Spillet 100$ limit på stars her til morgen.
Jeg har klaret mig fint vi er 18 tilbage og jeg blir tildelt aa en caller en raiser jeg tripper og bigstack capper bet 400 altså 1600...Fint nok sætter ham på jj/qq/kk er lige kommet til bordet kender ham ikke, men han er chipleader. flop 3kj rainbow. smidder et 400 bet for at mærke ham på tænderne han caller en mere går med. turn 8 Hmmm jeg tænker lidt regner med han vil raise checker, da jeg ikke vil ind i en altopædende raisinwar på turn, BigS better den sidste folder jeg caller...
river 3, jeg better da det nu er ufarligt vi er headsup..han raiser ups tænker jeg han havde kk, jeg caller.Bigstack viser: 23o...OMG han cappede mine tre bets fra 0 og viser idioten mig 23o. Jeg falder skrigende om på gulvet i afsky og fascination over så dårligt spil og SÅ meget held. Jeg er for måløs til at sige noget, men bider smerten i mig og accepterer at jeg nu er gået fra nr 4 til 18 plads med udsigt til en snarlig død. Efter et par minutter begynder jeg at sige lidt om hans spil, der går et par hænder og en anden følger trop. Han forlader bordet og jeg spiller ultratight indtil BB er lige til højre og jeg sidder med 55raiser og bliver raiset allin af a7 overlever og er nu med igen. Jeg spiller stadigvæk supertight,mens jeg begynder at hakke på idioten og fortælle de andre hvordan held og dumhed kan bringe idioter langt, men han bliver aldrig no1 selvom han nu er suveræn chipleader. Langsomt men sikkert får jeg opbygget ind en aggresiv stemning, der ender med at da vi når finaltable et kor af folk der downer tumpen...han ryger på tilt og ud af turneringen efter et par hundrede fornærmelser fra alle sider Lmao....selv blir jeg no4, da jeg stadigvæk er lidt for duperet over at være nået så langt og spiller lidt for tamt/tight tilsidst, men God Damn it felt gooood 2 get that motherF nailed 2 the ground.
Ps Han var faktisk ikke SÅ dårlig en spiller jeg så hvordan han selv blev spiddet af en heldig 23o smallblind vs Bigblind hånden før og vidste at det var pga den han gjorde som han gjorde, men anywayz I got him;)))
Tag den din nar!!!
Hmm, der er ikke noget bedre end et hyggeligt slag poker blandt venner ;-)
Det er min opfattelse, at folk der gør nar ad eller skælder ud på dårlige spillere lader profit ligge på bordet.
I dit tilfælde har han sandsynligvis overlevet længere end han ellers ville have gjort. Og næste gang du spiller mod ham er han klogere, eller han holder op.
Og det er meget skadeligt for dit eget spil at forfølge andre.
Kim
ganske kort, Jeg kender sgu godt fornemmelsen. at have lyst til at hjele et totalt lykke ridder ned. hmmmmmmmmmmm men i det lange løb må det være den tighte kloge spiller der løber med moneterne.
Kim Det var ej skadeligt for mit spil, tværtom han turde ikke gå med på mine angreb på hans blinds på finaltable og røg tilsidst på tilt med 3 gange så mange chips som no 2 ved begyndelsen af final...og hey guys jeg faldt ikke skrigende til jorden det var blot illustrerende
drama :)), og deicer nope jeg har ik sovet i nat og sidst men ikke mindst David holde op med poker ??dammit,hvordan skulle jeg så opretholde min levestil..no way :)
Måske er det fordi jeg mest spiller live for tiden.
Jeg har ofte haft lyst til at kvæle spillere, som kritiserer folk, som jeg gerne vil have til at blive ved bordet. Og man kan ikke rigtig gøre noget uden indirekte at give de kritiserende spillere ret.
Selv om folk der kritiserer, som regel er tabere , skal de hævde deres ego ved at kritisere endnu større tabere. Desuden synes jeg det tyder på manglende klasse at kritisere andres spil lige efter et beat.
Heldigvis er de fleste i Malmø klar over, hvem der lægger pengene, så problemet er ikke så stort der.
Kim