Som i overskriften. Kommer der et marts grindbet hvor Betfair fortsat sponsorerer sine spillere?
/Mads
Kommer der et marts grindbet?
Vi snakker lige med Skod og Pisfisk i morgen og vender tilbage her hurtigst muligt. Det er ingen hemmelighed, at vi (Betfair) har temmelig meget value til cash spillere i marts allerede i form af 50K Raked Hands, 25K Nordisk race og BME3 cash racet. Men det er ikke umuligt, skal bare lige til lommeregneren:-)
@Betfair
De races I har på jeres hjemmeside (til alle spillere), er det de samme races der kommer i marts?
@Langemand
Både og. Nok lettest for mig lige at liste dem her:
- $50.000 Raked Hands. 1-21 marts, er på sitet nu.
- $30.000 SNG leaderboard. Starter omkring d 20., og er ikke onsite endnu
- $25.000 Nordisk race kun for cash spillere fra DK/SWE/NO/FIN, starter 17/3, ikke onsite endnu
- GSOP promos. Der er specifikke Betfair promos ifm GSOP. Live og startede i går.
Sorry hvis det er lidt rodet. Skriver fra mobilen da vi er i flytterod i dag:-)
Mvh
Peter
Ok. Er der ingen points race i marts? Jeg spiller kun SNG, så det ser lidt skidt ud "kun" med et 30.000 $ race i forhold til februars races.
Hey Drenge.
Der kommer desværre IKKE et officielt PokerNet grindbet i Marts. Jeg håber dog en bruger vil tage initiativ til en Grindbet tråd. Så vil jeg selv gerne deltage i 50K hands, som jeg ikke når :)
MVH Skod
@Langemand
Der er ikke point race i marts. I stedet er der skruet op for point race i april og maj. Er du på PN aftale? I så fald er der jo Ongame racet også? Smid mig evt. en PM så kigger jeg gerne lige på din value.
+1 til 50k hænder i marts.