Søg stake juli 2011

#1| 0

Udbyd jeres spil til stakes, eet indlæg pr. snude i denne tråd.

01-07-2011 17:03 #2| 0

Hey PN.

Jeg er blevet ledig og står uden deal og er derfor super motiveret og frisk på lidt af hvert som vi kan diskutere hvis der falder interesse.
Forcen er multitabling, og jeg vil kunne køre en massiv volume, og ville være frisk på et længerevarende projekt. Spiller mest stars og ftp men andet med evt RB/bonus-deal vil også være helt fint.
Jeg kan spille 100.000 cg hænder om måneden hvis vi får skruet en fornuftig deal sammen på et site der tillader det.

Her er et par tråde fra tidligere stakes:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=185577
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=191899
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=193366

En mulighed hvor der også er god lir til stakeren er at jeg kører mtt programmer lignende dette som jeg lavede som bap: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=223365

PLO-cashgame skulle også gerne være +ev for begge parter, hvilket jeg har studeret rigtig meget via coaching+videoer.

Ship en pm eller skriv herí tråden hvis din PM er lukket og du evt vil diskutere en deal!

God juli, mvh Peter

03-07-2011 02:10 #3| 0

Hej PN, har aldrig lavet et indlæg her (søg stake) så hvis den er spøjs så sig til. Jeg står pt og mangler en deal og er grundet dette klar på stort set det meste indenfor MTT/SNG, dog er MTT
at foretrække. Umiddelbart er jeg nok frisk på det meste og drejer da heller ikke nøglen I for en evt. CG deal, som jeg har brugt en god deal af livet på :P
Har spillet et utal af CG Boss media i deres tidlige dage, og i dag står den altså på MTT mostly.
Har kørt deal med et par forskellige, men mainly folk uden for PN. Er dog ikke en fremmed overhovedet i PN staking som en del nok ved. Håber vi kan få noget på benene, er som sagt
åben for det meste indenfor MTTs/sngs. Er bestemt også åben for enkeltskud 5-60$ buyin.

min opr som venter på at blive saftigere ;) :


www.officialpokerrankings.com/pokerstars/AborymWP/poker/results/831D33CC95254736A5A7BA2FDB6808F3.html?t=2



send en pm eller skriv her hvis du vil diskutere deal.

mvh Jonas.

05-07-2011 02:21 #4| 1

Hola PN!

Hermed mit forslag til et stakingprojekt for juli måned - Jeg har praktisk taget hele juni holdt pokerfri, grundet travlhed på jobbet. Det er dog blevet til en genlæsning af noget pokerlitteratur og ikke mindst, et par aftener med gennemgang af HH's fra tidligere tours.

Da jeg har ferie fra og med mandag den 11. juli, så vil mit forslag til et projekt være dette - Mellem 2-4 spilledage per uge frem til den 1. august. Der vil blive spillet på stars, og der vil alene blive spillet tours med dyb startstack, hvilket gerne skulle give os en edge i forhold til feltet, da det så klart er der min force ligger grundet min tålmodige og analytiske(med masser af aggresion når det er påkrævet) tilgang til spillet.

Jeg forestiller mig, at vi koncentrerer os om en tour som vil være omdrejningspunktet for dealen. Dette vil være 5,50$ NL HE 2rebuys 1 addon, 30k$ gtd kl. 22.45. Denne tour åbner op for enormt meget spil og mulighed for at udnytte den fordel vi mener at have i forhold til feltet.

Jeg har en del succesfulde deals bag mig herinde og kan nævne følgende som en lille teaser:

Deal med Addict som var en af de første deals jeg spillede på herinde, hvor vi endte omtrent 800 dollars oppe - www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=202135

Deal med vonMC, hvor vi endte omtrent 1750 dollars oppe - "Kan ikke finde tråden ved søgning, men von kan vouche for mig"

Såfremt evt. stakere ønsker at se hvorledes min tilgang til tourspil er, så kan der henvises til denne tråd, hvor jeg giver mit besyv med. Det er ud fra denne model, at de forskellige tours vil spilles - www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=243328



Jeg forestiller mig, at jeg sammen med backer finder frem til hvad rulle og cut skal være, og ligeledes, at vi finder ud af, om der er andet af interesse tourmæssigt set i forhold til dealen. Men ovenstående tour vil være udgangspunkt for dealen.

Efter min sidste deal med vonMC lovede jeg ham, at han ville få førsteret i forhold til, såfremt jeg igen søgte deal, så denne ansøgning er selvføglelig med forbehold for, at han ikke ønsker at indtræde i projektet. Hvis vonMC ønsker dette, så har han selvfølgelig forrang.

Håber på at høre fra folk der kan se muligheder i dette projekt, og at nogle øjner en mulighed for et kortvarigt projekt der potentielt kan kaste en del af sig!

Slutteligt kan her smides mine stats for FTP og Stars. Det er efterhånden lidt tid siden, at jeg spillede på stars, så disse stats er måske ikke så retvisende.

www.officialpokerrankings.com/fulltilt(...)

www.officialpokerrankings.com/pokersta(...)



God vind ved bordene :)

10-07-2011 20:32 #6| 0

HEY pokernet! Jeg vil gerne foreslå et staking projekt med mig. Jeg kunne godt tænke mig at spille 18 mands turbo SNGs på stars, da jeg har en edge i dette ifht feltet.
Jeg vil starte i 3,50 $ buyin og derefter klatre op ad, når jeg har 15 buyins til næste level.

nick supersoren

officialpokerrankings.com/pokerstars/supersoren/poker/results/16A7F15E074F4E6BBA4B8345DB179513.html?t=2

11-07-2011 14:18 #7| 0

Hej Allesammen
Søger en staker, ikke det helt vilde, havde tænkt mig og spille 10 2,5$ 180 turbo sng på PokerStars har rigelig med tid(vil starte så hurtigt som muligt)
, og så deler vi profitten 50/50.
Kunne være lidt spændende og ikke kun spille (og stå til ansvar) for en selv, tror det vil hjælpe på tilt faktoren ;-).

Nick : MadsR81

Smid en pm hvis det har interesse

Hilsen Mads

12-07-2011 01:34 #8| 10

Hej allesammen.

Jeg søger en pige på +18, der er vildt interesseret i at tilfredsstille mig fuldt ud. Hun må gerne være SnG (sexy naked groupie)og max buy in er 50-75$..

Send pm hvis det har interesse <3 Ellers så bare en god aften <3

14-07-2011 22:03 #9| 0

Hej PN.


søger en staker til mtt. ang hvordan aftalen skal skrues sammen (buy in, % deal) osv finder vi ud af hvis du er interesseret. Er åben for det meste.


.

Send PM hvis det har interesse.

Redigeret af DRUNKDANE82 d. 15-07-2011 12:14
19-07-2011 16:57 #11| 1

Er frisk på et tour program i løbet af ugen..

officialpokerrankings.com/pokerstars/SunJunkie7/poker/results/9C897B8556CE42259F79003C137F01F1.html?t=2

GL ved filten.

Bjørn.

19-07-2011 17:32 #12| 0
On standby
Redigeret af emikroy d. 20-07-2011 01:27
20-07-2011 13:22 #13| 0

Da min rulle pt. er bundet op på et EU-site er jeg interesseret i at spille programmer for interesserede stakers.

Jeg leder således ikke efter en fast deal da jeg til daglig grinder en bonus fri, men efter at blive staket for en enkelt aften.

Relevante tours er 5-55$ niveauet på Pokerstars og Bossen, andre detaljer såsom cut o.lign. aftales nærmere ved henvendelse.

Eksempler på tidligere deals/rails hvori eksempler på mit spil kan ses:

Program for Windfeld 1

Program for Windfeld 2

Deal med Nikolajasm

Stats:

OPR

Stats på bossen:

InPos Games:173 avg. profit:$23 avg. BI: $25 ROI:90% Total Profit:$4.057 - Abi: 84 IPN Mermaid

Kontakt mig derudover gerne hvis du skulle have spørgsmål og/eller interesse i et program.

Redigeret af InPosition d. 20-07-2011 13:22
22-07-2011 23:54 #14| 0

test

23-07-2011 21:19 #15| 0

ER PÅ STANDBY SÅ SØGER IKKE NOGET ;)

lidt sent men hvad fanden ;)

Jeg er nøgen på alle mine pokerkontoner og dermed må jeg jo så søge her

er 100% ikke broke men $ er trukket ud til et privat projekt.

jeg er frisk på et solidt sng program jeg er også frisk på at starte på 3$ 45 mands på stars eller 30 mands 5$ på ongame

min force er sng imellem 18-180 mands sng primært turbo.

jeg har også spillet meget sh turbo nl



oplæg for at give mig lidt luft til variansen vil jeg sige minimum 25 oplæg til at starte op med.


jeg aner ikke om der er action på andre skin

men jeg har 3 nick som jeg giver her

på stars nikzz på Tilt turbognu ongame betsafe nikzzkong (OPR tracker så ikke 30 mands derinde)

nikzz opr

turbognu opr

nikzzkong opr

link til Sharscope

nikzz

nikzzkong

Deal og volum og de simple ting kan vi tage over skype/msn eller her i pm

jeg har også MB som er i danske kr.

så hvis du er frisk på at se dine $ voske så er det mig du skal hive fat i ;)

Redigeret af nikzz d. 25-07-2011 01:04
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar