Hej allesammen...
Jeg vandt sgu lige 1200kr igår til en poker-aften, og jeg har nu besluttet mig for at jeg vil bruge dem "fornuftigt"... Jeg vil købe mig nogle poker-chips.... Men hvilke, og hvorfra???
Er der nogen som nogen måske vil anbefale???
Jeg vil gerne have nogle som er rimelige seje, altså gerne nogen som ikke bare er ensfarvede, og intet andet... De må gerne have mærker, striber eller et eller andet på... og måske endda også tryk på hvor man så kan se værdien af chipsene...
Nogen som har nogle ideer og forslag om hvilke og/eller hvorfra de skal købes?
Pokerchips -- Endnu engang :-)
Jeg oprettede et lign topic for ikke så længe siden, og det endte med jeg købte nogle diamond chips fra gamesweb.dk. Dem jeg købte er der så ikke tryk på, men blot aftryk af "rudere" hele vejen rundt. Jeg syntes så også det er meget rart at man kan give dem vilkårlige værdier alt efter hvad man spiller.
Det kostede 150 kr for 100 chips + et spil poker kort, og det tror jeg er klart de billigeste du vil finde, når alt ligges sammen. Så skadede det jo heller ikke de kom ind af døren 2 dage efter jeg bestilte.
Så er der jo også den shop som supaking er med til at åbne senere i år, hvor du nok vil kunne få dem billigere, men den åbner så vist først omkring juni, så du skal selvf vente lidt.
He he, det var så famegame.dk jeg købte mine chips. Gamesweb er også en dansk udbyder hvor du kan få nogle ganske billige plastic chips, hvis du er til det. Diamonds chipsene faldt blot mere i min smag.
hmm... har kigget lidt på nogle forskellige chips, og du har nok ret, der skal ikke stå værdi på dem... men jeg er faldet fuldstændig for de fantasy-chips man kan købe i Gamblers general store, men jeg synes bare de er meget dyre... også fordi det er fra usa, så der kommer jo en masse ekstra udgifter oveni... Men er der nogen måder jeg kan få fat i de chips billigere? Eller er der andre forslag til andre chips eller noget?