erfaringer med fps epassport?

#1| 0

Hej,

Jeg skal cashe penge ud fra PartyPoker og under bestilligen af en check, fik jeg muligheden for at oprette en gratis epassporte account med et VISA Electron card.

Det lyder jo tillokkende... men er der nogen der har erfaringer med fps epassporte?!

Deres web site er www.epassporte.com/, hvis nogen skulle være interesseret.

Jørn

08-12-2004 22:27 #2| 0

det koster 35 usd normalt at få visakortet, så hvis du kan få det gratis er det daq fedt nok.

jeg er godt tilfreds med min konto der ellers.

08-12-2004 23:09 #3| 0

Det er dog kun det første år de giver visa-kortet gratis hvis man opretter sig under cashout fra PP. De efterfølgende år skal man betale $35/år, men det er jo normal takst for at have et VISA kort.

Har du nogen erfaringer med gebyrer? Jeg får ud fra det er gratis at bruge kortet i forretninger, benzinstationer mv. Men koster det noget at overføre fra eks. PP til ens konto der.

Jørn

08-12-2004 23:11 #4| 0

Det lyder da som et interessant alternativ til Neteller. Ved du om de veksler kursen direkte fra USD til dkr når man hæver...

Det alene vil jo kunne betale det årlige gebyr flere gange.

Andre der har erfaringer med dette firma - gode som dårlige?

09-12-2004 00:11 #5| 0

jeg må erkende at jeg sjældent gider bruge meget id på at undersøge gebyrer mv.

men jeg mener faktisk at det sted de her tjener deres penge er, når man sætter ind hos dem via visa, hvor det koster 5 %. Men det kan man jo bare lade være med :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar