LUMMER SHEEP - PSC: Event XI
LUMMER-SHEEP
Spillets regler
Dette er en standard omgang SHEEP.
Spillet går kort sagt ud på at matche andre folks svar for at opnå den højeste score til sidst. Hvis to personer svarer A til spørgsmål 1, så får disse to personer 2 point hver. Hvis fem personer svarer B, får disse personer 5 point hver osv.
Du skal bare sende mig en PM med svar på de nedenstående spørgsmål
Sørg for at svare i rigtig rækkefølge og at svare på alle spørgsmålene.
Hvis du har brug for at ændre din entry, så send en hel ny liste i stedet for "svar 2 skal lige ændres til X".
Jeg retter ikke i dine entries - du har eget ansvar for at sende det i korrekt form!
Svar skal være indsendt senest fredag, d. 10. juni kl. 22.59
Reveal d. 11. juni
Lummer betyder uanstændigt/vovet med erotisk indhold, - kort sagt noget der er lidt småperverst,
Her kommer spørgsmålene:
1. Lummer person i TV-serien Matador?
2. Mest lumre navn på noget slik, der kan købes i en dansk butik?
3. Lummer profession?
4. Mest lumre Paradise Hotel deltager ever?
5. Lummer dansk komiker?
6. Mest lumre danske politiker?
7. Mest lumre danske ord? (Lummer = 0 point)
8. Lummer amerikansk TV-serie?
9. Mest lumre danske bynavn?
10. Lummer dommer i X-faktor eller Talent 2000-konkurrencerne? (Thomas Blachman = 0 point)
11. Lummert pokerudtryk?
12. Mest lumre betegnelse på en drink?
13: Lummert madudtryk?
14: Et lummert sted om sommeren?
15: Mest lumre deltager i PokerNet Sheep Championship 2011?
16: Lummer association - når jeg siger ”master”, hvilket lummert ord, tænker du så først på? (Et svar på mere end 1 ord eller en forkortelse, der dækker over flere ord = 0 point)
17: Samme betingelser som forrige spørgsmål - når jeg siger ”chokolade”, hvilket lummert ord, tænker du først på?
God fornøjelse!
Så man skal altså tænke lidt småperverst til den her ... det skal nok blive sjovt!
Så man skal altså tænke lidt småperverst til den her ... det skal nok blive sjovt!
IN, elendig besvarelse...
Jeg har indsendt en endnu dårligere besvarelse end Granatens :D
LOL næppe :) min tog ca 2 min...
Tuz her (gider ikke logge mikkmakk ud fordi PN kokser totalt i logon/logof for os)
BUMP!!
SINGLE BUMP, - fordi jeg ikke gider høre på, at man har overset tråden.
Ikke flere bump herfra.
Med lummerhilsen!
Efter at have researchet lidt på hvad det her forumspil går ud på, så melder jeg min ankomst, og regner med at gå helt i tops :)
Addd en sheep.
Men sendt det er den. :-)
Og reaveal under Le Mans - det kan næppe være bedre
Jeg er bestemt også IN.
Får bare først sendt afsted i morgen.
Har siddet og grublet med den lidt, men der var simpelthen for mange jeg var i tvivl om, til at jeg ville sende den ind endnu :)
IN
Der er nogle af dem, hvor jeg bare er sikker på, at jeg acer... Og nogle, vhor jeg har fedtspillet og bare satset på at få et par points... Men man skal jo give det et forsøg :)
Så vælter det ind med lumre beskeder, og det endda uden tråden er bumpet.
Der er lidt under et døgn til dead-line.
8)
"Svar skal være indsendt senest fredag, d. 10. juni kl. 22.59"
+
"Der er lidt under et døgn til dead-line."
Meh kom først i tanke om det nu. Har indsendt en besvarelse og håber jeg får lov at være med, men hvis GM/flertallet er imod er der obv ikke noget at gøre. De der eksamener fylder for meget i ens liv :P
Jeg er sådan et venligt menneske, at jeg synes alle skal have lov til at være med.. og medmindre der er 4567890 andre, som er kommet for sent med deres besvarelse, så synes jeg IP skal tælles med ... især, hvis han har svaret det samme som jeg til nogle af spørgsmålene!