning er nogen der ikke er med på denne løsning så meld venligst op i tråden inden kl 19 i aften.
Ja spil endelig FTOPSen så gogo herfra :)
Istedet for en 109$ turbo spiller jeg den 55$ second chance turbo der starter nu. Hvis ikke vi bruger begge chancer spiller vi den samme en anden dag men bare som en frezzeout.
Rebuy efter denne.
PokerStars Game #53103861944: Tournament #333187131, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2010/11/22 13:31:38 ET
Table '333187131 12' 9-max Seat #5 is the button
Seat 1: Joshje (2775 in chips)
Seat 2: jefrestyles (6715 in chips)
Seat 3: Bouling (3000 in chips)
Seat 4: gusti33 (3890 in chips)
Seat 5: mestrefilipe (5600 in chips)
Seat 6: JohnnyBelow (225 in chips)
Seat 7: michal1982 (3000 in chips)
Seat 8: ringpop (3840 in chips)
Seat 9: Stenbek (2880 in chips)
JohnnyBelow: posts small blind 50
michal1982: posts big blind 100
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Stenbek [Jc Qs]
ringpop: folds
Stenbek: raises 200 to 300
Joshje: folds
jefrestyles: calls 300
Bouling has timed out
Bouling: folds
Bouling is sitting out
gusti33: calls 300
mestrefilipe: folds
JohnnyBelow: folds
michal1982: folds
*** FLOP *** [4d 9s 6d]
Stenbek: bets 777
Bouling has returned
jefrestyles: calls 777
gusti33: folds
*** TURN *** [4d 9s 6d] [Qd]
Stenbek: bets 1803 and is all-in
jefrestyles: calls 1803
*** RIVER *** [4d 9s 6d Qd] [Qh]
*** SHOW DOWN ***
Stenbek: shows [Jc Qs] (three of a kind, Queens)
jefrestyles: shows [6h 6c] (a full house, Sixes full of Queens)
jefrestyles collected 6210 from pot
Stenbek re-buys and receives 3000 chips for $50.00
*** SUMMARY ***
Total pot 6210 | Rake 0
Board [4d 9s 6d Qd Qh]
Seat 1: Joshje folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: jefrestyles showed [6h 6c] and won (6210) with a full house, Sixes full of Queens
Seat 3: Bouling folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: gusti33 folded on the Flop
Seat 5: mestrefilipe (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: JohnnyBelow (small blind) folded before Flop
Seat 7: michal1982 (big blind) folded before Flop
Seat 8: ringpop folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Stenbek showed [Jc Qs] and lost with three of a kind, Queens
Det var stolpe ud i dag.
Først denne
PokerStars Game #53105777596: Tournament #333187131, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level X (400/800) - 2010/11/22 14:07:23 ET
Table '333187131 12' 9-max Seat #4 is the button
Seat 1: Joshje (13825 in chips)
Seat 2: jefrestyles (10795 in chips)
Seat 3: Bouling (6575 in chips)
Seat 4: teaser07 (2650 in chips)
Seat 5: tucci 007 (2800 in chips)
Seat 7: Ghras (5250 in chips)
Seat 8: ringpop (6795 in chips)
Seat 9: Stenbek (5425 in chips)
Joshje: posts the ante 75
jefrestyles: posts the ante 75
Bouling: posts the ante 75
teaser07: posts the ante 75
tucci 007: posts the ante 75
Ghras: posts the ante 75
ringpop: posts the ante 75
Stenbek: posts the ante 75
tucci 007: posts small blind 400
Ghras: posts big blind 800
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Stenbek [Qs Qh]
ringpop: folds
BrightStripe is connected
Stenbek: raises 4550 to 5350 and is all-in
jefrestyles: folds
teaser07: calls 2575 and is all-in
tucci 007: calls 2325 and is all-in
Ghras: folds
Uncalled bet (2625) returned to Stenbek
*** FLOP *** [7h 3d 4h]
*** TURN *** [7h 3d 4h] [2c]
*** RIVER *** [7h 3d 4h 2c] [Js]
*** SHOW DOWN ***
tucci 007: shows [Td Ah] (high card Ace)
Stenbek: shows [Qs Qh] (a pair of Queens)
Stenbek collected 300 from side pot
teaser07: shows [Kd Kc] (a pair of Kings)
teaser07 collected 9125 from main pot
tucci 007 has timed out while disconnected
tucci 007 is sitting out
tucci 007 finished the tournament in 192nd place
*** SUMMARY ***
Total pot 9425 Main pot 9125. Side pot 300. | Rake 0
Board [7h 3d 4h 2c Js]
Seat 2: jefrestyles folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: teaser07 (button) showed [Kd Kc] and won (9125) with a pair of Kings
Seat 5: tucci 007 (small blind) showed [Td Ah] and lost with high card Ace
Seat 7: Ghras (big blind) folded before Flop
Seat 8: ringpop folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Stenbek showed [Qs Qh] and won (300) with a pair of Queens
Og hånden efter ude på denne
PokerStars Game #53105832710: Tournament #333187131, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level X (400/800) - 2010/11/22 14:08:15 ET
Table '333187131 12' 9-max Seat #7 is the button
Seat 1: Joshje (13750 in chips)
Seat 2: jefrestyles (10720 in chips)
Seat 3: Bouling (6500 in chips)
Seat 4: teaser07 (9125 in chips)
Seat 6: BrightStripe (2625 in chips)
Seat 7: Ghras (4375 in chips)
Seat 8: ringpop (6720 in chips)
Seat 9: Stenbek (2925 in chips)
Joshje: posts the ante 75
jefrestyles: posts the ante 75
Bouling: posts the ante 75
teaser07: posts the ante 75
BrightStripe: posts the ante 75
Ghras: posts the ante 75
ringpop: posts the ante 75
Stenbek: posts the ante 75
ringpop: posts small blind 400
Stenbek: posts big blind 800
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Stenbek [Kc Kh]
jefrestyles: folds
teaser07: folds
BrightStripe: folds
Ghras: folds
ringpop: raises 5845 to 6645 and is all-in
Stenbek: calls 2050 and is all-in
Uncalled bet (3795) returned to ringpop
*** FLOP *** [Td 5h 2d]
*** TURN *** [Td 5h 2d] [7c]
*** RIVER *** [Td 5h 2d 7c] [As]
*** SHOW DOWN ***
ringpop: shows [Ad Jh] (a pair of Aces)
Stenbek: shows [Kc Kh] (a pair of Kings)
ringpop collected 6300 from pot
Stenbek finished the tournament in 186th place
*** SUMMARY ***
Total pot 6300 | Rake 0
Board [Td 5h 2d 7c As]
Seat 2: jefrestyles folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: teaser07 folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: BrightStripe folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: Ghras (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: ringpop (small blind) showed [Ad Jh] and won (6300) with a pair of Aces
Seat 9: Stenbek (big blind) showed [Kc Kh] and lost with a pair of Kings