Henrik Gwinner

#1| 0

Er der nogen der kender noget til denne "udenlandsdansker"???

www.pokerineurope.com/picturegallery/picture.php?pictureid=2003055&PHPSESSID=afd2a4a9aef71b26c4424f4a1d2de3be

Der var en artikel om ham i M! for 2-3 år siden, men jeg har intet hørt om ham siden! Jeg ved at han er/var bosiddende i New York og for nogle år siden udelukkende var pro Backgammon-spiller (tjente ca. 6000 USD om måneden) men så for ca. 2 år siden konverterede til Poker!!!

Er han overhovedet "kendt" for jer andre herinde??? Er der nogen der ved hvordan han generelt klarer sig mht. ranglister, turneringer osv.??? Er han "på vej frem" eller på retræten???

Jeg har nemlig ikke set nogen artikler eller lignende om ham siden...!

Med Venlig Hilsen
Daniel

09-12-2004 01:19 #2| 0

Siden han vandt turneringen i Amsterdam er hans pokerkarriere gået tilbage. Jeg har ladet mig fortælle at han er gået i behandling for ludomani og derfor har lagt pokeren på hylden.

09-12-2004 02:03 #3| 0

Husker jeg korrekt røg Henrik ud af Empire Poker Tour i Roskilde Onsdag aften efter kun 2 hænder :)

09-12-2004 02:05 #4| 0

Haha, jaså... En gang ludoman altid ludoman som man siger.

09-12-2004 03:11 #5| 0

Hmm hva med at vise lidt respekt for andre, der vist ingen grund til at skrive om andre.... fredesen det kunne jo være dig selv en dag husk det. !!!

09-12-2004 05:38 #6| 0

Det var dog en sygt indlaeg som laegger op til at snage i andres privat liv.

fedesen har du hoert om karma kick back.

Nimac

09-12-2004 09:30 #7| 0

@ fedesen

Sikke noget lort at lukke ud. Hvordan kan du tillade dig at komme med sådanne påstande, når du ikke ved det mindste om pågældende person ??
Fint nok at sprede om sig med info herinde, men hold dig fra de sager du ikke kender til og er velinformeret om.

HG har ikke lagt poker på hylden. Og er ikke på center for ludomani.

Måske du skulle på center for "dårlig rygtespredning"........Hold dig fed !

Mvh
FCCopenhagen

09-12-2004 09:53 #8| 0

Fedesen har ret.........naesten altsaa.....jeg er kun paa vej derover, ventelisten var lang, men har faaet lovning paa et forlaenget weekend ophold i starten af det nye aar.

I forlaengelse af dette vil jeg tillade mig at soege om stoette her paa forumet da det tydeligvis er et emne der er til debat.

Alle donationer bydes velkommen med kys haand.

Tilmeld gode raad som kan bringe mig tilbage til de beskyttede rammer hvorfra jeg stammer........

----------Bellagio mit eneste rigtige hjem---------

xoxoxo til alle glade ludomaner

/Broktyr

p.s. kan I li" spillet???

09-12-2004 11:13 #9| 0

@Broktyr

Så skal vi afsted samtidig.. måske vi kan finde ud af at tage toget sammen, og bo på værelse sammen ?
Og dele donationer.. ;-)

Glen

09-12-2004 11:26 #10| 0

Og spille lidt på værelset!?!?!!! ;o)

09-12-2004 11:31 #11| 0

Det lyder sgu meget hyggeligt. En weekend i Odense med lidt cashgame på værelset og en ordentlig bytur med Guti og Broktyr. Hvor melder man sig til? Jeg kan sagtens køre, hvis i splejser til broen :-)

Velkommen til Pokernet Broktyr.

PS: Fede briller du havde på igår :-)

09-12-2004 12:13 #12| 0

@Gene

Nu begynder det at lyde af noget.. er jo selv indført Odenseaner, så jeg kender nogle små listige/fæle steder.. som sikkert vil være et besøg værd.. udover det er der jo masser af ungmøer i det Fynske.. for den der skulle have lyst til det.. ;-)

Poker.. en stille vodka eller 12.. og ungmøer.. altså bare til at kigge på... det er gode rammer..

Og tænk sig.. alt det bare fordi at Gwinner åbenbart er ludoman.. sammen med os andre.. joo, poker er skønt..

Glen

09-12-2004 13:50 #13| 0

Pssst.´jeg har lidt insider på gwinner.
Han er totalt hook på unge bartender tøser i roskilde området. ;-)
Tak for igår Gwinner
Må ludo(vor alles gud) være med dig
peace out Chili

09-12-2004 14:05 #14| 0

Hmm...Kunne ikke rigtig gennemskue hvor meget der var seriøst og hvor meget der var crap ang. HG!!!

Ludoman eller ikke ludoman, god eller dårlig, spiller stadig eller er stoppet osv.!

Havde håbet på lidt mere seriøs feedback, men jeg tuder ikke, for jeg er en stor dreng...!

Men tak for indlæggene alligevel...

Hilsen Daniel

09-12-2004 16:28 #15| 0

Hehe, sikke en storm der kommer ud af så lidt. Hvis folk gad at lægge mærke til ordlyden i mit indlæg skrev jeg "Jeg har ladet mig fortælle." Folk læser det som om jeg så var 100% overbevist i min sag.

Til hele banden der sidestiller mig med Se & Hør: Det ser ud til at Broktyr = Henrik, som desuden giver mig ret (næsten) og lægger op til åbenhed om emnet!! Halløj hvor det går. (Kan dog ikke lige lure om det var på Bellagio han havde fået et weekendophold...)

@Nimac
Nej jeg har aldrig hørt om karma kick back. Det lyder spændende, jeg er sikker på, du kan linke mig til websites med relevant information.

09-12-2004 18:34 #16| 0

@ fedesen

Nej, der går sikkert årtier før du måske vinder en eller anden stor turnering, så du behøver nok ikke være bange for at der bliver skrevet noget om dig. LOL

Nimac

09-12-2004 19:10 #17| 0

Bedre sent end aldrig.

10-12-2004 15:32 #18| 0

@ Cheiron

Lad mig kort besvare dine spørgsmål.
Henrik Gwinner er en super pokerspiller, uden tvivl. Efter min mening blandt Danmarks allerbedste (og det kan jeg sige fordi jeg har haft fornøjelsen af at blive lært op af manden). Dine to andte spørgsmål (er han ludoman og spiller han stadig?) Til dem kan jeg svare: Ja, han er ludoman (er det dårligt, at være glad for at spille ?) og ja han spiller stadig....

@ fedesen

Jeg kan fortælle dig at den kære Hr. Gwinner IKKE er på vej til Ringgården eller det der ligner - måske på vej til Bellagio - det kunne lige ligne ham :-))

10-12-2004 17:04 #19| 0

@bodian slim

1000 tak for et konstruktivt svar!!! Jeg ved at han var ansat på Ace Point Club, men spiller han primært backgammon stadig eller er det mest poker nu...?

Han virkede nemlig som én der kunne sit kram mht. backgammon!!!

Hilsen Daniel

11-12-2004 06:13 #20| 0

@ Cheiron

Han spiller næsten kun poker nu !.... Han var dog til VM i Monte Carlo i backgammon denne sommer, hvor han klarede det fint !!!, dvs. fik placering i championship rækken.
Men hvis du spørger ham er jeg næsten sikker på, at han vil sige at han ikke længere spiller bg....

Håber det var svar nok....

11-12-2004 11:58 #21| 0

@bodian slim

Mange tak for svaret, så blev jeg da lidt klogere (synes bare at det er mærkeligt at man aldrig hører om ham mht. poker...)!!!

Hilsen Daniel

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar