Sælger BAP med 98% mark-up til følgende program søndag den 13. februar.
Kl. 19.00 Sunday Warm Up 215$
Kl. 19.00 109$ NL Holdem 45k Garantie
Der er stakeback.
Split er 1/3 til mig og 2/3 til backers. Dog 50/50 ved FT i en af dem.
Der spilles ikke med cake, men i 2011 udbydes dette program regelmæssigt. Tidligere investorer har forkøbsret i de følgende programmer. Dog er det "først til mølle" hvis der bliver overtegnet.
Nye der ønsker anparter, men ikke har investeret i mig i 2011, kommer på venteliste indtil onsdag den 9. februar kl. 20.00 hvor overskydende anparter også tildeles efter "først til mølle" princippet.
Stats www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Stenbek/poker/results/32C244771303432C8DCE81CBD1373954.html?t=2
Totalt buyin 324$
Der sælges 20 anparter af 16$
Hver anpart har 5% af backers cut.
Der kan kun overføres til Stenbek på Stars.
I railtråd vil der kun blive postet pausecounts og evt. lidt kommentarer samt exithånd.
Til gengæld vil der blive oprettet en MSN-gruppe hvor backers bliver inviteret til deltage.
PS. For en god ordens skyld skal jeg nævne at denne tråd er en salgstråd og ikke en diskussionstråd. Hvis du har spørgsmål der ikke er relateret direkte til et køb så send en PM.
Backers i prioriteret rækkefølge:
Pading 1 anpart Betalt
sldc 2 anparter Betalt
"Apotekeren" 4 anparter Betalt
coinflip 2 anparter Betalt
HomeMade 2 anparter Betalt
"TheCount" 9 anparter Betalt
Reserveret:
BAP Søndag den 13. februar - ATT. Backers
Flyttet til korrekt kategori - staking BAP MU
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=238634
jeg tager gerne nogen procenter men er i gang med at få sat min overførelses granse op
Har fået et par PM om denne BAP.
Der bliver spillet under alle omstændigheder da en af mine faste "IRL"-backers køber hvad der er tilbage søndag kl. 19.00.
Hvis ikke der er indvendinger vil jeg gerne skifte 45k ud med FTOPS event 22. Jeg smider selv de sidste 20$ i puljen og får til gengæld 1. KO. Derefter er det normal deal.
Backers må gerne give deres holdning til kende.
Pading er den eneste jeg ikke har hørt fra og jeg tror ikke han modsætter sig, så derfor bliver der spillet FTOPS event 22 i stedet for 45k i dag.
Nick på FTP er også Stenbek.
Ok, så bliver det WU og FTOPS event 22.
Modtaget for 2 anparter mere fra "Apotekeren".
11 anparter tilbage indtil kl. 19.00
Jeg har været SÅ irriteret på mig selv over min indsats i FTOPS event 22 i søndags. Det var simpelthen ikke godt nok.
Derfor bliver der ikke lavet nogen ny BAP på søndag. Til gengæld spiller jeg FTOPS event 44 som en kompensations-tour.
Dealen er som følger:
De første $365 er mine til at dække buyin i denne samt ekstra buyin i søndags i event 22. Fik 2 KO men havde også smidt $20 i den oprindelige pulje. Derfor ender det på $365.
De næste $320 er stackeback.
Alt derefter deles 50/50
Til gengæld bliver der ingen rail. For at undgå de dumme fejl vil jeg gerne have al opmærksomheden rettet mod selve spillet og modstanderen. Dog bliver der self postet første og sidste hånd samt pausecounts.
Jeg går lidt og overvejer at tage ind og spille en livekval til EPT i aften.
Det ville betyde at jeg ikke kan spille den erstatningstour i dag som lovet.
Der er så 2 muligheder.
Enten spiller jeg Sunday Brawl en anden dag med samme betingelser som ovenstående. Eller også så får hver anpart ½ % af mig i livekval hvilket betyder at backers har 10% af mig i EPT ME. (Værdien er udregnet efter at jeg har afsat 6.735 kr. til den kval. BI kr. 1500 + 1k rebuy/addon og gebyr)
Skal lige siges at EPT modellen er et langskud af de helt vilde.
Årsagen til at jeg tillader mig at foreslå det er at der jo var tale om en erstatningstour som jeg ikke behøvede at tilbyde.
Samtidg står det backers helt frit for at vælge da jeg så bare overtager de anparter i Sunday Brawl fra de backers der vil med på EPT vognen.
Backers skal give besked her i tråden hvis de ønsker EPT modellen for deres anparter. Deadline er kl. 19.00.
Og endelig skal jeg understrege at jeg ikke har truffet en beslutning endnu. Så dette indlæg er blot for at være på den sikre side.
God stil. Er med på,hvad du ender op med at beslutte. Masser af skrub sendt herfra.
GL
EPT
Ude af EPT kvallen.
Var nede i 4k med blinds 200/400/50 og en fyr raiser til 1500 i min BB som så ofte før. Kigger ned i AcJs og stakken kommer til midten. Han skal self calle og viser lidt ærgerligt Ad8s og floppet blanker med 2 rudere, turn 8d og river endnu en ruder for lige at sikre jeg havde forstået jeg var ude.
Sorry guys.
Pading og HomeMade har stadig deres anparter i en Brawl. Alle andre var med i EPT.
Har været på weekend tur og først set din besked nu, fine by me , take down the brawl