Munkebjerg/Homegame - Tilmelding
Sidder og snakker med Polarman og Gumple om vores munkebjergtur/homegame tur i Maj måned. Vi synes det var blevet en smule uoverskueligt hvem der kommer og måske kommer? hvem der sover? hvem der crasher i bil mm.
DERFOR, vil jeg gerne have folk til at melde ud i denne tråd når de ved med 112% sikkerhed om de kommer? og om de skal sove?
Altså......skriv KUN i denne tråd, hvis du er helt sikker på om du kommer!!
Eksempel:
Jeg kommer (alene) og vil GERNE overnatte i huset!!
Skal bruge overnatning:
Polarman + frue
Gumple
Tvis
Addict + frue
Slasquer
Kaktusdude + frue
Mokj
Royaldanish
Hus 1 er nu fuldt booket!! Prisen er sat til 100 kr. pr. overnatning (pr. mand.)
Hus 2 er bestilt og der er få pladser tilbage.
Pris mad/drikkevarer er 250 kr. pr. mand uanset om man overnatter eller ej
Deltager i Homegame/party, men overnatter IKKE!! (eller finder selv ud af overnatning)
Alt andet snak og diskutioner, synes jeg vi skal holde i denne tråd: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=241946
Husk iøvrigt at melde op i den anden tråd, hvad i mener er rimeligt ang budget til mad!!
SIDSTE TILMELDING FOR OVERNATNING 1. APRIL!!
Jeg vil lige nævne at det er ret vigtigt at vi finder ud af hurtigst muligt om hus nummer 2 skal lejes, jo længere det trækker ud jo større en chancen for at det bliver lejet ud til anden side.
kaktus+frue kommer og overnatter og til den 1 senest booker vi det hus skal bare lige finde ud af hvor mange der vil være med
Ser ikke ud til at være interesse i det : ( Men hvis det antal holder som er meldt til nu, så passer det lige med sengepladser i et hus. : )
Hus nummer 1 er belagt, følgende 8 får sengepladser :
Polarman + frue
Gumple
Tvis
Addict
Slasquer
Kaktusdude + frue
Hus nummer 2 kan stadig lejes hvis der er nogen som ønsker det, men i må skrive jer op, jeg kan ikke læse tanker endnu : )
BUMP ! !
Det er ved at være sidste udkald hvis hus nummer 2 skal lejes, er der ingen som er intresseret ?
Der står godt nok man ikke må skrive her undtagen hvis man melder sig under fanen, men hvis jeg kommer regner jeg med at crashe i min bil og evt låne en bruser eller bare en deo, som ikke er til damer.. :)
Der går rygter om at flere end dem, der allerede har meldt op, ønsker at komme og evt sove??
Vil da på det kraftigste anbefale at man melder op HURTIGST muligt og senest fredag, hvis man kommer
tvis@
er vel bare dem der skal sove der skal melde op senest fredag tror der mange der først køber sig ind i vejle fredag og i weekenden.
men mokj og royaldanish kommer også og de sover på den luftmadras jeg tager med efter aftale med polarman.
Hej Alle.
Jeg har besluttet at leje hus nummer 2, jeg lægger ud i første omgang, så kan folk bare betale når de dukker op. Prisen vil stadig være 100kr per overnatning, vil man deltage i øl,vand,chips, morgenmad og grill programmet om lørdagen må man slippe 250kr mere, det er et fund til de penge.
Der er senge-pladser til 16 personer, de 10 første pladser er booket så 6 senge tilbage, resten må tage til takke med hvad der er. : )
Polarman + frue
Gumple
Tvis
Addict
Slasquer
Kaktusdude + frue
Mokj + Royaldanish (nævnt som par da de ønsker dobbeltseng)
Ikke helt 100% jeg sover i huset, kan godt være jeg sover hos en mate i vejle, men betaler bare for en sikkerhedsskyld
er der en der kan tage et par sæt chip med så vi ikke kommer til at mangle og er der en der har turnement direktor instaleret på deres bærbar må i også godt tage den med.
@ kaktus
Jeg synes personligt det er rart at have lidt styr på hvor mange der kommer, SELVOM de ikke overnatter.
Men er ikke mig der står får huset, så kan da være ligeglad ;) jeg kan bare godt li at have styr på det.
@ mokj
Gælder dette også royal?? Har skrevet jer begge på som overnattende gæster.
tvis@
ja men folk er langsomme og royaldanish skal sove der mig der har tilmeldt ham han kommer fredag
For god ordens skyld vil jeg gerne påpege jeg stadig ikke er 100% sikker op at komme, bare så der ikke opstår en misforståelse.
Undertegnede har booket nedenstående emne på følgende lejebetingelser.
Emne 121-60-5585.
7130 Juelsminde
Ankomstdag 27-05-2011
Afrejsedag 30-05-2011
Undertegnede har booket nedenstående emne på følgende lejebetingelser.
Emne 121-60-5600.
7130 Juelsminde
Ankomstdag 26-05-2011
Afrejsedag 30-05-2011
Så er den ged barberet : )
Yep me to, håber det bliver en weekend som går over i historien : )
hej polar har bedt mig komme med nogle forslag til noget turneyværk så her er de.
100kr turbo 10min level 10k chip
200kr freezeout 15min level 10k chip
100kr 1r1a 15min level 1ok chip 10k rebuy 15k addon
400kr terminator 20min level 10k chip 300kr går til pricepool og 100kr går til bountychip.
250kr 1 addon 20min level 10k chip 20k addon.
pauser hver 2time i 10-15min
levels
50-100
100-200
200-400
300-600
400-800
500-1000
600-1200
800-1600
1000-2000
1250-2500
1500-3000
1750-3500
2000-4000
2500-5000
3000-6000
4000-8000
5000-10000
7500-15000
10000-20000
hvis i har andre forslag så kom med dem.
kaktus
Altså jeg er jo en gammel dreng :-)
Set i det lys at jeg kun kender jer alle via PN, synes jeg det kunne være hyggeligt med en dyb tour, med tid til snak og sjov. Personligt synes jeg 100-200,- i buyin er fint, så kan vi alle være med og derudover tæller æren i at rive ens kollegaer rundt, (I wish), for mit vedkommende mere end ussel mammon. Jeg synes rigtig fint om ideen med KO's, som giver lidt ekstra lir og muligheden for retten til at hovere lidt :-)
VH
Morten
Jeg er umiddelbart lidt mere ovre i den anden boldbane end slasquer, da tiden kan være lang for de som ryger på de tidlige levels, hvis touren er alt for dyb.. Man kan obv tage laptop med osv, men det er jo ikke det man er der for :) Behøver heller ikke være superturbo, men en struktur hvor tours kan overståes på 3-4-5 timer, er optimalt i min bog. Desuden kan det jo aftales at man ikke banker i 2-3 minutter hver gang der er en lidt tough beslutning :)
heller selv til 15min levels så tager den mellem 3-5 timer ca alt efter hvor mange vi blir
der kunne evt lave en 250kr med ko hvor ko var 50kr og så med 15min levels
Der kan jo spilles lidt cash-game for dem som ryger tidligt ud, her tænker jeg jo mest på jer andre : )
Er sgu lidt på niko's side her. Skulle man gå hen og være tidlig færdig med turneringen, er der jo ingen der siger at man ikke kan tage et spil mere??
Dem som bliver ryger tidligt ud kunne jo også gå igang med at lave mad, vaske op, gøre rent og ellers varte de resterende spillere op på bedst mulige måde. : D
Jeg vil meget gerne høre om der er flere som har besluttet sig for at overnatte, som det ser ud nu, kan prisen på 100kr per nat i hus nummer 2 ikke holdes, så please kom frisk så der ikke bliver totalt overbelastning på hus nummer 1.
Der er ikke nok tilmeldinger pt til at hus nr 2 bliver bestilt.. så kom ud af busken NU hvis den skal bestilles... det kan fandeneme ikke gøres billigere drenge.. Det bliver en KONGE weekend.. så se at få booket de senge pladser i hus nr 2 også!!
Kaktus og jeg har holdt et lille møde og vi besluttede at leje hus nummer 2 sammen, således at fruerne kan få lidt mere luft. Det betyder at der pt er 7 mand booket til hus nummer 1.
Mvh
Polarman
ja det tager vi for os selv så fruerne har et sted de kan gå hen hvis de ikke gider os mere blev vi enige om det ville de nok værdsætte
Pu-ha, jeg har ikke fået fortalt min kone om denne weekend endnu.... : ( Wish me luck.
Ja ja, var ikke lige helt frisk. : )