@Mermaid poker

#1| 0

Respekterer I ikke at man ikke vil modtage sms'er fra jer?

Jeg har i dag modtaget en sms fra jer hvor I reklamerer for Online DM. I min historie kan jeg se at d. 15. marts 2010 har fået følgende besked:
"Hej! Vi savner dig på Mermaid Poker. Få €10 ind på kontoen ved at bla bla bla...
Afmeld; send STOP til 1722"

Dette har jeg så gjort og fået svar retur

"Tak for din besked, du er nu afmeldt sms fra Mermaid"

Men beskeden i dag modbeviser det sgu lidt

Jeg har før været tilfreds med jeres side, men det der er da for irriterende. Skal jeg virkelig ind og ændre i min profil for at undgå sms'erne!?

31-03-2011 18:10 #2| 0

De virker godt nok pressede i deres markedsføring de forskellige sites.

Synes det er ret utroligt, hvis ikke de kan respektere, at folk ikke ønsker kontakt fra dem via tlf.....vel ikke alle der er lige åbensindede omkring deres spil, og ønsker et opkald eller sms fra dem midt under en familiefest, på arbejdet el.lign.

Mails kan de for min skyld spamme lige så meget med de vil, der kommer alligevel så meget i forvejen fra suspekte steder ( gad vide hvor de får mailoplysningerne fra ), som bare skal slettes dagligt.

31-03-2011 18:19 #3| 0

@Razga

Jeg har lige talt med vores SMS udbyder. De fortæller at de helt sikkert sletter alle der afmelder, hvilket de lister vi bagefter modtager også viser. Så der må i dit tilfælde være sket en fejl og det beklager vi meget.
Vi vil for alt i verden ikke spamme folk og har stor respekt når folk vil afmeldes, om det så er på SMS eller email.

31-03-2011 18:23 #4| 0

@Razga

At gå ind og ændre det i din profil hos mermaid tager måske 1/10 af den tid, du har brugt på at skrive det her indlæg..

31-03-2011 18:23 #5| 0

Har fået den samme sms idag, og har tidligere også sendt den STOP-sms til dem uden at det virker.

Fat nu vi ikke gider jeres tåbelige sms´er!

31-03-2011 18:37 #6| 0
OP

@Muffies

Kan sgu ikke finde et sted at logge ind på www.mermaidpoker.com

31-03-2011 18:47 #7| 0

Jeg fik også en besked i dag, der sluttede med "Afm: MPSTOP", hvilket jeg gjorde og fik en bekræftelse... Håber da at det virker :S

31-03-2011 20:22 #8| 0

Dét at det er træls for kunderne er én ting. Dét at det er i strid med markedsføringsloven er en helt anden. Det er i strid med loven at markedsføre på telefon i Danmark uden brugerens samtykke. Teknisk set kunne i sagsøge mermaid hvis det fortsætter, dog ville det ikke være noget værd. :P

10-04-2011 12:23 #9| 0
OP

Så er den gal igen.

Har i dag modtaget endnu en påmindelse om Online DM til trods for, at jeg nu har afmeldt mig TO gange.

Ps. Hvor på www.mermaidpoker.com kan man framelde sig? Kan ikke finde ud af at logge på.

10-04-2011 12:34 #10| 0

Støtter helt Razga på denne her:

"Søndag 31/03 kl 16.35:

Søndag 10. april er der Online DM med added 50.000,-. Kval er i gang og du kan vinde en plads for kun 11 Euro. Tilmeld dig på Mermaid Poker! Afm: MPSTOP"

Mit svar:

"31/03 kl 16:36:

MPSTOP"

Svar fra 1277:

"31/03 kl 16:36

Du er nu afmeldt og vil ikke modtage flere beskeder."

----------------------

"I dag kl 10:07:

Hej! Idag kl. 19 starter ODM på Mermaid. Gå ikke glip af denne turnering. Last Chance kval. I dag kl. 13-14-15 på Mermaid Poker. God fornøjelse! Afm: MPSTOP"

------------------------

Så vidt jeg husker havde jeg allerede én gang før i tiden afmeldt mig den service, men det ignorerer Mermaid bare og sender aldeles ligegyldigt spam. Som Razga, så hælder jeg også til at slette min konto. Kan vi få Mermaid på banen med en forklaring?

EDIT: En service, som jeg ikke selv er klar over, at jeg nogensinde har tilmeldt mig. Jeg plejer ALTID at vælge alle former for sms-services fra, og jeg har aldrig haft problemer eller modtaget fra andre end Mermaid. Og det altså nu på trods af at have afmeldt mig to gange og fået det bekræftet. (en gang, jeg kan finde i telefonens hukommelse. Den anden var på den gamle telefon, så er kun min egen hukommelse - men uden tilmelding og med mindst en bekræftet afmelding, så burde det også være nok).

10-04-2011 12:47 #11| 0

Zorro & Razga +1

10-04-2011 12:52 #12| 0

Nu har jeg forsøgt at updatere deres software for at logge på og ændre mit telefonnummer derinde. Det mislykkedes så (måske ikke Mermaid's skyld, at den i 5 forsøg meldte fejl på autoupdaten, men når man i forvejen er irriteret, så er det bestemt heller ikke noget, der tæller til deres fordel).

Det endte med, at jeg uninstallede og installede igen. Derefter gik jeg ind og ændrede mit telefonnummer til et ikke-eksisterende. Jeg håber, at det afhjælper problemet. Men er på ALLE måder uacceptabelt, at det bør være nødvendigt at forfalske sine kontaktoplysninger.

Mermaidpoker er røget langt ned på min liste over pokerudbydere, jeg bryder mig mest om.

10-04-2011 13:36 #13| 0

@ZorroDK

Jeg kan igen kun beklage.
Har igen haft fat i vores SMS udbyder, der hårdnakket siger at personer der afmelder sig med MPSTOP, helt sikkert bliver afmeldt.
Han siger at i enten må have skrevet forkert eller haft flere konti på Mermaid !

Jeg kan jo kun som pokerudbyder tage jeres skriverier til efterretning og efterfølgende evaluere om vi en anden gang vil bruge SMS i forbindelse med Online DM.

Mvh
Pierre
Mermaid Gaming Ltd.

10-04-2011 13:49 #14| 0

Det lyder som en god forklaring. Det hjælper ikke ligefrem på min støtte overfor Mermaid, at de efterfølgende mener, at jeg lyver.

Vi er flere, der har afmeldt os på den her måde, hvor det ikke har hjulpet. Vi har historie på vores telefon, der viser, at vi har besvaret den besked, vi har modtaget (til det nummer, det kom fra, nemlig 1277), jeg har i dette sekund checked, at jeg har stavet MPSTOP korrekt, og at jeg ligeledes har modtaget BEKRÆFTELSE på, at det er afmeldt.

Alligevel mener I, at man har skrevet forkert? Hvordan modtager jeg så min bekræftelse... Og hvorfor sender I en bekræftelse ud til folk, der ikke har skrevet til jer (hvis jeg har skrevet forkert, så kan I jo ikke have modtaget den?).

Må nok sige, at den undskyldning er tæt på det lammeste, jeg længe har hørt. Især, når vi er flere, der oplever det. PLUS at vi rent faktisk modtager bekræftelse hver gang på, at det er afmeldt!

10-04-2011 13:56 #15| 0

Undskyld, jeg er også bare temmelig irritabel de her dage.

Jeg forstår godt, at det sikkert er en SMS-udbyder, der spammer, mere end det er jer. Men så vil jeg bare lige gøre jer opmærksom på, at de nok ikke er de bedste at benytte til markedsføring, for ja, det irriterer mig temmelig meget. Og jeg er tydeligvis ikke den eneste.

Jeg tror ikke på det, han fortæller. At det er grunden. Det er bare at slippe af med aben, så at sige...

Men nu har jeg ændret mine kontaktoplysninger, så de ikke længere er korrekte på Mermaidpoker. Jeg kan ikke se anden måde at slippe for de sms'er på. (Det var det eller slette min konto).

10-04-2011 14:08 #16| 0

Det er én sms-besked gutter, jeg håber sgu lige i klarer den.

10-04-2011 14:14 #17| 0

som Nilsson.

Hvis det er en de største bekymringer i har, så er i godt med ;)

Mon ikke det er fordi i har haft en anden konto engang inden i fik rakeback ? ;)

10-04-2011 14:25 #18| 0

Hvis man har afmeldt sig noget gentagne gange (som man i øvrigt aldrig er blevet tilmeldt), så er det da generende, at det bliver ved og ved...?

Uafhængigt af om det er "en af de største bekymringer", man har...

Og nej, multiaccounter ikke på Mernaid. Har kun spillet derinde for at deltage i noget race-halløj, hvilket de i øvrigt skal have pluspoints for.

10-04-2011 18:25 #19| 0

Det havde været et insta-anmeldelse fra min side!

10-04-2011 18:44 #20| 0

Anmeld det!

Der er kæmpebøder for spam efter EU-retten

10-04-2011 18:58 #21| 0

Oh gosh, hvor skal der lidt til.

10-04-2011 19:01 #22| 0

Vil da også lige melde mig i koret af folk der bliver ved med at få spam efter man har afmeldt sig, og også fået en bekræftelse af at man nu er afmeldt.

@Mermaid tror i skal overveje at få en ny SMS-udbyder...

10-04-2011 19:33 #23| 0

Jeg har samme problem. Har afmeldt mig, men fik en besked i morges. Lidt irriterende.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar