Er da nogle af jer der har fået hende ned med nakken? Ja det er sku en kvinde har jeg opsporet. For dem der ikke ved hvem hun er, så er hun fast inventar på interpoker 20/40 HU fixed limit bord, og det har hun været fra første gang jeg besøgte stedet. Hun spiller helt utroligt godt HU efter min mening, og er mere eller mindre umulig at slå ud af kurs. Jeg har længe ville give det et forsøg, efter at have observeret hende spille gennem længere tid. Har diskuteret det med Sanax (High roller fra 100/200£) hvad den bedste taktik var. Han gjorde forsøget, og sprøjtede på rekord tid 4000$ væk på forsøget. Det skræmte mig lidt. Hun var ufatteligt heldig nogle gange, men alligevel imponerende stabil. Har i løbet af 2 år på interpoker aldrig set hende spille andet, og har heller aldrig set hende skrive så meget som et enkelt ty i chatten.
Men for at ridse op, har nogle af jer gjort forsøget, og der mener jeg ikke en der sætter sig med 400 dollars, men en der har gjort et seriøst forsøg!
Så alle der har fif eller hints til hvordan jeg får hende ned med nakken, bare for en enkelt dag, er meget velkomne;)
Har selv en strategi, men modtager gerne indput fra andre der kender hendes spillestil.. Der må være en del der har observeret hende, eftersom hun har været fast inventar i flere år.
p.s.
Efter at have fået trådløst netværk der ikke dur til poker har jeg fået tid til indlæg som disse. Den forbindelse er suverænt det største bad beat i min tid som pokerspiller
Saky1
Hvorfor spille imod en spiller der er ekstremt svær at slå, når der er tusindevis af lette games rundt omkring på nettet.
/Mikael
DTM:
Hvis det ikke handler om pengene, men om at være en god pokerspiller? :)
@dtm
Æren/udfordringen for dælen da!
Kunne godt tænke mig at give hende et lille rap over fingrene. Man har også lov til at pleje sit poker-ego engang imellem. Selvom en dyst mod saky1 ikke ligefrem er +EV
nomanson,
Det må da være en opgave for dig :-)
Holder selv pokerpause..ellers skulle jeg da lige ind og lege...:-)
Så sig lige til i god tid hvis nogle gør forsøget. Det skulle være muligt at tage en god slat fra hende på en dag. Men man må alligevel tage hatten af for hendes evne til at blive på toppen i så lang tid, uden at stige i limits eller søge nye udfordringer. Men okay, saky1 tjerne styrtende, så hvorfor stige!
Jeg spiller ikke for ære og udfordringer.
Det er lige netop disse to begreber der skaber fattige poker spillere.
/Mikael