Mig og en ven er nu de glade indehavere af hold"em for advanced players, theory of poker, winning lowlimit, susper system, men bortset fra susper system der desuden går meget op i highstakes, så er de alle 3 primært FL bøger.
Jeg tænkte om nogen herinde har erfaringer med nogen NL bøger af god kvalitet, som i kan anbefalde?
Og hvis i ligger inde med nogen geniale NL artikler må i da også gerne fyre dem af, men det var nu mest min fustration over at få den ene FL bog efter den anden der var i fokus ;).
NL hold"em bøger (og artikler)
Proev "Pot-Limit a& No-Limit" af Steward Reuben og Bob Ciaffone - den har jeg selv haft stor glaede af.
Jeg har ogsaa hoert at "Improve your Poker" af Bob Ciaffone skulle vaere god...?
Peter
Det er grundlæggende svært at skrive noget universielt om NL. Selvfølgelig er der nogle ting som alle bør vide, men udover dette er det muligt at vinde på rigtig mange forskellige måder. Se bare på et gennemsnitligt finalebord ved World Series eller en WPT event.
Der er næsten altid flere interessante typer repræsenteret - ligefra den super tighte rock til den loose "gus hansen agtige" spiller, og begge typer har ofte en lige god chance for at vinde, hvis bare stilen mestres og udnyttes godt.
Dette er nok en væsentlig årsag til, at der ikke er skrevet så meget om NL igen.
/DTM