Basis regler:
Der opdateres for hver session, henblik på cashes, samt FPP regnskab.
Ingen stakes fra andre på de givende dage du spiller på deal, sker dette ophøre dealen.
1måned står i MTT tegn, hvor du får de første 200$ til rådighed. Der spilles med max BI på 11$
indtil rullen sgu nå 500$ så rykker vi op, og derved blir vi ved, kommer vi dertil forelægger der en fast plan.
2måned står i satelittens tegn kvaller du, giver jeg som staker os dig mulighed for at prøve kræfter an på lidt højere niveau end du måske er vant til.
3måned er en sng måned, og de samme regler gælder som i 1måned, at du spiller med max BI på 11$ indtil rullen når 500$ så rykkes der op i level. Her er der frit slag, hvad end du ønsker 9mands, 18,45 alt er muligt..
200$ overføres hver
måned, og der laves regnskab for hvert projekt.
Deal er 55/45 efter BI for hver af de enkelte måneds projekter, sgu du cashe over 800 er det 50/50
Springes der fra før dealen ophør hedder den 90/10 til mig.
600$ deal med sldc
start bankroll : 200$
running bankroll : 298 $ opdateres senere.
Tour: ------------------------- price :
11,70$ SM sat : 0$
11,70$ SM sat : 215$
nice start :)
finalen allerede i første tour, lad os håbe det kaster en billet af sig ! :)
Først og sidste HH, første hånd ved FT. Det vil ingen ende tage :(
PokerStars Game #57098022977: Tournament #358191705, $10.70+$1.00 USD Hold'em No Limit - Match Round II, Level I (10/20) - 2011/02/04 16:15:48 CET [2011/02/04 10:15:48 ET]
Table '358191705 1' 10-max Seat #5 is the button
Seat 1: Cio_fai (1500 in chips)
Seat 2: LukashenkoE (1500 in chips)
Seat 3: dcakci (1500 in chips)
Seat 4: vV-Freak-Zz (1500 in chips)
Seat 5: gaabs86 (1500 in chips)
Seat 6: arturlena (1500 in chips)
Seat 7: ivan41 (1500 in chips)
Seat 8: heR0o (1500 in chips)
Seat 9: tommytutan (1500 in chips)
Seat 10: Mr Swatch (1500 in chips)
arturlena: posts small blind 10
ivan41: posts big blind 20
*** HOLE CARDS ***
Dealt to dcakci [Qd Ah]
heR0o: folds
tommytutan: folds
Mr Swatch: folds
Cio_fai: folds
LukashenkoE: raises 47 to 67
dcakci: calls 67
vV-Freak-Zz: folds
gaabs86: folds
arturlena: calls 57
ivan41: folds
*** FLOP *** [4d 5h Qc]
arturlena: checks
LukashenkoE: bets 108
dcakci: raises 292 to 400
arturlena: folds
LukashenkoE: raises 1033 to 1433 and is all-in
dcakci: calls 1033 and is all-in
*** TURN *** [4d 5h Qc] [8c]
*** RIVER *** [4d 5h Qc 8c] [Ks]
*** SHOW DOWN ***
LukashenkoE: shows [Qs Kh] (two pair, Kings and Queens)
dcakci: shows [Qd Ah] (a pair of Queens)
LukashenkoE collected 3087 from pot
dcakci finished the tournament in 10th place
*** SUMMARY ***
Total pot 3087 | Rake 0
Board [4d 5h Qc 8c Ks]
Seat 1: Cio_fai folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: LukashenkoE showed [Qs Kh] and won (3087) with two pair, Kings and Queens
Seat 3: dcakci showed [Qd Ah] and lost with a pair of Queens
Seat 4: vV-Freak-Zz folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: gaabs86 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: arturlena (small blind) folded on the Flop
Seat 7: ivan41 (big blind) folded before Flop
Seat 8: heR0o folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: tommytutan folded before Flop (didn't bet)
Seat 10: Mr Swatch folded before Flop (didn't bet)
magen til useriøs staker skal man da lede længe efter, han har valgt at opsige aftalen, pga jeg ikke har opdateret bankroll idag, pga opr ikke passede med hvor mange SATS jeg har spillet, og ville derfor ikke kunne sige præsis hvad bankrollen var før jeg havde kigget min tour statestik igennem som jeg ville gøre nu og her. Det har jeg prøvet at forklarer staker, men han farede op og aflyste dealen.
Kan kun råde andre folk til at holde sig langt væk fra ham, da hans humør svingninger er for syge, som igår da han blev sur over jeg ikke gad spille på dealen samtidig med jeg spiller på et andet site, da jeg ikke kan lidt at spille på flere forskellige sites samtidigt, og gerne ville have 100% fokus når jeg spillede på projektet. Men det var heller ikke godt nok.
over and out
dcakici
prøv lige at læs hvad du SELV skriver!!!
pga jeg ikke har opdateret bankroll idag, pga opr ikke passede med hvor mange SATS jeg har spillet, og ville derfor ikke kunne sige præsis hvad bankrollen var før jeg havde kigget min tour statestik igennem
NÅR man er staket så har man sku da en forpligtigelse til at opdaterer tråden hele tiden.. det ersku da det mindste man kan gøre.. sry men jeg ved sku ikke lige om jeg mener det er staker der er useriøs her....
Præcis Gumple og der er lidt mere. Vil ikke diskutere sagen mere i tråd mod er oplyst om sagens gang. Får jeg mine $ bliver det ved det.
Er helt enig, men det er jo ikke fordi den ikke har været opdateret, den har været +/- 5$ fra det helt præcise tal. Og grunden til det, er at jeg selv havde $$$ på kontoen i forvejen, og jeg sagde derfor igår til staker at den ville blive opdateret helt præscist når jeg kunne se tours på OPR idag. Men sjovt nok passede OPR ikke overens med det antal jeg havde spillet, og har derfor fået tilsendt min tour statestik så jeg kunne gøre op helt præsicst hvad rullen var på, hvorefter jeg kunne trække min egne penge ud, og holde rullen 100% opdateret hele tiden. Noget som var ok med staker, men som så får en af hans humør svingninger og går amok.
Derfor syntes jeg det er useriøst at aflyse staket PGA en ting som man selv har været indforstået med.