Hej PN
Jeg har de sidste par måneder arbejdet på at udvikle et Bet Pot program til iPoker netværket.
Lige nu er funktionaliteten begrænset, men det er tanken at det skal blive en fuldblodskonkurrent til n9-monks Bet Pot program og ikke mindst TableNinja. Der vil derfor løbende komme opdateringer efterhånden som nye features introduceres.
For at få så meget brugbar feedback som muligt tidligt i forløbet, frigiver jeg det nu i en privat beta version. Jeg er derfor på udkig efter beta-testere.
Jeg har skrevet et blog-indlæg om projektet her: www.mypokerblog.com/sharkfish.
Hvis du har lyst til at være med, så svar via bloggen, her i tråden, via PM eller send en mail til [email protected].
Håber I vil tage godt i mod projektet.
ded-
SharkFish: Nyt iPoker Bet Pot program
Det ser rigtig godt ud. Du har formået at tage alt det bedste fra TableNinja og smidt resten væk, wd. Hvis du får grid-funktionen til at virke på tværs af de forskellige eurosites, så har du i hvert fald én sikker kunde ;)
Ser meget spændende ud. Tør ikke lige teste det lige nu, da jeg har lidt travlt med grindingen, og det ikke er optimalt for mig at teste det, mens jeg skal spille for fuld kapacitet de timer jeg får smidt i det.
Jeg vil i stedet nævne nogle af de ting jeg gerne vil have, uden at vide om de allerede er der.
Spiller SNG's og mangler:
Auto reg til tours Big time, som TN har. Også funktionen med kun at tilmelde sig tours, hvor der max er X af de spillere man har tagget som regs er interessant.
Betting sizes skal differencieres alt efter levels, men også efter hvilken type SNG man spiller. Kan der f.eks. differentieres imellem DoN og normal SNG, og kan man indstille den til at bette 2X på level 1 og 2-2,2X på level 4?
PLEASE find en løsning på at lukke alle de irriterende popups når man regger, og når man ryger ud/vinder.
Det var lige de vigtigste ting jeg kunne komme på. GL med projektet.
MVH Skod
@HansPeter
Tak for de pæne ord.
@skod
Dine input er noteret. Tak for dem.
@Jer som har PM'et
Jeg vender tilbage i løbet af i morgen med mere info.
Der er stadig plads til flere beta-testere, for de der måtte have mod på det.
ded-