Hej,
Jeg overvejer pt. at skifte til Mac af en raekke forskellige aarsager. Det indlysende problem er naturligvis, hvordan jeg saa skal spille poker (det er jo trods alt poker, der betaler for investeringen.)
Da de fleste sites ikke understoetter Macs, er jeg lidt tilbageholdende med at investere. Saa mit spoergsmaal til alle jer derude er: Er der nogle af jer, der bruger Macs? I saa fald, hvor spiller I henne? Hvordan virker Virtual PC med de respektive poker sites? Andre interessante kommentarer er meget velkomne.
- Kripke.
Poker & Macs
BUMP
Ingen?
Hvilke sites understøtter overhovedet Mac?
Ville gerne installerere noget på min kærestes Mac, men party poker gør så vidt jeg kunne finde ud af ikke, vel?
Mht. Virtual PC så skulle der ikke være nogle problemer (min kæreste har ikke Virtual PC endnu), da det vil virke som alle andre windows baserede programmer.
Mener PokerRoom gør
Pokerroom har en java-baseret klient, som virker paa Mac ogsaa - men der er bare et eller andet over java, som er lidt ufedt.
Party Poker har saa vidt jeg ved ingen muligheder for Mac-brugere, medmindre man bruger virtual PC (hvilket jeg ikke ved hvordan virker).
- Kripke.
Jeg har hørt at det meste virker med virtual pc men det er meget langsomt da man så skal igennem to klienter plus webforbindelsen
Hejsa
Ud over Pokerroom så virker Pacific Poker også, tror jeg :o) man kan nemlig også spille i en Java klient hos dem.
Virtual PC: er rimelig ok, det kræver bare noget en ordenlig CPU + ca. 1GB RAM. Kommer jo an på om du har tænkt dig at installere Win98 eller XP på den virtuelle pc.
Ellers har jeg hørt meget godt om VM Ware som laver en Virtual Machine ligesom Virtual PC.
Borsk
Hvad er virtual pc?
Software der "snyder" serverne til at tro man er på en pc?
er der nogen ulemper ved at benytte virtual pc?
Overvejer at købe en iMac, men min hovedserver er Party.
@Til alle der overvejer at købe Mac!
Jeg skal ikke gøre mig klog på diverse programmer og software (da jeg ikke kender dem), men...
Jeg har selv haft Mac i snart to år, og bruger den mest til at lave musik på (og ikke til poker)! Det er en computer der er bedst beregnet til kreative ting (video-, billed- og lydredigering)! Folk der arbejder med den slags er ofte trætte af at de ikke kan bruge den 100% optimalt på internettet!
Den smider ofte én af midt i en søgning, men hvor JEG bare kan starte op igen og klikke mig ind på www.hot-asian-girls.com en gang til, vil I nok ærgre jer over at blive smidt af en $500 pot med et fuldt hus! :-)
Der er ihvertfald helt klart en grund til at jeg om et par måneder skal ud og investere 10K i en alm. bærbar PC (til poker) på trods af at jeg HAR en Mac!
Bare et velment råd!
Daniel
Jeg er næsten sikker på at everest poker understøtter mac.
Ja det er et lidt ukendt sted, men samtidig et meget sjovt pokerrum med en glimrende grafik. Der står så vidt jeg husker en beskrivelse af everestpoker på gambleguide.dk