Hej alle sammen. Jeg vil her til d.1 lave et projekt hvor jeg vil gå fra 400$ til 5000$. Derfor vil jeg sælge 50% i dette projekt som kommer til at foregå på FTP, da jeg har en rakeback deal på 27%. Jeg vil investere i Pokertracker til d.1 og se hvor stor en foreskel det gør.
Jeg vil spille med en nogenlunde løs BRM, men vil dog stadig sørge for, at det ikke går helt galt. Jeg vil starte med 3.3$-11$ MTTer. Hvis jeg skal spille højere MTTer, så skal jeg kvalle mig til dem via steps. Eller en sat med BI på <11. Jeg vil spille lidt cash game også og her vil det være på NL25 short stack bordene og på PLO25 short stack bordene dvs jeg højst kan have 12.5$ med på bordene. SNG vil også blive spillet og her vil det være 6.5$ turbo 6 mands.
Håber der er nogle som tror på mig og derfor vil have % i mig.
5%=20$
10%=40$
Skipper-dawn=10%
Anonym= 20%
Prille=10%
langelund-= 10%
såfremt jeg ikke når de 5000$, vil projektet blive stoppet efter 3 måneder dvs. 1/6-2011
Nick: IJustRaise1
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/IJustRaise1/poker/results/0A89B42D870E4725B8E7323A113D58F3.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Zeus_6892/poker/results/5CDC66D6F3794F179D63CD38B4C7996B.html?t=2
Tjek evt mine stats fra Sharkscope. Har et + på 250$ på SNGer på FTP.
Modtager kun $ på FTP.
BAP projekt - Solgt
Bliver der splittet 50/50?
Jeg vil gerne reservere 10%
ja. Derfor det er en bap. Man får det man betaler for. Hvis kun når 4k$, så får jeg 2k og bapperne deler de sidste 2k efter hvor mange % de har købt.
Fint fint. Jeg har overført 40$
Kan jeg få dig til at sende en pm, når du starter?
jep. Jeg sender en pm til alle dem der køber. Og så later jeg en railing tråd med updates. Skal siges, at jeg selv smider 200$ i det, så skal have solgt alle 50%. Ellers må vi i fællesskab finde ud af hvad vi gør.
Regner med at starte d.1 det er 90% sikkert. Det er kun hvis der kommer noget i vejen, at jeg må starte en anden dag.
Der er en anonym som har taget 20%. Derfor er der 20% tilbage nu :)
Hvis jeg søger "IJustRaise1" på sharkscope får jeg en spiller der har total profit på
-$944 ?
jeg napper btw 10%, sendes fra mazizuzer
jeg napper 10%, sendes fra mazizuzer
@Langelund
Det er med tour også. Jeg skriver kun SNG.
@IRaiseYou1
ja min fejl, har søgt forkert ;((((
Held og lykke med vores projekt.
@IRaiseYou1
Du kan lige skrive din mail(msn) til mig i en PM. Så kan du skrive der når du starter projektet.