Hej Hej
Så er der igen homegame i Aalborg, det sker Søndag den 20.
Hvis i har lyst til at være med så skriv i dette indlæg eller ring til mig på tlf. 27142241
Der er indtil videre blevet talt om NL 500 buyin, men tror folk er åbne for at spille lidt forskelligt, så skriv hvad i har lyst til at spille og hvor meget der skal spilles om før i syntes det er sjovt :-)
Det er endnu ikke afgjort hvor det skal være, så hvis i har lyst til at holde det ved jer, så skriv også det. Ellers kan vi holde det ved mig
Homegame Aalborg Søndag den 20
Jeg er klar på 500 NL hvis det er Hold"em...
Men er åbne for andre forslag
hvornår på dagen skal det være??
jo senere jo bedre...
Jeg er også frisk :)
For min skyld kan vi godt starte om eftermidagen allerede.... follk kan jo bare droppe ind i løbet af dagen.
Hey
Det lyder spændende. Men jeg er desværre lidt "short on cash" :-(
Men jeg er da intresseret....og måske har jeg lidt mere på kontoen til den tid ;-)
500 NL - as in, 500 kr. for at være med? Skal bare lige høre for at være helt sikker, er ny indenfor det her (så ville sikkert blive voldtaget til sådan et homegame hehe).
Og så lige for at komme med et begynder spørgsmål mere - hvordan findes vinderne ved et homegame? Er det "last man standing" som render med det hele, eller hvordan?
Pft.
500 NL er et normalt cashgame hvor alle starter med 500 kr. Så er blinds 2/5. Så spiller man til at man ikke syntes at det er sjovt mere. Det er ikke en turnering så hvis folk taber deres 500 kan de bare købe nye.
Hvis der er stemning til det kan vi da også lave en turnering.
Hvis du har flere spørgsmål så bare ring til mig. tfl 27142241
Generelt omkring offline cashgames - er der nogen "regler" eller god kutyme for hvornår man stopper eller ikke bør stoppe? Får man fordoblet sit buy-in er et overskud på 500 kr jo ikke så dårligt at stikke af med :)
som udgangspunkt stopper man jo når folk ikke gider mere. Tror ikke at du skal være nervøs for at folk stopper hvis de kommer op med 500. Jeg gør ihvertfald ikke
Normalt er sådan noget vel stablet på benene sådan at man minimum køber ind med 10big blinds = 50 kr og max 100xbigblind = 500 kr, så der sker vel ikke noget ved jeg kommer og køber ind med 200 kr?
Nej det er op til dig
Tror mere supra tænkte på selv at smutte, hehe...
;o)
@MrTP
Nej dog ikke :) Men som skrevet ovenover, jeg er total grøn indenfor området, så hellere spørge én gang for meget end at gøre noget "dumt" eller forkert :)
Selvfølgelig, det har du ret i! Det var bare gas...
Ja det ved jeg - men måtte lige forsvare mig, nu hvor kortene ikke kunne tale på mine vegne :)
Indtil videre er vi de følgende.
1. AndersF
2. xJMDx
3. MortenH
4.
5. showguy2005?
6. David BB?
7. Mal Dang
8. Allan BC?
9. Carlos
10. Cowzkull
Jeg er klar hvis der stadigt er plads.
Det er der da
"6. David BB"
Hvornår har jeg sagt at jeg ville komme? >:|
Nej det har du da egentligt ikke.. Er du klar?
"4. supra2800"
Synes også jeg er dukket op på tilmeldingslisten sådan ud af det blå? Undskylder meget hvis mine spørgsmål i din tråd har ført dig til at tro jeg tilmeldte mig :) Jeg er skam interesseret, men da jeg leder efter arbejde pt., har jeg ikke lyst til at smide 500 fuldfede jyske dollars væk i en ellers meget spændende omgang poker :)
Jeg er frisk.
cowzkull
Du er hermed på listen
Og må så sige at økonomien er gået i nul. Men skaffer jeg lidt sedler kan det være jeg kikker forbi.
Hvad er adressen?
Hej Alle Sammen.
Kan jeg få en bekræftigelse på hvem der kommer?
Jeg har indtil videre disse, folk med ? efter må også meget gerne sige endeligt til.
Det forventes at vi starter omrking kl 16, og forsætter til jeg har vundet alle jeres penge.. eller i har vundet mine og jeg smider jeg ud :-/
1. AndersF
2. xJMDx
3. MortenH
4. showguy2005?
5. David BB?
6. Mal Dang
7. Allan BC?
8. Carlos
9. Cowzkull?
Jeg tør ikke love at jeg er der lige kl.16.00
Hvad er Adressen???
JMD
Bump!
Hvis nu nogle aalborg folk mangler noget at bruge deres søndag til :)
Adressen er
Kjærulfsgade 7 1 Sal.
9400 Nørresundby