jeg spiller 5.5$ non og 6.5$ turbo 9 pers, max 8 stk af gangen, når rullen er > 200$ må der tages skud på max 45 pers. sng samme bi,
Når rullen rammer 500$ må der spilles 11$non og 12$ turbo 9 pers max 8 stk af gangen og igen > 500$ må der tages skud på max 45 pers sng samme bi. Rulle <350$ ned i bi igen.
Når rullen rammer 700$ sendes 100$ retur til staker, dette gøres 2 gange, så er start rulle tilbagebetalt, deal slutter 15. juni eller ved 2000$
Spillet foregår på FTP, og rakeback på 27% indgår i dealen.
Deal 50/50 efter bi.
SNG deal med Kris_rem
Start rulle 200$
Løbende rulle 304$
Antal 9 pers 5.5$:111
Antal 9 pers 6.5$:458
Antal 9 pers 12$: 92
Gl med dealen : ) Ps: hvad er dit nick på Ftp ? Jeg spiller selv på sammen leves og vil ikke blankes af : )
Tak for opbakningen, men hvis det går efter planen, så er jeg hoppet op i bi om ca. 14 dage, så kan du selv rense Dem på dette bi ;O).
Jeg kan ikke hæve fra FTP til min MB, så hvis du skal bruge nogle skrub $ på FTP og vil bytte dem med MB eller stars $, så send en PM - staker har nemlig ingen FTP konto, og jeg skal jo snart afregne ham iflg. aftalen.
Åh.. nu gider man sgu snart ikke mere støtte nye spillere herinde altså..det er for vildt efterhånden det her.
Ahh toppar.. mon ikke han bare er out of reach pt? kan da ikke tror andet her... giv det lidt tid Bælte dye.
hmm mon ikke han er på ferie??
Måske - han er desværre fortsat voldsomt aktiv på FT, hvilket ærger mig :(
er der egentlig kommet en afklaring her... han spiller jo en del på stars!!
Det lugter lidt af at black friday har sin årsag her.. toppar har $ låst på FTP og vil ikke overfør på stars/MB..