Da jeg ved, at flere herinde begaar sig som MTT pros, taenkte jeg det ville have interesse at laese denne traad som jeg faldt over tidligere i dag.
Jeg var temmelig overrasket over laesningen.
www.nsdpoker.com/2011/01/mtt-pros/
MTT varians - God artikel
Det er så sick!
Variansen gør jo også at der ikke er nogen, ud over måske en håndfuld syge grinders, der rent faktisk kender deres ROI. Desuden er 20% ROI jo stadig i den høje ende, tør slet ikke at tænke på hvor grimme de tal ville være for en person med en true ROI på 5-10% O_O
Tror bare jeg bliver i en af de "sikreste" games nemlig NLHE cash :) Selvom variansen stadig kan være en bitch er det INTET ift. store MTT's, og også væsentligt mindre end PLO - så det passer mig sgu fint :)
Jodak!
Han har vel udelukkende skrevet den artikel for at få samtlige tourdonks til at spille cash, så hans games bliver mere saftige ;)
Shaun Deeb har en forholdsvis lav ITM-% i forhold til hans ROI - dette skal nok tages med i overvejelserne.
Overvejer, hvorvidt der ikke havde været en noget mere stabil indkomst, hvis fx. ITM var på 18% og så med lidt færre topplaceringer?
SaffronHill > Det giver vel lidt sig selv, at hvis man kommer i pengene 60% mere end tidligere, så vil ens indtjening blive mere stabil - uagtet om man giver afkald på nogle procenter ROI :)
@ Madsmk - Ja, præcis. Derfor synes jeg også Shaun Deeb er et dårligt eksempel. De skulle have taget en pro, der har en noget højere ITM-%, da det vil give et lidt mere nuanceret indblik.