Denne tråd skal brugs af hvert Team som er med i vores lille lir sidebet.. Det er KUN holdlederne som skal lave 1 post og så opdaterere den efter hvert event..
Håber folk vil respekterer det og ikke skrive noget i denne tråd ellers..
denne tråd skal bruges til overblik.. det er nemmere at have det i en tråd ;)
--------------------♥DENNE TRÅD ER KUN FOR KUN FOR HOLDLEDERE♥
Team Gumple♥
Event:------------1-------- 2--------- 3--------- 4--------- 5--------- 6--------- 7--------- Finale
Gumple----------$0--------0$---------0$-------18,60--------0$--------0----------0
Nikolajasm----$43,20------0$---------0$---------0--------16,50--------0--------25,50
InPosition-----$23,40-----0$---------76$---------0----------0----------0--------42,50
MadsMP---------$0------52,80$-------0$---------0----------0----------0----------0
Ialt: $298,50
TEAM update tråd
HomeMade:
1. 0$
2. 0$ (men meget tæt på - tæller det?)
3. 0$
4. 0$
5. 0$
6. 0$
7. 0$
8.
Fryden:
1. 0$
2. 0$
3. 30,40$
4. 0$
5. 0$
6. 0$
7. 0$
8.
SanderM:
1. 0$
2. 0$
3. 0$
4. 0$
5. 16,50$
6. 0$
7. 0$
8.
Tvis:
1. 0$
2. 0$
3. 0$
4. 0$
5. 0$
6. 0$
7. 0$
8.
Total cashes: 46,90$
Event:------1-----2-----3-----4-----5-----6-----7-----Finale
Fumle-------0$----0$-----0$----0$
DrNoe-------0$----0$-----0$----0$
Stenbek-----0$---88$-----0$----0$
Culkasi------0$---35,20$--0$--12,40$
Total cashes: 135,60$
Event:------------1---- 2----- 3----- 4----- 5----- 6----- 7----- Finale
1. StonieN-------$0----$0----$0----$0----$0----$0-----$0------$0
2. James---------$0----$0----$0----$0----$0-$40.50---$0------$0
3. Ploc-----------$0----$0-$15.20---$0----$0----$0-----$0------$0
4. Orty----------$0----$0----$0----$0-$49.50-$27.00---$0-----$90
Ialt: $222.20
Team Hitman
Event:------------1--- 2---- 3---- 4---- 5---- 6---- 7---- Finale
Hitman
Uhrskoven
Zimiano
Mr LeRoy-1989
Ialt HEHEHE
Tem gumple viser bare respekt for de teams som endnu ikke har cashet.. det hedder manerer. Måske team culkasi's team leader kan lære lidt af det....
Nå, men vi ved jo alle at Team Tvis slår til fra og med uge 3......og så rykker vi sgu!! Har jo bare været opvarmning indtil videre.
Btw Team Hitman - vi mangler updates??
nå, men vi er da kommet på tavlen nu - tak for det fryden :) Trods alt kommet foran team orty nu ;)
Det ville det - for vi er dælme skidt kørende :(
Det er jo heller ikke nemt, når kun halvdelen af holdet stiller op, og 1/4 består af undertegnede! :(
@Orty
Som straf for framelding, står jeg obv. for en flaske rød Ålborg til julefrokosten
@JamesBon
Det var nu ikke en sviner. Hvis man ikke kan deltage, er det obv helt fint.
Men siger aldrig nej til en flaske :)
Vi skal nok have DrNoe og Fumle på banen hvis vi skal have halet mere ind på Team Gumple i næste uge
Det var PLO donken GUMPLE der sørgede for at føringen blev udbygget... hvem havde regnet med det ;) men så kom jeg da også på banen med et cash ;)
Viser bare bredden på holdet! :)
@ Team Hitman
Det er godt nok ikke meget der sker for jeres team.. men jeg går stærkt ud fra at i stadig deltager i vædemålet da i ikke har meldt andet op..
en update i jeres post ville også være nice.
Ups sry
Har simpelthen ikke haft tid....
Men bettet står selvfølgelgt
Ser ud til at TEAM GUMPLE ikke kan nåes længere :)
SHIIIPPPPPP TEAM GUMPLE♥
ja det gør den.. det giver en præmie sum på 20 * 9 = 180
der er 3 der får præmier.. first giver 50% hvilket er 90$ og da vi pt er 94,90$ foran nærmeste.. så kan vi ikke hentes.
Så blev der vist sat TRUMF på.. en 1 og 2 plads til KranDM og Nikolajasm.. WP drenge :)
Næsten en skam vi lockede den helt før finalen, da det tager lidt af liren af... :) Men 30$ er vel 30$ :P
Jeg kan slet ikke huske hvad bettet var, men det står selvfølgelig selvom mit hold har været.....underbemandet :)
@ Culkasi
Det var 30$ der var bettet :)
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=236811
Synes evt gumple skal stå for afregning, så må han sende videre til os andre ?
Ja det kan i bare gøre..
Så kan der sendes til:
Gumple på PokerStars
Gumple79 på full tilt
Går vel ud fra at alle teams i denne tråd var med i racet, dvs vi har vundet 30$ fra hver af de teams ?
Team tvis trækker sig grundende manglende resultater ;)
Hehe jo fin ide at vi alle shipper til Gumple, så må han lige holde styr på at der er modtaget fra alle deltagere.
Nå ingen cash til team gumple denne gang :(
men GG team.. far han er STOLT♥
Jeg går ud fra at hver team leader sender de 30$ til mig på enten:
Gumple på PokerStars
Gumple79 på full tilt
GG og tak for kampen i øvrigt :) det har været super liret med dette tiltag :)
30$ modtaget fra Orty
men har også modtaget 7.50$ fra stonie.. skal jeg sende dem retur til orty eller hvad?? i er jo team mates ;)
Bare ship den retur til mig. Havde ikke lige koordineret med de andre... Tænkte at vi kunne finde ud af det senere :)
@ Culkasi
Super :)
@ HomeMade
Du kan også bare sende til mig.. bare i evt lige koordinere det med hinanden.. ellers så må jeg jo sende retur :)
Gumple på PokerStars
Gumple79 på full tilt
Kan godt fornemme det gør rimelig ondt på team culkasi's teamleader at shippe de $.. ;)
Der skulle være $$ på vej fra tvis og fryden nu - det er da en start :)
Mangler stadig fra sander
@ Team Gumple
Jeg sender rundt senere i aften :)
Så har jeg sendt 30 $ til jer drenge :)
@ sander
Du sender bare de 7,50$ til en af overstående nicks.. du bestemmer selv om det er på stars eller ftp :)