Sidder her til aften og grinder tours, pludselig crasher min betfred klient, den kan jeg ikke connecte til igen, så crasher min ongame ( betsafe ) klient. well okay laver en hurtigt genstart af min bærbare, nu kan jeg pludselig kun logge ind på betfred, og det tog en KRIG! det er ikke problemet nu, nu siger ALLE mine ongame klienter de ikke kan forbinde til server? wtf. får dog åbnet betsafe til sidst.
her bliver det sjovt ALLE hjemmesider jeg forsøer og åbne, ALLE undtagen Pokernet ser sådan her ud
Denne webside er ikke tilgængelig
Websiden på espn.com/ kan være midlertidigt nede, eller også er den permanent flyttet til en ny webadresse.
Her er nogle forslag:
Genindlæs denne webside senere.
Fejl 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Serveren blev ikke fundet.
ALLE siderne, fb, bt, div sports/betting sites, fiske forum, ALT andet end pn ender sådan?? jeg har genstartet min laptop, jeg har fjernet cookies/tømt cache, Etc et, jeg forstår INGENting af det her, for som sagt ON fungere 100% .
Nogen gæt på hvad der kan være galt???
Computer/net problemer.
22-04-2011 03:06
#1|
0
22-04-2011 03:14
#2|
0
fanme sick pn fungere. Men er overbevist om det må være et problem inde hos 3. Det kan vel ikke væære andet når alle har de her problemer?
Dybt suk altså... Håber fanme de får ringet til en tekniker joe meget snart...
22-04-2011 03:16
#3|
0
Har efterhånden så mange dårligge oplevelser med det lorte firma.... jeg burde sparkes 50 gange i skridtet for ikke og have skiftet/back up forbindelse endnu.. Jeeeez
22-04-2011 03:21
#4|
0
Første gang min dør på denne her måde... fanme surt altså hvis du grindede...
22-04-2011 03:23
#5|
0
Det gjorde jeg obv.. GG life. Nåede dog og vinde min ongame tour.
22-04-2011 03:24
#6|
0
sick. men gz med sejren da. :)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!