Godt odds på Flandern rundt

#1| 0

Hey Pn.
Vil da lige dele denne med resten af flokken :)
Danbook ligger med 4.25 på cancellara som vinder på søndag et stykke over de andre bookies, hvor næstehøjeste ligger på 2.80. Har smidt et par bets herinde før, men er heldigvis ikke ramt af pnjinx.

GL med den drenge

30-03-2011 01:19 #2| 0

Flot odds, han har været suvenræn i den slags løb inden for de sidste par år.

Kender intet til rytternes form osv. da jeg ikke længere er den store cykelfan.

Odds 51 på Stijn Devolder ser dog godt ud, og et longshot på enorme Johan Van Summeren ser heller ikke dumt ud odds 251.

(odds fra Bet365, har ikke tjekket markedet, kun brugt dette som vejledende odds)

30-03-2011 01:25 #3| 0

@ Morjen
Ja udemærket odds på Devolder også. Sad og så 3 dage ved panne idag, hvor han var meget aktiv. Virker dog ikke som om han har timet formen helt, da han ikke formåede at få slået afgørende huller - men han er bestemt ikke dårligt kørende. Bet 365 er dog højest med devolder og van summeren, så dem rammer du meget godt ;)

30-03-2011 01:30 #4| 0

Var det ikke noget med han var ved at ligge op til at blive lidt mere bjergged?

30-03-2011 01:41 #5| 0

Vil sige der er fine penge at hente hvis man har en stor betting bankroll. Jeg synes virkelig odds på Pozzato og Ballan er alt for lave. De odds er 100% sat efter fortidens bedrifter fremfor hvad de nu kan i dette terræn. Derfor sælg disse.

Ps. havde glemt der var Flandern Rundt her på søndag, så lækkert at jeg nu har noget fornuftigt at fordrive mine onde tømmermænd med. Ty OP.

30-03-2011 01:42 #6| 0

Nu følger jeg selv meget - rigtig meget, med i cykling, og det er et rigtig rigtig godt odds på Cancellara. Han er simpelthen et niveau over alle andre og er klar storfavorit, selvom alt jo kan ske i Flandern Rundt, det er trods alt derfor det er et af de største løb overhovedet i cykelsport :)

30-03-2011 03:26 #7| 0

det er fandme et flot odds, jeg satte straks 1k ind for at spille, de tager så imod helt op til 5kr på fabian, hvad fanden i helvede sker der for den lorte side....til gengæld kommer det nok til at tage længe og tabe sine penge...øv

30-03-2011 05:17 #8| 0
ROI: 0% (0)

Tak for info, zxcvb.

Jeg ville også have sat en god mønt på Cancellara hos Danbook, men nu gider jeg sgu ikke oprette mig.

30-03-2011 05:57 #9| 0
ROI: 143.52% (86)

jeg fik ham da for en pæn slat på danbook, dog 2-3 dage siden så kan være de har lukket ned.

30-03-2011 08:19 #10| 0

Danbook plejern u godt nok ikke at have så lave limits..

Anyway et okay odds, tror dog man skal passe på med at overvurdere værdien, i et løb som flandern. Uheldsfaktoren fjerner altså også lidt procenter - og lige nu kan det være svært at vide, hvor man har de forskellige ryttere...

30-03-2011 12:59 #11| 0

@zxcvb
Kunne da ellers stikke godt afsted på ham :)

@ Madsmk
Ingen tvivl om at cykling er en sport med mange ubekendte faktorer, men når oddset er så massivt overodds er der ingen tvivl om at der er stor værdi i det :)

Nogle gode tips til hvilke sider der generelt er gode med h2h bets i cykling ? :)

30-03-2011 16:52 #12| 0

På Unibet giver Fab Fabian 2.65 gange skillingerne. Aldrig set så lave vinderodds for et cykelløb. Og det er da også meget svært at se, hvem der skal slå ham.

Jeg har taget en frisker på Nick Nuyens til 50 x mønten og Thor Hushovd i top 3 til 4.75, hvilket er pænt betalt.

Nuyens er tidligere blevet toer i Flandern Rundt og ser ud til at være kommet ovenpå efter sine to skodsæsoner hos Rabobank.

Hans sejr for nylig i Dwars door Vlaanderen havde høj klasse.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar