Er der nogle af jer, som har haft succes med withdrawal dagene EFTER black friday?
Havde lidt penge på ftp, som jeg ville trække ud efter black friday, men de har nu stået som processing lige siden. FTP siger at de ikke ved hvordan at der er styr på det, men at pengene er sikre.
Edit: det er NETeller jeg brugte. ville check have været bedre?
Fulltilt, problem med cashout
nej har stadig ikk fået mit. jeg cashede ud black friday unden at vide hvad der var sket bare for at cash ud.
men intet fået
Jeg cashede ud black friday fra PokerStars og havde pengene på kontoen den 20. Der var tale om ca. 100-120 dollars
Ingen problemer her.
Jeg har haft succes, med at trække ud til mit visa.
Jeg withdrawede tirsdag inden påske, og havde dem om tirsdagen efter.
Om det tog så lang tid p.g.a påske, black friday eller andet ved jeg ikke, men jeg fik dem da.
Lørdag morgen efter Black freday træk jeg et større beløb ud til bank, fik svar på mail om at der vil gå lidt tid pga af Black friday men pt. er der ikke komme nogen, og de svare ikke mere på mail.
Så man må vel bare vente.
Generelt er det vel tilt>neteller der er problemet? Har samme problem....
jeg har fået til neteller. Jeg foretog udbetaling black friday. gik ca en uge.
Tilt har problemer med at udbetale til MB af ukendt grund. De har skrevet på 2+2 at det er en "priority" at få det løst asap. Dog har alle fået en fin trøstebonus :)
Hvad går den bonus ud på? Jeg har forsøgt at trække ud til MB, men er blevet afvist.