Så er den gal igen... Jeg modtager ikke gevinster for de hu sngs jeg har spillet, og mister både buy in og gevinst på mine hu cash games... Går udfra at det er ongame der fucker op som sædvanligt. Eller er jeg den eneste som har dette problem?
Ongame's lækre software
har prøvet det før, de kommer igen så bare grind :)
Har nøjagtig samme problem. Det er sku lidt nedern at mangle 10 BI's pga. den lorte software.
@ Jensen
Ved ikke om du har prøvet at spille på ongame?
Mht niveau og action er det et dejligt netværk... Software bugs og andre komplikationer ligger ongame vel på højde med Tain netværket i sin storhedstid.
Personligt oplever jeg dagligt problemer med ongame.
Har oplevet samme problem i dag fra klokken 11:07, hvor det skete første gang.
Vi beklagar detta fel och vår tekniska avdelning arbetar med att åtgärda problemet och sedan sända tillbaka de pengar som har fastnat mellan klienten och huvudkontot så fort som möjligt. Pengarna ska förhoppningsvis vara tillbaka på konton inom 24 timmar men senast 19.00 på måndag.
Har oplevet dette fænomen både før og efter skift til ongame (betfair). Har ikke bemærket at problemmet skulle være større på ongame, men skide irriterende at man selv skal sidde og holde styr på om man nu får de penge man er berettiget til.
forstår simpelthen ikke man gider blive ved med at spille på ongame :) personligt er jeg smuttet for længst og der findes massere af saftige games på andre netværk. Det er mig en gåde at simpelt stabilitet og brugervenlighed er sådan en hæmsko for de europæiske udbydere der bliver mindre og mindre
Er der nogen herinde, der har prøvet, at de har mistet penge på disse fuck-ups? Kan man stole på, at de har styr på det, eller skal man virkelig sidde og regne efter hele tiden?
@ Kris
Nej, jeg tænkte mere på om du kunne komme på nogle ekspempler som er af nyere dato. Lyder til at du hurtigt kan nævne en håndfuld.
Så fik jeg mine håndører indsat.
Spændt på at høre om nogle af dem der endnu ikke har brokket sig, også har fået deres penge.
Jeg har lige checket og ikke alle pengene gået ind. Jeg synes virkelig det er dårlig stil fra ongames side.
@ Jensen
Det kan jeg... Du får lige en håndfuld af mine personlige ongame problemer:
1. Jeg kan ikke spille på ongame fra min stationære PC - Bærbaren fungerer dog. Ved ikke helt hvad problemet er, for det er en ganske udmærket pc.
2. Ongame disconnecter ret ofte selvom jeg har en fin forbindelse. Oplever tit at jeg disconnecter i 30-40 sekunder, hvor jeg ikke disconnecter på andre borde fra andre klienter.
3.Klienten lukker uden grund ned ca 2-3 gange om dagen... Dvs at jeg er nødt til at åbne klienten op igen - temmelig irriterende når man f.eks har 4 åbne hu sng's igang.
4.Oplever til tider solidt lag når jeg multitabler- dette kan dog undgås ved at lade være med at spille for mange borde... Dog stadig en irriterende begrænsning.
Problemet med HEM ser ud til at være mere eller mindre fikset, men det er altså ikke mange måneder siden at dette var et stort problem.
Disse problemer har i højere eller mindre grad stået på siden ongame kom ud med sin nye software. Så vidt jeg lige kan google mig til var dette i sommeren 2009.
På trods af disse fejl har jeg naturligvis stadig fundet værdi i at spille på ongame, ellers ville jeg ikke være der, dog er jeg lige ved at nå grænsen.
Håber da snart at ongame får fikset disse problemer. Kender også folk som stort set ikke har problemer med softwaren. Synes dog at det er ærgeligt at man ikke kan lave en lidt mere brugervenlig software.
@ Betfair
Mine penge er altså heller ikke gået ind. Jeg er Betfair spiller.
Kris
Har haft store problemer med softwaren, specielt delay af table stacks når jeg leavede borde.
Har dog ikke haft problemer på det sidste, spiller på Bet24.
@ Muffies
Ikke endnu :-) Synes bare nogen skal være modvægt til den kritik som kommer af Ongame, og som ikke altid sidder lige i skabet.
Bl.a. har der været en del kritik som skyldtes HEM/PT3, og faktisk ikke var Ongames skyld.
Desuden er det tankevækkende at mange spillere bliver ved med at beklage sig, men åbenbart ikke har et bedre alternativ.
Jeg har bestemt steder hvor jeg også gerne ville have ting forbedret, eller ændret, men softwaren fungerer stort set flawless for mig, hvilket den har gjort i rigtig lang dig.
@ Kris
Fair nok. Jeg oplever ingen af problemerne, så umiddelbart ville jeg jo tro at det var din opsætning/computer, men det er et lige så billigt shot fra min side, så det vil jeg undlade ;-)
Jeg kan ikke spille mere end 2-3 borde på ongame uden at det lagger meget :(
Jeg spiller normalt hu-cash game og kan sagtens spille 4-5 borde og have 10-15 andre åbne på de andre netværk, jeg spiller på - uden noget der ligner lag..
Brokkeriet kommer bare fordi nogen stadig hænger sig i, de havde lidt problemer i starten.
Softwaren er super i top.
@Betfair
Jeg mangler stadigvæk et ukendt beløb (omkring 100$ er mit bedste bud)
@Jensen
Jeps, på nogle computere kører softwaren åbenbart fejlfrit, på andre ikke... Min bærbar er næsten helt ny, så ved ikke helt hvad problemet skulle være. Indrømmer dog at jeg ikke er den store computer-haj ;)Der findes selvfølgelig alternativer, men det er altså det 3. største eu netværk, og har efter min mening de letteste games.. Derfor ville jeg naturligvis gerne fortsætte med at spille på ongame. Værdien falder propotionalt med at softwaren fungerer dårligere, og på det sidste synes jeg softwaren har fungeret rigtig dårligt.
@Phact
Korrekt... Alle i denne tråd bitcher over gamle problemer, og softwaren fungerer helt optimalt for alle!!!! Tænk dig om, hvorfor tror du jeg har oprettet denne tråd? Og hvorfor i alverden skulle folk skrive at de oplever software problemer hvis det ikke er tilfældet?
@Betfair
Super, tak for det :)
Helt tosset igen i dag.
Jeg syntes det er lidt skræmmende hvis Betfair kan hjælpe os brugere, for det betyder vel at tingene bliver håndteret manuelt så ?
Håber godt nok det handler om noget generelt sync istedet for, så alle bliver hjulpet, ligemeget hvor meget man brokker sig og har holdt øje med sin konto !
@Betfair
Det lyder godt, men skal jeg til at finde ud af præcist hvor meget ongame "skylder", eller kan de efter din mening selv finde ud af det?
Jeg syntes Ongame's software er skidt og jeg håber det snart bliver fikset.
Jeg kan uden problemmer have en masse borde fra stars, Fulltilt og ipoker kørerne samtidig med PT3. Men den anden dag da jeg spillede en enkelt tour på ongame og havde PT3 kørene samtidig. Måtte jeg tage computeren med udenfor i rygepauserne for at den ikke skulle blive for varm. Blæseren kører på højtryk i computeren lige så snart jeg spiller på ongame. Og får jeg ikke kølet den ned ofte nok, lagger den helt vildt. Og når den ikke gør det på andre sites, så må det jo være ongame. Så jeg spiller stort set ikke på ongame mere.
ser ud til der er problemer igen idag, kunne ikke sætte mig ned igår aftes og pengene kom ikke tilbage på konto. så prøver man igen og samme problem.
@nkj123 + andre
Der er desværre fortsat problemer hos Ongame. Jeg skal nok skrive herinde, når jeg har modtaget en klarmelding..
Ja i skylder også stadig mig nogle penge ;) men regner da med at de kommer tilbage :)
@coinflip
Yep, Ongame er stadig ved at få styr på sagerne. Jeg skal nok give en generel status på tilbagemeldinger også, når jeg har hørt nyt fra OG.