Til at starte med...en lille smule kritik :-)
Alt for mange spillere på alt for lidt plads, sad næsten på skødet af min sidemand.
Kanon turnering, på trods af at blindsene altid steg da jeg skulle i dem, kræver 25 min runder næste gang..
Det gik sku udemærket for mig til at starte med, sad som second chipleader på mit bord rimeligt hurtigt.
Og her kommer den afsluttende hånd fra min side.
Der var 14-15 tilbage da Carl råber sidste hånd inden pausen...hvad bilder han sig ind.
Sidder okay med omkring 20000.
Men syntes lige jeg skal ha den sidste pot inden pausen...........LOL
Blinds 1600/3200 ante 200
Jeg sidder i SB med A10o.
Alle folder til Button(som har en 5-7000 mere end mig) som caller.
Hvor djævelen kommer op i mig, så jeg raiser med 9000......A10o??? Ingen kommentarer tak :-)
BB folder og button caller.
8 high flop med 2 klør (jeg sidder med Ak, og kun med 7-8000 tilbage) så jeg går allin og han caller med sine 7´ere og vinder en 45k pot.
Godt spillet af ham, elendigt af mig.
Men kanon oplevelse.
I kan godt glæde jer (til jyderne)
Martin
et lille referat fra Næstved
Synes det var en rigtig god turnering, med masser af gode spillere, og ihvertfald god stemning ved mit bord, som var bord 1.
guti14: sad du ved bord 1? Det gjorde jeg også... hvem var du? Jeg var ham med landsholdstrøjen og en new york yankees kasket på
@ Jacobhs
Guti14 var dealer
Jeg var dealer, synes faktisk at du spillede godt Jacobhs, men blev dræbt af blinds i slutningen.. og så din TJ mod Posten"s QK.. *S*
@Guti14 var det dig der var dealer ved finalebordet?
Ja
okay fair nok!!
Det var mig der gik all in med en "monster hånd" Q2o lol
du har ret guti, det var fuldstændig tåbeligt det jeg lavede i min sidste hånd med TJ... Den hånd spillede jeg sådan cirka så forkert som man overhovedet kunne... Men det var alt alt alt ALT for surt med min QQ et par hænder før... Hvad laver min modstander der? Hvordan kan han calle mit monster-raise når han sidder med A6 ikke suitet? Og så rammer han det A... Typisk... Men tak for ros Guti14 :-)
Et A... man kan ikke andet end at elske og hade det Jacobhs.. *S*
Og husker alt for godt den hånd.
@Malaelan...
Tror jeg vil sende dig en udskrift fra min pokertracker, vedr. Q2 *S*
Har faktisk lige fået den på Empire mens jeg skriver.. *G*
jeg tabte en hånd i går med pAA´S til 4 0f a kind 5´s, det var til ham den unge der vandt igår!
Yep Guti var dealer på bord 1, jeg har også lige en høne at plukke med ham :)
Kunne godt ha smidt et es på boardet....lol