Irriterende mærkelig murstensvæg der pludselig er på bordet.. Nogen der ved om man kan få den typiske blå bordfarve frem igen?
Ændring af bord på BETFRED.
I min tid på Betfred virkede programmet Ipskinner fantastisk. Så kan du få lige hvilken farve, du vil :)
De har lavet software update i dag.
Et skridt tilbage til 90'erne i mine øjne. Deres gamle look var noget mere venligt overfor folk der multitabler eller spiller mange timer i træk.
Supertilt
Det er top $ i forhold til før. Prøv lige at give det et par dage. Hver gang jeg har spillet nyt skin eller det gamle har ændret sig så har det altid taget forbandet lang tid at vende sig til. Det her tog 5 min og jeg synes det er super komfortable.
Ja selvfølgelig bliver det nemmere når man vænner sig til det, men når man spiller 16 borde er det noget man får ondt i øjnene af, og det er ikke til at se hvis tur det er. - Der var mere flow i det gamle. Hvor mange borde spiller du noiD?
Kan faktisk godt li det. Især lydene er blevet lidt mere afdæmpet.
MVH Skod
Er fuldstændig enig i, at det oftest er et spørgsmål om tilvænning. Men der er et par ting som godt kunne blive justeret.
Det er lige som med film, næste action skal gerne fortsætte der hvor øjet ser. Når man spiller flere borde, eller bare har gang i noget andet ved siden af en enkelt turnering, så fandt jeg det genialt, at styrken af din hånd blev vist lige under floppet/kortene. Ikke så meget at tænke over; nu skal du lige dobbeltjekke nede i højre hjørne, at din royal flush er god nok ;-)
Desuden synes jeg jetonerne kommer til at lægge meget tæt på hinanden, når man spiller 10-handed, hvor det var mere overskueligt før.
Og generelt står det hele og blinker lidt som et juletræ den 24 Dec. Det kunne godt være lidt mere afdæmpet, både i farver og den spiller der står for tur.
Kramer
Nå ja, og man lider vel altid lidt af tangstanker. Så hvorfor kan autocenter ikke sidde lige der så dejligt i midten, og ikke lidt til højre ;-)
Det er enormt rart med den der warning, når man spiller superturbo, og mange borde, da den hjælper mig meget. Er sgu tit man lige misser en action. Tør ikke tænke på hvor mange AA jeg har foldet pre gennem tiderne, hvor det IKKE var bevist.
MVH Skod
Det kan godt være det er mig der er helt skævt på den - men er det ikke bare den samme software som f.eks betmost har haft i flere måneder, eller er der noget jeg overser?
Dadane.
Jeg tror enkelte IpokerSkins har været ude med denne opdatering før jo. Det er heller ikke første gang jeg ser den.
MVH Skod
@ Kramer
Kan du få autocenter til at virke med HEM ?
@ Kramer
Jeg er 95% sikker på, at jeg har fundet fejlen Autocenter + hem kører her nu.
Jesus jeg er en glad mand, spiller pt, skal nok skrive hvis der andre, som ikke har fået det til at virke tidligere.
Minimaxmod er i gang med at udvikle en ny version, og jeg er med til at beta teste den i øjeblikket.
Pt. har jeg modded Betfred til dette:
Full ring:
img858.imageshack.us/img858/844/10seat.png
6-max:
img30.imageshack.us/img30/7016/6seat.png
Programmøren Anton er interesseret i yderligere et begrænset antal testere så jeg foreslog ham at jeg kunne høre her på PN. Så hvis nogen herfra ikke kan vente til den rigtige udgave kan I oprette Jer på Minimaxmod's forum og sende en PM til Anton og skrive at I har læst denne post fra mig på Pokernet, og høre om I blive betatestere mod at give lidt feedback med bugs og forslag.
Denne Beta udgave virker KUN på Betfred, og kun sammen med et bestemt screenname. Så hvis I sender en PM til Anton skal han vide Jeres screenname (ikke login) og han sender så en kode tilbage som aktiverer programmet.
Det er ikke alle tidligere funktioner der er tilgængelige endnu, eks kan man endnu ikke modde lyden. Men man kan skifte bord, baggrund, kort, flytte rundt på seats, chips, kort osv. Og der kan downloades hvad andre har uploadet, eks mit ovenstående.
Edit. Kan pt KUN bruges til Hold'em, ikke Omaha. Medmindre man spiller Anette_15 style uden at kigge på holecards...