Er jeg den eneste der ikke kan logge på ongame(betfair)?
Ongame(Betfair) nede?
Den her tråd var ikke nok?:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=237298
Det er jo ikke helt det samme emne. Jeg kan ikke logge på idag. Det er jo ikke det problemet er i den anden.
Jeg har ringet til supporten, hvor de siger de er blevet nød til at lukke poker-delen. Den skulle gerne være oppe snart. Men det kan følges på forummet
Link til betfair forum hvor de opdater omkring det
**Opdateret med nyt link
Det begynder snart at blive lidt frustreret ;) vil da gerne spille nogle tours i aften.
Du kan læse det på deres forum, hvor de også opdater omkring det. Jeg har opgivet at opdatere med nyt link hver gang de sletter det ene topic og laver et nyt. Som om de ikke vil have at man kan se hvor lang tid det har været nede
@Hawkeye
Nej, ikke nogen fast forklaring. Men de taler med list store bogstaver hos Betfair i øjeblikket, ingen taber jo så mange penge som dem på det her. Så de løber meget stærkt for at løse det.
Jeg vil tro at det er en eller anden fejl man ikke har opdaget da man migrerede, og som så er knækket over nu. Derfor tror jeg også at det er en ting der bliver lavet nu, og så kommer til at fungere for fremtiden. Der sidder nogle gode hjerner inde hos Betfair.
@Betfair
Købte ind på 2 cashborde i søndags og forlod dem begge med overskud, men nu (tirsdag) har jeg hverken fået BI eller winnings godskrevet til min konto endnu...
Også lidt frustrerende når jeg skal spille 20k hands på Betfair at jeg så ikke kan komme på deres software...
@alle
Beklager lidt sen melding herfra. Jeg havde håbet at kunne give grønt lys nu her, men det kan jeg ikke. Og et tids estimat kan jeg heller ikke komme med. Seneste melding er, at teknikerne har fået det til at fungere i testmiljøet, og nu er ved at køre en belastningstest.
Jeg er klar over, at det mildt sagt er piv irriterende for jer, og at flere af jer risikerer at miste penge i races, fritspilning af bonus, grind promotion mv.
Det jeg kan sige lige nu er, at der fra centralt hold arbejdes med en "recovery plan", hvor folk vil blive kompenseret ift. vores centrale promotions. Og samtidig har jeg hele dagen i dag skruet en tilsvarende plan sammen for Danmark, herunder for Pokernet, hvor Skod har været hurtig på tasterne og næsten er klar til at offentliggøre den promotion, som vi i hvert fald selv synes, er helt i orden.
Og endelig så vil jeg love jer, at jeg personligt vil sagsbehandle jer allesammen indtil, vi har fundet en tilfredsstillende løsning på jeres sag. Men indtil videre er vi nødt til at afvente, at softwaren er oppe at køre igen, hvilket jeg håber, I har forståelse for.
Mange beklagelige hilsner
Peter
@alle
Langt om længe fungerer det igen!
Som jeg skrev i indlægget herover, så sker der nu det, at vi går i gang med at kompensere folk. Det tager selvsalgt noget tid, men jeg skal nok komme med en update, når det skulle være ordnet, og derefter kigger vi her på det danske kontor på de sager, hvor danskere ikke er tilfredse.
Og endelig er der nogle andre kompensationer undervejs, bl.a. i form af promotions, og dem melder vi ud om snarest.
God aften
Peter
@IHitRiver
Alt er heldigvis logget, så det hele bliver kørt og set igennem. Det tager sin tid, og jeg tør ikke spå om det er 3 timer eller 3 dage lige nu, da jeg ikke har indblik i det. Men jeg giver en melding her, når kompensationen er "overstået", og så tager vi evt. sager individuelt efterfølgende.
@alle
EDIT omkring "sagsbehandling". Pt. er der gang i nogle kørsler, som skal sørge for udredning af nedbruddet. Hvis I om 24 timer, dvs. efter torsdag middag, fortsat har problemer, så skriv til [email protected] og så kigger vi på det her fra kontoret. Det er vigtigt, at I skriver så detaljeret som muligt.
Bump!
Er der mon noget nyt omkring "trapped funds"???
Er der andre end underegnede der stadig mangler at få kreditteret sine "trapped funds"???
Har skrevet en mail til "Betfair" i sidste uge, hvor jeg blev informeret om at de var i gang med udredningen, så måske er det "blot" manglende tålmod fra min egen side, men ville lige høre nu da jeg ikke har hørt fra "Betfair"?
Jeg ved jeg har modtaget en generel mail fra Peter omkring de stadig arbejder på det for et par dage siden. Jeg ville ikke bekymre mig om noget, men det er da megairriterende pengene er fastfrosset i en periode.
I stedet for at skrive til Betfair, så skriv til Peter herinde. Du er nok ikke den eneste i den situation, og du kan roligt regne med det er deres prioritet 1.
MVH Skod
Tak for hurtig respons.
Jeg væbner mig med yderligere tålmod og er fuldt ud bevidst om, at den største "taber" ved hele miséren er Betfair selv, så mon ikke de knokler på og gør deres bedste!
Ville som sagt bare lige høre og det har jeg gjort nu!
@straightout
Det skulle faktisk være ordnet så du må meget gerne sende den mail til mig på [email protected]. Så kigger vi på det manana.
@ Betfair
Hvilken mail?
Jeg sendte dig en mail med info omkring tidspunkt og buyin og du skrev også tilbage og nævnte, at du ville vende tilbage når I var nået længere i udredningen - så er lidt i tvivl om jeg skal sende den samme mail, da du allerede er i besiddelse af relevant info?