Heysa.
Jeg har nu oplevet dette 5-6 gange vil jeg tro - i starten tænkte jeg bare at det nok var mig der havde husket forkert mht. min balance.
Men nu er jeg efterhånden ved at være 100 % sikker. Jeg mister penge på min Betfair konto fra dag til dag?! Uden jeg spiller derinde vel at mærke. Har skrevet til supporten, men de siger der intet mistænkeligt sker på min konto. De giver valutakursen skylden? Lol..
I dag er min konto gået 50$ ned - sidste gang var det 20$, og sidste gang igen var det like 15$ - ikke store beløb, men hvis det sker hver dag såe..
Så ville bare høre om nogen af jer havde oplevet lignende?
Mister penge på Betfair?
Det kan da sagtens være valuta-udsving, men så burde din konto også gå op "af sig selv" en gang imellem. Men jeg er nu ret sikker på det er dig der dagdrømmer!
Hvis du indbetaler i Euro eller Dkk, men har din saldo i dollars, så er det ganske rigtigt valutakursen der skifter. Tror ikke du bliver snydt. Men altså, hvis du kun har 200 hundrede dolls på din konto, og du stadig går ned med 20 eller 50, så er der noget galt.
Smid en PM med dit brugernavn så tjekker vi din konto. Lyder mærkværdigt.
@KarlSmart
Jo, vi kan også tage den der. Er på mandag-fredag 9-17 som udgangspunkt.
Jeg har også oplevet at der har gået lidt ned. Dog har det altid været mindre en 1 doller. Men har så heller ikke set den gå op. Men så igen så er det også her indefor den sidste uge jeg har holdt øje med det :)
KarlSmart,
Når du logger in på din account, altså din konto hvor du kan indbetale penge (ikke pokerklienten), hvilken valuta bruge du så?
Jeg har oplevet det samme.
Ja, jeg har oplevet tilsvarende.
Min pokerkonto er også faldet i værdi på det sidste uden at jeg spiller. Men min main account som er i danske kroner ændrer sig ikke, så derfor taber jeg reelt ingen penge.
Når dollarkursen så på et tidspunkt falder, så vil du højst sandsynligt få flere penge på din pokeraccount, men stadig uden at din main account ændrer sig.
hyy PN.
jeg er altså nødt til at tilslutte mig koret... jeg fører også regnskab, og min saldo går også kun en vej,NED.
må indrømme at jeg aldrig har tjekket valutakurser, men jeg har aldrig set den gå op.
Hvis I har DKK eller EUR konto (log ind på www.betfair.com og se hvad den skriver), mens I spiller i USD, så er det klart at Jeres USD konto er forskellig fra dag til dag, da det er den anden valuta som er fast.
På samme måde har Jeres DKK indestående/gæld i banken også forskellige USD værdi, alt efter kursen fra dag til dag.
@Jensen
Det kan jo ikke rigtig være grunden til at den kun går ned ad.. Desuden vil den vil gå op ad i tiden
Nej, den vil gå ned for tiden (USD er steget, så dine DKK køber dig færre USD).
Klik nederst i lobbyen på "My Account" og klik herefter i browseren på "Account Statement". Her kan du se historikken for dit spil i USD i "Description" linien, og længst til højre historikken i den valuta du har kontoen i. Den sidste del stemmer altid (ihvertfald hos mig).
PS. En anden grund til at saldoen går ned, kan være fordi man taber ;-)
@Betfair
Jeg har nogle gamle kort stående som betalings mulighed hos jer, og jeg kan ikke afregistrere dem selvom de er gamle og ikke i brug mere. Hvordan får jeg fjernet disse 2 gamle kort, så jeg kun bruger det ene som jeg aktuelt bruger ??
Ret frustrerende man max kan trække ud op til det man har indskudt fordi disse gamle kort åbenbart står og spærrer for mine udbetalinger ??
er dette rigtigt ?
Mikkmakk
Er rimelig sikker på jeg har min hovedkonto i DKK, men kan da se på usd kursen, at den er steget på det sidste?
Jeg har selv undret mig over, at min account balance ikke harmonerede med, hvad jeg selv huskede den som værende, men jeg tænkte bare, at jeg sikkert ikke kunne huske. Men nu vil jeg da lige være ekstra obs på det.
Svaret er givet, eftersom dollarkursen pt stiger falder jeres saldo, da den når i ikke spiller står i DKK.
@Mikkmakk
Jeg har prøvet det der og det er en latterlig lang process hvor du skal sende dokumenter på at du har ejet kortene og alt mulig lort..
Tror sq de har ret :)
Her er scenariet:
- Du stopper spillet en given session, og har $1.000 stående på pokerkontoen. Når du stopper spillet, bliver saldoen vekslet til DKK, da din hovedkonto er i DKK.
- Dagen efter vender du tilbage og vil spille på pokerkontoen. Nu bliver din saldo vekslet tilbage til USD fra DKK. Hvis DKK/USD-kursen har ændret sig i løbet af dagen, vil din saldo i USD også ændre sig. Men din saldo i DKK har hele tiden været den samme.
- Hvis USD er steget i forhold til DKK, vil du opleve, at du vi have under $1.000 næste gang du logger ind. Hvis den er faldet, er det obv omvendt.
Jeg har svært ved at forstå, at ovenstående kan komme som en overraskelse for folk. Det er vel netop for at minimere ens valutarisiko, at man har hovedkontoen stående i DKK/EUR? Eller hvordan?
Lidt utrolig uvidenhed omkring valutakurser på en pokerkonto. De svingninger der er beskrevet i denne tråd svare meget godt til udsvingene i usd kurser. usd mod dkk over tid kan man f.eks chekke her: www.euroinvestor.dk/stock/showindexinfo.aspx?stocklist=521612
@Mikkmakk
Det kan godt passe, ja. Betfair er certificeret på det højest mulige sikkerhedsniveau, og derfor kan du kun hive tilsvarende ud som der er sat ind på de respektive kort. Det kan være piv irriterende, men sikkerheden skulle så også være et my eller tre bedre. Du skal have fat i supporten på [email protected], da vi her på kontoret ikke har adgang til kortoplysninger.
@alle
Hvis jeres hovedkonto ændrer sig uden at I spiller, så smid en PM. Pokerkontoen bliver ganske rigtigt påvirket af valutakursen, men det er ikke noget, som man mister penge på. Og forhåbentlig er der heller ikke nogen, som mister penge uden at spille.
Jeg har prøvet det der og det er en latterlig lang process hvor du skal sende dokumenter på at du har ejet kortene og alt mulig lort..
Og hvordan skulle man kunne det mon når det er 1 år siden eller mere man har haft kortet ??
De kan vel for pokker se i deres arkiver hvem der har ejet de kort der er sat penge ind med ?
@Betfair
Ved godt det er [email protected] jeg skal kontakte og det gør jeg også, men hvis det du skriver er rigtigt at, :
og derfor kan du kun hive tilsvarende ud som der er sat ind på de respektive kort.
Så vil det sige at hvis man er vindende spiller så kan man ikke hæve sine penge udover det man har sat ind. Det giver jo ingen mening ?
Nå jeg tager det med danmark supporten !!
Mikkmakk
@Mikkmakk
"Så vil det sige at hvis man er vindende spiller så kan man ikke hæve sine penge udover det man har sat ind. Det giver jo ingen mening ?"
Når du har hævet det samme på alle dine kort, som du har sat ind, så kan du hæve, hvor som helst du har lyst. Men så længe, at du har indsat et større beløb end du har hævet på et eller flere af dem, så skal du hive ud samme vej.
Jeg har selv oplevet at cashe ud til et gammelt kort (de gik ind på min konto i banken alligevel) udelukkende for at få det kort "ud af systemet".
Så i fremtiden, hvis jeg skal bruge et nyt kort, så sørger jeg altid for at depositte med det og så cashe ud på det gamle, så det går i nul med det samme... Men jeg kan sagtens følge, at det er møgirriterende, når man ikke lige er obs på det :-(
@Zorrodk
Ok, tak. Betyder det at selv om det er et kort som er f. eks 2 år gammelt og jeg trækker ud til det, så går pengene ind på den konto som kortet var registreret til i "tidernes morgen". ??
Bare for at være helt sikker, for så er der jo ingen problemer ;)
Mikkmakk