Jeg har forgæves forsøgt udbetaling fra Full Tilt. Min udbetaling er til Neteller - og jeg har prøvet både lørdag og igen idag, søndag.
Normalt er pengene tilgængelige instant på Neteller - men begge withdrawals her i weekenden står fortsat under "Processing" når jeg klikker på history i full tilt klienten.
Så mit spørgsmål er om der er nogen, der efter begivenhederne i fredags har haft held med at overføre penge fra full tilt til Neteller, hvor pengene instant har været tilgængelige på Neteller?
Full Tilt Udbetaling
Kan se i den lange tråd om emnet der har været adskillige succesfulde til MB (dog også nogle der ikke kunne) -> om du kan bruge til noget ved jeg ikk, men så er det da på plads !
@ hit-med-dem
Det er helt specifikt succesfulde udbetalinger til Neteller jeg søger efter.
Alt andet i klienten ser ud til at fungere normalt - bortset lige fra disse udbetalinger til Neteller.
Helt i orden - Mindes dog ikke at have læst om det i den lange tråd -> uden at være helt 100 på det. GL med det hvert fald :)
Kom så, flere tråde om samme emne!! please!!
Ville det være muligt at hive ud til en mates Moneybookers, hvis man laver et lille deposit, eller er det dumt når det er et andet navn osv.. ?
Kommer an på hvor meget du har udbetalt
for mit eget vedkommende kommer de første 1000$ om ugen med det samme de efterfølgene kommer inden de næste 24 timer
Kim
Har ventet i fem dage nu på udbetling full tilt->neteller og PokerStars->neteller. begge står som pending i de respektive klienter.
Har nogen lykkedes med at få penge ud efter black friday?
jeg har osse ventet sideni fredags, osse til neteller. Har skrevet til dem, men fik en standard mail, hvor der stod, atr det kunne tage op til 48 timer, men at der i øjeblikket var pres på deres udbetaling, så det ville nok tage lid længere.
det er på ftp
Har samme problem.. :( - fik dog, her til morgen, langt om længe svar fra supporten:
Hello xxxxxxx,
Thank you for your email to Full Tilt Poker.
Due to some recent developements we are experiencing some delays in the processing of Neteller withdrawals, and unfortunately we are unable to cancel the request at this time.
We are not sure yet when this backlog will be cleared but rest assured that your funds are safe, and that we are working hard to get your money to you as soon as possible.
Thank you for your patience. If there's anything else we can do for you, please feel free to email us.
Regards,
Frank
Full Tilt Poker Support
Ok.
Hvad med Moneybookers - nogen der har haft held den vej? Eller til bankkonto?
Jeg ved jeg har forsøgt en 10-25 gange hver dag siden sorte fredag på og whitdraw til Moneybbokers, og den bliver ved med og sige "vi kan ikke behandle din overførelse på nuværende tidspunkt forsøg venligst igen senere."
mine penge fra PokerStars kom igår , mangler stadig fra fulltilt.
Jeg har ventet siden fredag aften på en udbetaling fra ftp til neteller. Står stadig som "behandler".
Nogen som ved hvordan jeg annullerer min udbetaling? Så vil jeg prøve at overføre til en ven som kan overføre til mig fra hans til min neteller
Jeg har skrevet et par gange til full tilt support og bedt dem annullere mine overførsler til Neteller - desværre var svaret fra support lidt nedslående:
Thank you for contacting us.
Unfortunately, your withdrawal request cannot be canceled because it has already been processed to your Neteller account but for the problem we told you in the previous mail we don't know when the money will be accredited on your account.
We apologize fro the inconvenience and thank you for the patience.
If there's anything else we can help you with, please let us know. We're always here to help
er der andre end mig der får denne besked hver gang man prøver at trække ud til MB?
“We cannot process your transaction at this time. Please try again later”
Nu har den besked kommet i 3 dage.. support svare ikke på min mail.. så jeg er ved at være en smule irreteret på FTP..
Nogle som har prøvet at sætte 10$ ind og så kunne trække lortet ud bagefter?
@gumble nej jeg får den på dansk ;)
"vi kan ikke behandle din overførelse på nuværende tidspunkt forsøg venligst igen senere."
Har depositet siden fredag, og cashet fint siden, men kan ikke rigtig få mine penge ud :)
ok.. så må vi vel bare væbne os med tålmodighed... selv om jeg skal bruge de $$ jeg har stående der inde... men kan intet gøre..
Tak for svar :)
Jeg hev mandag en god slat guld ud mandag til visa og havde dem onsdag. Storartet.
Har lavet et cashout request i dag til Netller, kunne ikke til Moneybookers.
Ser ud til at man skal væbne sig med tilmådighed en 3-4 dage. Har ligesom andre tidligere fået pegene inden for få sekunder på neteller eller MB.
Jeg fik mine penge fra stars i går efter at ha trukket ud den 15. Det var til Moneybookers.
Fra tilten sker der det samme som xschultz92 beskriver. Jeg har en gang få dem over som "pending" - men fik rejectet udbetalingen. Det har endnu ikke været muligt at få et svar fra support om hvorfor.
Jeg har fået dette svar fra FTP´s support:
Hello xxx
Thank you for your query.
Unfortunately Moneybookers withdrawal is currently unavailable.
Please visit the Full Tilt Poker Cashier for available withdrawal methods.
We are working as a priority to restore all available Withdrawal methods to you. We apologise for any inconvenience caused.
Thank you for your patience in this matter.
Also, it might please you to know that we now offer support in Danish Should you wish to take advantage of this service, all you have to do is write to us in Danish in the future.
Regards,
Shi
Full Tilt Poker Support
Nogen der har fået udbetalt deres penge fra FTP til Neteller endnu?
Jeg har haft en udbetaling til Neteller fra Tilt ventende i 4-5 dage og stadig intet fra dem. Hverken mails eller andet.
Gode nyheder.
Den første af 2 overførsler jeg har foretaget til Neteller er omsider landet på min Neteller konto idag.
Jeg foretog dette withdrawal i lørdags - så det tog altså med andre ord 6 dage.
@Muhsen
Godt at høre og tak for update:).
Jeg udbetalte sidste fredag og mine er stadigvæk ikke kommet, men det er jo bare at have tålmodighed.
Flere på 2+2 skriver at de har modtaget Neteller withdrawals fra FTP her til aften.
Kender et par stykker, der har fået udbetaling til neteller fra fulltilt for et par dage siden. De lavede udbetaling på black friday og det var ret store udbetalinger, så det ser ud til at de kommet.
Jeg modtog mine $ fra FTP til Neteller her til aften.
Nu har jeg ventet i 7 dage på mine dolls, til neteller transfer.
Nogen der har samme problem?..
Ja og supporten svare bare at der normalt går 24-48 timer men jeg gerne skulle være godkendt "shortly" og det er 4 dage siden :S.
KÆRE VENNER
FULL TILT ER DEN DÅRLIGSTE POKER SIDE I UNIVERSET TIL AT PROVIDE GO SERVICE.... DE ER FULDSTÆNDIG KOLDE I RØVEN OG ALT FOREGÅR PÅ DERES PRÆMISSER. BOYKOT SIDEN OG SPIL ANDRE STEDER....FUCK FULL TILT. DER ER ALTID PROBLEMER MED DERES SERVICE, OG FOLK VENTER I UGER PÅ AT FÅ SVAR PÅ SELV DE SIMPLESTE SPØRGSMÅL....
FORSTÅ DET NU!!!!!
BOYKOT DEM
Rolig nu, Bananamontana.
Synes nu jeg plejer at få svar inden for 24 timer, og mine penge plejer at gå over insta via neteller. Er forståeligt det tager længere tid efter "black friday" men ville da bare lige høre om der var andre der stod i samme situation.
Vil da helt sikkert vende tilbage til ftp når vinden har lagt sig.
$ Modtaget fra FTP til min Neteller her til aften.
Lavet en lige en Local Bank Transfer på 1k+ i går. Den kom i dag! :D
Edit: Moneybookers ser dog ikke ud til at virke. Jeg får i alle fald kun besked om prøve igen senere (hvilket jeg har gjort i nogle dage nu :/ )
Nogen der ved om udbetaling til Neteller er kommet tilbage til vanlig standard - dvs. noget der ligner instant til rådighed på Neteller eller er ventetiden stadig 7-18 dage?
Jeg har ventet i en uge nu på min udbetaling til neteller. Har ingen erfaring med udbetaling fra FT til neteller før, så ved ikke om det er dårligere end normalt.
oliu3, de plejer at være der insta :(
udbetalingerne er på vej drenge (: !
Ved ikke om det har noget at gøre med nyhederne MadsR linker til, Phil Iveys boykot eller om det bare er et tilfælde, men jeg har i hvert fald lige fået mine penge til neteller i dag, efter jeg bad om udbetaling d.25 maj
Mener folk man skal trække sine skillinger ud på full tilt med alt det ballade der foregår? Hvem ved hvad Ivey sagen her ender med?
Eller kan jeg trygt spille videre på ft?
Tager det stadigvæk en krig ved udbetaling til neteller eller er det insta ?
@ AnMKr
Det er pænt blåøjet hvis du ikke selv kan svare på det spørgsmål.
AduroDK
nope men har stadig problemer med MB.
So far 18 dage om at udbetale 200 dollar til Neteller...puke...
Har skrevet mail til dem flere gange, og udelukkende std. svar og intet konkret... De foreslår man trækker penge ud på andre måder....
@Troels
Foreslår FT at man trækker pengene på andre måder? Er det neteller som er "problemet" eller?
Oplever desværre også standard svar på standard svar, og har endda fået at vide pengene var blevet udbetalt (hvilket selvfølgelig viste sig ikke at være sandt).
De vil dog heller ikke annullere min udbetaling, så kan desværre ikke trække dem ud på anden måde :(
Indtil videre er de første 10 dage i hvert fald gået :(
Har indbetalt over 1000 $ med ewire den seneste uge og trukket ud igen via Neteller i små portioner. Tog aldrig mere end 24 timer at få dem ud.
Jeg trak 4k ud i Søndags, og de er lige gået ind på min konto idag. Har aldrig haft problemer med FTP.
trak bare ud på mit mastercard eftersom MB tilsyneladende var nede, det tog 2½ dag og så var de der.
Jeg har trukket ud to gange til visa her for nylig. I begge tilfælde stod pengene på min konto efter ca. en uge.
/Mads